Skocz do zawartości

Belarus 820 z Olimet'em+ d46+d47+d44



Nie ma pustych przejazdów




Rekomendowane komentarze

Po 50 mth skrzynia zaczęła stukać, najpierw na 8 i 9 biegu potem już na wszystkich. Zabrali go na serwis trzymali półtora tygodnia podobno wymienili jakieś tryby,jakieś łożyska rozebrali skrzynie i most w drobny mak zlozyli i przywiezli.steuerdzili że wszystko jest ok ale coś stuka na 9. Teraz już nie tylko stuka ale chrubocze i narazie każą jeździć bo nie wiedzą co jest. Ma przyjechać główny serwisant z Sokółki ale nie wiadomo kiedy. Żeby było ciszej to nalali oleju gęstego jak kisiel 5 cm ponad stan na miarce .

 

To jest ten problem dealerów sprzedających belarusa, że oni nie potrafią tego serwisować ... Niby prosta konstrukcja od xx lat klepią to samo a dalej się nie nauczyli. To tak samo jak u mnie hamulec wymienili kompletny z jednej strony i co z tego jak dalej się zacina. No ale masz gwarancję więc dopilnuj żeby przed jej końcem jak najwięcej wadliwych rzeczy zrobili

Oni twierdzą że wymienili pół skrzyni biegów i wszystko jest ok....ma przyjechać główny serwisant ale nie wiadomo kiedy.... Jeszcze kilka dni i dobije do 125 mth i będzie kolejny przegląd. Jak bym nim nie robił to lepiej by było,? Rok minie , gwarancja się skończy,a tak to jak się rozdupczy  to oni niech kombinują.

ZetorMisio napisał:

Oni twierdzą że wymienili pół skrzyni biegów i wszystko jest ok....ma przyjechać główny serwisant ale nie wiadomo kiedy.... Jeszcze kilka dni i dobije do 125 mth i będzie kolejny przegląd. Jak bym nim nie robił to lepiej by było,? Rok minie , gwarancja się skończy,a tak to jak się rozdupczy  to oni niech kombinują.

🤦‍♂️

  • Thanks 1
Dnia 4.06.2021 o 15:03, KubaMF napisał:

To jest ten problem dealerów sprzedających belarusa, że oni nie potrafią tego serwisować ... 

Byli dzisiaj serwisanci ( o ile ich tak nazwać można) z Parczewa i jakiś główny z Sokółki. Jednym słowem,a może obrazkiem-  . Coś napierdala że w kabinie ciężko usiedzieć bo taki jargot jest a oni twierdzą że jest ok. Po ostrej wymianie zdań mają go zabrać i robić. Tylko co oni zrobią jak nie mają pomysłu co to może być? Skrzynie rozebrali i jest ok, most jest ok, sprzęgło chyba też? Strach myśleć co to będzie dalej.  Jest tu ktoś na forum kto zna się ( zna przez duże Z i ma pojęcie) o Mtz?

 

 

Jak kupiłem swego pronara 82 z 2002 kilka lat temu to w skrzyni mi stukało ale jeździłem aż w wolnym czasie trafił do mechanika i okazało się że w skrzyni a całą ją rozebrał prawie tryb jeden wykruszony był. Koszt zębatki ponad tysiąc+ robota. Sprzęgło jebło całe wymienione o drobnych naprawach nie wspominam a teraz biegi niektóre wyskakują i świeży będzie.

Od nowości tak chrupało, czy zaczęło po jakimś czasie ?

jak chrupie na wszystkich biegach, to zazwyczaj winny jest luz na wałku atakującym, luzuje się nakrętka w skrzyni, dość częsta przypadłość. Oczywiście, im większe obciążenie, tym wtedy bardziej chrupie

miałem przypadek , że chrupały wałki w skrzyni pośredniej, a nie skrzynia biegów, tam można zajrzeć bez rozciągania ciągnika

  • Thanks 1

Najprościej zdiagnozowac przystawkę, odłączając wał napędowy. Jak będzie chodzić na pusto, na pewno nie będzie zgrzytać, jak zgrzyta, to nie to

w skrzyni pośredniej są łożyska igiełkowe, jak się wałek lekko ukruszy, to zaczynają chrobotać, wiem z doswiadczenia

 

Edytowane przez jahooo
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v