Skocz do zawartości

Mtz 82 & Krone



Rano przychodzę a tu niespodzianka.. Dobrze że w nocy w polu powietrze nie zeszło.. W oponie nic nie było.. Tylko detka delikatnie pękła i udało się skleić.. Odwlekałem ten moment ale chyba trzeba będzie poważnie myśleć o nowych oponach na tył bo dni tych starych są już policzone.. Bieżnika prakyltycznie nie ma i są mocno spękane. Stopka też mocno zezarta. Jakie opony byście mi do niego polecili? W miarę budżetowe i żeby trochę posłużyły. I czy wejdzie jakiś inny rozmiar na tą felgę bo ponoć na tych co stoi tył z przodem się nie zgrywa.. Czy brać dalej ten sam rozmiar 16.9 R 38 a kiedyś zmienić tylko przód?




Rekomendowane komentarze

@akooo

I co teraz za niego kupię? Inaczej kupić to jedno ale potem utrzymać w dobrym stanie i żeby naprawy nie rujnowały portfela to drugie.. Rusek jaki jest taki jest ale na taki areal jak u mnie to mimo swoich wad bardzo fajny i wdzięczny ciągnik i co najważniejsze tani w utrzymaniu. Wołam bym coś zachodniego ale trzeba liczyć siły na zamiary  tym bardziej w tych trudnych czasach😀

@RAMZES9107

U mnie chce coś w miarę budżetowego bo raz że mth w roku w sumie dużo nie robię a dwa to zawsze staram się pracować w optymalnych warunkach... Wiem że szkłem tyłka nie podetrę i taki zakup będzie już na lata.. ( te z tyłu  na  ciągniku są chyba jeszcze oryginalne) te taurusy wcale źle cenowo nie wychodzą.. Tym bardziej że to radialki.. 

Na małym gospodarstwie nie sztuka coś kupić bo dziś jest sprzętu w bród.. Sztuka jest to utrzymać sprawne.. A jak się zepsuje to naprawić  szybko i możliwie tanio.. I najlepiej samemu. U nas bardzo dużo rusków pracuje w lasach więc większość części jest dostępne w sklepach od ręki.. Do zachodnich marek jest większy problem.. Wiem w dobie internetu niby nie ma problemu.. Ale co innego poświęcić pół godziny na wyjazd do sklepu jak dwa dni przestoju czekając na kuriera.. 

@Morion

Ja tu nie chce pchać nie wiadomo czego.. Nie musi być mega szerokie.. Byle by pasowało na te felgi które mam i się zgrywał przód z tyłem. Do tych sprzętów co mam to wystarczy mi taka szerokosc jaka jest teraz.. Sprawdza się to co jest tylko strach już na tym jeździć bo pewnie pęknie i detka wylezie w najmniej oczekiwanym momencie 😂

 

Znajomy ma w mtz 1221 właśnie ozkę i mówił że cenowo troszkę lepiej jak taurus a całkiem fajnie się trzymają ;) Rzeczywiście te belshiny, takie ło są. U nas w 1221 niby 3 rok a z tyłu już jakby lekko opona się łuszczy. A znów w mf 255 mamy taurusy już parę dobrych lat, rozsiewacz opryskiwacz to ciężar trochę jest i odpukać nic się nie dzieje, dodatkowo spoko uciąg na nich jest ;)              

Przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale ostatnio mam takie zamieszanie że masakra.. 

Z zamiarem zmiany opon z tyłu noszę się już dłuższy czas i mam na ten cel przeznaczone jakieś pieniądze.. I byłbym w stanie zainwestować nawet więcej kasy bo to zakup na lata tylko podstawowe pytanie czy te droższe wytrzymają dluzej i dużo  wiecej? Ruskiem robię aktualnie ok 150mth rocznie większość prac w polu po asfalcie tylko tyle co przejazdy z pola na pole okazjonalnie jakiś mały transport na małych dystansach.. 

W 60 mam stomilki z 2006 roku swoje zrobiły i dalej wyglądają bardzo dobrze bieżnika mają sporo i nic nie popękały i teraz też bym chyba wolał dać troszkę więcej ale niech by to śmigało chociaż wiem że to już nie te czasy i nie ta jakość... 

Mam z przodu w rusku voltyre i ta rzeźba bieżnika mnie nie za bardzo przekonuje..... 

Kolejna sprawa to co robić z tym dobraniem rozmiaru przód tył? Szczerze to wolał bym z tyłu zostac przy tym co jest czyli 16.9 r38 bo inaczej to Ruski straci na wyglądzie.. Tylko wtedy musiał bym z przodu dać mniejsze i pytanie czy na tą felge wejdzie inna opona? 

 

Chcę zostać przy oryginalnych felgach.. Przy moich maszynach nie ma sensu jakoś specjalnie kombinować 

prorok napisał:

Przepraszam że dopiero teraz odpisuje ale ostatnio mam takie zamieszanie że masakra..  Z zamiarem zmiany opon z tyłu noszę się już dłuższy czas i mam na ten cel przeznaczone jakieś pieniądze.. I byłbym w stanie zainwestować nawet więcej kasy bo to zakup na lata tylko podstawowe pytanie czy te droższe wytrzymają dluzej i dużo  wiecej? Ruskiem robię aktualnie ok 150mth rocznie większość prac w polu po asfalcie tylko tyle co przejazdy z pola na pole okazjonalnie jakiś mały transport na małych dystansach..  1 W 60 mam stomilki z 2006 roku swoje zrobiły i dalej wyglądają bardzo dobrze bieżnika mają sporo i nic nie popękały i teraz też bym chyba wolał dać troszkę więcej ale niech by to śmigało chociaż wiem że to już nie te czasy i nie ta jakość...  Mam z przodu w rusku voltyre i ta rzeźba bieżnika mnie nie za bardzo przekonuje.....  Kolejna sprawa to co robić z tym dobraniem rozmiaru przód tył? Szczerze to wolał bym z tyłu zostac przy tym co jest czyli 16.9 r38 bo inaczej to Ruski straci na wyglądzie.. Tylko wtedy musiał bym z przodu dać mniejsze i pytanie czy na tą felge wejdzie inna opona?    Chcę zostać przy oryginalnych felgach.. Przy moich maszynach nie ma sensu jakoś specjalnie kombinować

jakie masz teraz rozmiary założone? fabrycznie powinno byc 15.5 38 i przód 11.2 20 i odpowiednio 16.9 34 13.6 20


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v