Skocz do zawartości


Owocne dwa dni, dwie sztuki wyciągniete do regeneracji :D Zazwyczaj mówi się, że vario to 10 tys i remont. Uważam, że niema reguły na to kiedy skrzynia zdechnie, może to być 20 tys a może 6 tys, czasem przypadek, czasem wina użytkowania, innym razem poprostu zużycie... Tak czy siak vario to i tak najtańszy w naprawie sposób na przeniesienie napędu a zarazem najwygodniejszy :)
Co widzimy na zdjęciu Vario ml160?

Ciągnik Fendt Vario 700 stoi na placu gospodarstwa podczas prac serwisowych. Model ten charakteryzuje się mocą znamionową sięgającą 150 KM, co zapewnia efektywność w różnorodnych zadaniach rolniczych. Wyposażony w bezstopniową skrzynię biegów Vario, umożliwia płynne dostosowywanie prędkości do warunków pracy. Fendt Vario współpracuje z ładowaczem czołowym ML160, co pozwala na sprawne wykonywanie zadań związanych z załadunkiem i transportem materiałów. Dzięki przemyślanej konstrukcji i nowoczesnym rozwiązaniom technicznym, model ten jest idealnym wyborem dla wymagających rolników ceniących precyzję i wydajność.




Rekomendowane komentarze

yaro_1 napisał:

czemu nóż w plecy, przy innych ciągnikach pisałeś że jak ma być szybko, to czasami przekładki robicie, znaczy wstawiacie regenerowaną

wymianę (przekładkę) skrzyni robicie dwa dni, a regeneracja ile trwa?

Przekładkę robimy mając swoją skrzynie gotowa do założenia. Regeneracja to około 10-14 dni w zależności od czasu


songo napisał:

20tys i najtańsza? najtańsze to są mechaniczne

Dobrze, a teraz konkrety : Ciągnik ok 200 km, średnie ceny napraw : Case puma 30-50 tys. Fendt Turbo shift 800 15-26 tys (same półbiegi) Vario to średnio 20 tys na gotowo. Nh podobnie jak case JD w zależności od skrzyni ale też jak case Mniej więcej tak wygląda po krotce przegląd kosztów, podaj swoje argumenty jeśli twierdzisz inaczej

lukasz0920 napisał:

Kurde wytrzymałość 10 tys godzin to strasznie mało, czy warto kupować taki ciągnik 🙄

Wiesz, nic nie jest wieczne. Czy 10 tys to mało, nie wiem, kwestia gustu co znaczy mało ;) Jesli przez 10 tys h mam naprawić w ciągniku skrzynie i jakieś drobnostki to w sumie jestem w stanie to zaakceptować. Niema się co oszukiwać ale rynek już nie produkuje maszyn niezniszczalnych i nie mówię tu że fendt jest idealny, bo nie jest, ale jest najlepszy 😎 Ale konkretnie... Kupując teraz ciągnik nie wybierasz tego który bedzie niezawodny i toporna, wybierasz między tymi który będzie w miarę MAŁO awaryjny oraz w MIARĘ TANI w utrzymaniu, niestety dlatego właśnie nie znajdziecie juz fendta wieloryba czy kultowej serii 6xxx premium jd, w dobrej cenie z małym przebiegiem, te ciągniki były kultowe i wytrzymałe ale się skończyły, dlatego jeszcze gro ludzi decyduje się kupić używkę, naprawić i jeździć...

w vario też czasami wystarczy wymienić uszczelniacze, a w tedy koszty to w większości robocizna

Michał, czy jest jakiś sposób bez podłączania komputera żeby sprawdzić faktyczny przebieg ciągnika? mam na myśli swoją 410, kupiliśmy 10 letnią (w grudniu 2016)ze stanem 4660mth (teraz okolo 5500), w porównaniu do innych z ogłoszeń tani nie był, i czasami korci żeby się dowiedzieć ile ma faktycznie

yaro_1 napisał:

w vario też czasami wystarczy wymienić uszczelniacze, a w tedy koszty to w większości robocizna

Michał, czy jest jakiś sposób bez podłączania komputera żeby sprawdzić faktyczny przebieg ciągnika? mam na myśli swoją 410, kupiliśmy 10 letnią (w grudniu 2016)ze stanem 4660mth (teraz okolo 5500), w porównaniu do innych z ogłoszeń tani nie był, i czasami korci żeby się dowiedzieć ile ma faktycznie

Niezależny serwisant chyba nie raz pokazywał na swoich filmach

yaro_1 napisał:

w vario też czasami wystarczy wymienić uszczelniacze, a w tedy koszty to w większości robocizna

Michał, czy jest jakiś sposób bez podłączania komputera żeby sprawdzić faktyczny przebieg ciągnika? mam na myśli swoją 410, kupiliśmy 10 letnią (w grudniu 2016)ze stanem 4660mth (teraz okolo 5500), w porównaniu do innych z ogłoszeń tani nie był, i czasami korci żeby się dowiedzieć ile ma faktycznie

Na oko można oszacować wtedy przebieg


Bercik92 napisał:

yaro_1 napisał:

w vario też czasami wystarczy wymienić uszczelniacze, a w tedy koszty to w większości robocizna

Michał, czy jest jakiś sposób bez podłączania komputera żeby sprawdzić faktyczny przebieg ciągnika? mam na myśli swoją 410, kupiliśmy 10 letnią (w grudniu 2016)ze stanem 4660mth (teraz okolo 5500), w porównaniu do innych z ogłoszeń tani nie był, i czasami korci żeby się dowiedzieć ile ma faktycznie

Niezależny serwisant chyba nie raz pokazywał na swoich filmach

Celebryta Kamilek może praktykować fuszerka, nikt normalny na to nie idze

  • Thanks 2
3 godziny temu, MF675ursus napisał:

Z tym że w zwykłej skrzyni mało kiedy wymienia się wszystko, w sumie nie spotkałem się żeby ktoś tylko korpus zostawił a resztę wymieniał

Malo widziales. Ja wymienialem cala ale kupilem dosc tanio z malym przebiegiem i bardziej sie oplacalo niz wymiana kilku zebatek i synchro. Sama mechanika, kosze rewersu, pompa hydraulivzna, wszystkie lozyska i uszczelnienia, robocizna wyszlo ok 30 tys. Gdyby doliczyc jeszcze kosze polbiegow to 40 tys by pyklo. Valtra t170


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v