Mtz 82
 

Mtz 82

  • 1262 wyświetleń

Robota w polu praktycznie ogarnięta więc czas na mały serwis.. Pasek od wentylatora chłodnicy zmieniony.. Oleje sprawdzone zostało zmienić olej w silniku i rusek jedzie dalej 😀
Jaki olej leje się do wspomagania bo wydaje mi się że trochę go brakuje?


Informacje o zdjęciu Mtz 82

Zrobione z HUAWEI SNE-LX1

  • 4 mm
  • 20000000/1000000000
  • f f/1.8
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2180 19475

Ty masz w nim oryginalny ruski alternator czy jakiś normalny ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2079 11821

Miałem oryginalny ale na szczęście już go nie ma.. Założyłem alternator z Forda  Mondeo i problemy z ładowaniem na niskich obrotach raz na zawsze się skończyły.. Teraz ładuje jak trzeba nie zależnie od obrotów i prądu nie brakuje😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 800 4578
ja wymieniłem na z VW T2 i też jestem teraz dużo bardziej zadowolony :) ogólnie w ruskim jest kilka rzeczy które trzeba czasem podrasowac, miałem trochę problemów z włączaniem napędu bo na wstecznym mi nie działał, i przerobiłem z tego stalowego pręta na drut ze sprężyna i naciągam kiedy włączam i śmiga już idealnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8522 10900
50 minut temu, mateuszc355 napisał:

Ty masz w nim oryginalny ruski alternator czy jakiś normalny ?

a co jest nie normalnego w ruskim alternatorze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 800 4578
ładuje tylko w orce, ogólnie bardzo słabo ląduje na niskich obrotach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2358 14109

u mnie po wymianie regulatora napięcie juz od 700 obr/min jest 14V wiec nie wiem co wy macie za problem. olej do wspomagania leje sie taki jak w silniku bo jest możliwość jego zmieszania

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2180 19475

@prorok a jakie przeróbki w instalacji trzeba poczynić  żeby  założyć  normalny alternator ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pWnedMTZ
  • 68 598

Co do oleju to leje taki sam jak do silnika bo niekiedy lubi pompa puścić olej i przybywa w silniku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2079 11821

Dzieki Panowie. Wspomaganie śmiga dobrze ale  pasuje trochę oleju dolac 😉

Długo się męczyłem z tym oryginalnym alternatorem.. Dopiero teraz mam święty spokój z ładowaniem. Nie zależnie od obrotów i włączonych odbiorników ładowanie jest  takie jak powinno być. 

W instalacji nic nie przerabiałem. Wywaliłem stary wstawiłem nowy kable podłączyłem i tyle. Musiałem trochę przerobić wspornik alternatora i naciąg paska. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj