Skocz do zawartości

Olej do Ursusa C-360



Olej zmieniony i testujemy jak się Shell sprawdzi ;)

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

poczytaj trochę o lepkościach i zasadzie działania oleju o różnych lepkościach w różnych temperaturach, bo widzę że braki masz duże i mylisz ciągle pojęcia. rzeczywiście u nas takie upały ze masakra, dni z temperatura powyżej 20 stopni może było z 5-7 w tym roku. jeżeli sądzisz ze olej 0w40 jest gorszy dla cywilnego auta od 5w50 to nie wypowiadaj się proszę więcej na takie tematy, bo potem właśnie przez takich ludzi jak ty są powielane bajki w internecie. co do oleju 10w40 to dałem Ci tylko taki przykład, że 90 % silników będzie na nim lepiej pracowała niz na 5w50. dla silnika najgorsze są tak naprawdę 2 rzeczy, zimny rozruch gdzie olej musi szybko dotrzeć tam gdzie powinien oraz przegrzanie i zerwanie filmu olejowego. Co do tego drugiego to raczej w normalnym aucie takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, natomiast to pierwsze występuje przy każdym rozruchu. wyobraź sobie auto z olejem 5w50 do jazdy w kolo komina, gdzie ten olej będzie wiecznie niedogrzany-abstrahuje ze u nas lato trwa może 2 miesiące w roku. złotym środkiem jest olej 5w40 i taki olej bym lal.


w sumie to możesz testować 5w50, ale uzasadnienia dla takiego oleju nie ma. lej dobry 5w40, sprobuj coś na bazie PAO I napewno będziesz zadowolony. niestety te popularne oleje są kiepskie i często nie warte swojej ceny. za parę zł więcej są już konkretne oliwy. przerabialem oleje motul, valvo, liqui moly, mobil, castrol, elf i dla mnie te oleje są poprostu za drogie w stosunku do tego, co oferują

5w50 fajny olej penrite, ale zobacz cenę. z 10w40 to jedynie pmo, ravenol, repsol, meguin potem może motul 6100 reszta to niestety syf. nie mówię to o olejach typu amsoil czy Royal purple bo to już cena x2 albo 2,5. valvo ogólnie od niejednej osoby słyszałem, że się popsuł. miałem kiedyś 10w40 max life i słabiutko wypadł nie wiem może trafiłem na jakąś podrobe chociaż wyglądał na ori
Dnia 30.05.2021 o 19:47, Uziu92 napisał:

jeździłem na motulu, Valvoline, meguin, teraz jeżdżę na ravenolu jednym autem a drugim na specol i ten specol jak za te kasę jest ok. wcale nie gorszy od valvo. silnik w środku czysty bo zdejmowałem pokrywę , nagarów zero, także do tańszych aut starszych myślę że ten specol serio jest spoko zamiast bulic 2 albo 3 razy tyle za coś innego nie koniecznie lepszego , bo też to będzie hc , niestety prawdziwy syntetyk jak penrite , royal purple, czy mitasu kosztują straszne pieniądze , tańsze to jak piszesz pmo nowa marka , ten ich extrime pao niezły olej , ja za 5 l ravenolu dałem 100 z hakiem bo jeszcze po starej cenie, teraz już 4 litry 5w40 już 160 zł kosztuje gdzie specol 50 z groszem. Kwestia czasu jak i pmo pod 200 zł się zbliży. Także przeciętny Kowalski nie da na olej 200 zł dlatego te tanie cieszą się popularnością , wystarczy wejść na allegro i zobaczyć jakie branie mają tanie oleje.

Uziu możliwe żeby Castrol 5W30 tak się zagrzał aż by kontrolka od oliwy zaczęła się świecić? Wczoraj trasa 270km i przez spory czas 4tys obr na blacie (1.4 Benz). Silnik w doskonałej kondycji. Poziom oleju jest

Strach się bać co to się odwaliło...

 

IMG_20220419_052738~2.jpg


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v