Skocz do zawartości

Przednia oś C-360



Czy to tak ma być czy otwory w belce za duże? Po złożeniu nowe części wszystko kiwa się jak żyd na gównie. Stare wybite mają mniejszy luz niż nowe 🙈 półosie wysuwne ok, ale ta belka środkowa to jakaś lipa




Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

55mm

załóż porządną ośkę a nie bawisz się z tą plasteliną po modernizacji

To ta porządna to jaka? Konkretnie. 

Ja zawczasu lubię się rozeznać w temacie, u dwóch tokarzy są całe przodki po regeneracji na zamianę. Oddajesz stary, bierzesz od niego i 1500-1700 dopłacasz. Oczywiście bez faktury. Jeden składa przodki na sworzniach i tulejach ze sklepu, podjerzewam że najdroższych nie kupuje. Drugi robi sworznie ze zwykłej stali, coś bąkał o c45 bez obróbki cieplnej i tulejki kupuje...  Jakbym chciał utwardzić powierzchniowo 3 sworznie to podobno ok 400zł. Na sklepowych częściach wyjdzie mi poniżej 700zl netto.

Czym różni się ten od tokarza złożony na tych samych częściach ze sklepu?  😉 800-1000zł przebitki i stary przodek oddać. 

9 godzin temu, pedro2 napisał:

Czym różni się ten od tokarza złożony na tych samych częściach ze sklepu?  😉 800-1000zł przebitki i stary przodek oddać. 

Pewnie tym że w tym ciagniku norma to wyrobione gniazda pod tuleje i uszkodzona rura w belce a te przodki  wiadomo jakie są... Tuleje powklejane na klej  gniazda zapunktowane, zaklepane albo często zaspawane oby się tylko dziś tuleja trzymała. O powierzchni bocznej wspornika i belki nawet nie wspominam. Kupuj maszyny i rob,takie przebitki że w kilka lat się dorobisz 

1 godzinę temu, Krzak napisał:

U mnie tak w 30 jest,trzeba by się za to zabrać. Wystarczy chyba tulejowanie,po co nowa belka?

U mnie jak woziłem to w belce było wyrobione tam gdzie siedzi sworzeń wycinał ten element i wspawał nowy. Reszta cześci ze sklepu te zestawy naprawcze przedniej osi, aby było rozwiązanie fabryczne i potem pasowało jak by samemu znów robić podmianę 

Nie wiem, zależy z czego złożony. Jak sklepowe części to zajdz do sklepu niech Ci policzą. Ja dostałem ze starych dostaw. Teraz z nowych to wszystko x2, a nawet i ponad. 

Wyjaśniło się, nazwa wspornika "wzmacniany" i stąd jest robiony na śruby m18 zetorowskie. Czyli wystarczy półosie rozwiercić dwa otwory na m18 i na zetorowskich śrubach jest lalka, minimalny luz w otworze. 

  • Like 1

gdzie wy wszyscy macie te półosie w osi prowadzącej ?

19 godzin temu, pedro2 napisał:

To ta porządna to jaka? Konkretnie.

taka jak była przed tą całą unifikacją, czyli okrągła, tam nic się nie działo, i jak przespałeś wymianę to co najwyżej wspornik do regeneracji a nie sworzeń osi w pokrywie rozrządu
pomijam już fakt że wolniej się to wyrabia, poprzez większe średnice


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v