Skocz do zawartości

filtr paliwa



paliwo b0 z dodatkiem. Podobno rafinerie nie były przygotowane na taką zimę i robili paliwo na -9.
  • Sad 1

Rekomendowane komentarze

Jednym słowem masakra ;) U mnie traktory do -18 paliły bez żadnego problemu na letnim B0 z dodatkiem benzyny, a powyżej -18 już musiałem dolać zimowego plus dolewka benzyny i dalej paliły normalnie.

W moim audi 1.9 w turbo klekocie zrobiłem kociołek panoramixa czyli z polskiego na nasze: na cały bak zwykłego zimowego B7 dolałem 3.5 litra benzyny, na nowych świecach i nowym akumulatorze Centra Futura 85 Ah, 800A, o 5 godz przy -30 stopniowym mrozie odpalił od pierwszego strzała :D  Tej zimy jeszcze nie miałem sytuacji żeby jakikolwiek mój sprzęt zaniemógł, a kumpel z roboty ma samochód na CR i do zimowego B7 dodał dodatku do ropy to przy -20 przyłapało na filtrach i auta nie odpalił

WitekRolnik napisał:

Jednym słowem masakra ;) U mnie traktory do -18 paliły bez żadnego problemu na letnim B0 z dodatkiem benzyny, a powyżej -18 już musiałem dolać zimowego plus dolewka benzyny i dalej paliły normalnie.

W moim audi 1.9 w turbo klekocie zrobiłem kociołek panoramixa czyli z polskiego na nasze: na cały bak zwykłego zimowego B7 dolałem 3.5 litra benzyny, na nowych świecach i nowym akumulatorze Centra Futura 85 Ah, 800A, o 5 godz przy -30 stopniowym mrozie odpalił od pierwszego strzała :D  Tej zimy jeszcze nie miałem sytuacji żeby jakikolwiek mój sprzęt zaniemógł, a kumpel z roboty ma samochód na CR i do zimowego B7 dodał dodatku do ropy to przy -20 przyłapało na filtrach i auta nie odpalił

po co lejesz benzynę jak to nic nie daje tylko jeszcze szkodzi pompowtryską i CR

  • Like 1

stacje firmowe ale franczyza i byle co kupiły. bo było taniej bez dodatku. co do benzyny, to się nie wypowiem. Kierowca na emeryturze opowiadał jak przed takimi mrozami lali do bąków denaturat, a mieli około 50 starów ( komuna). Do cr bym nawet benzyny nie dolał. przy takim pasowaniu wtryskiwaczy cr to morderstwo, zwykła pompa to co innego.

2 godziny temu, tomo12 napisał:

Czyli nie tylko ja w takiej sytuacji jestem. Do -10 okej, poniżej już problemy.

nie tylko Ty, warto zajrzeć do zbiornika Co się dzieje jak idą mrozy....

2 godziny temu, tomek904 napisał:

dlatego wolę b7z lotosu niż importowane b0

B0 - karta z lotosu i słabo wyglądało względem zwykłego B7 z shella (czyli de facto z orlenu) które stało w bańkach 20stkach też na mrozie.

2 godziny temu, pawlus224 napisał:

Ja tankuję na bieżąco na małej stacji paliw i najwięcej było minus 23 stopnie i żadnego problemu nie było choć w odstojniku paliwo było mocno mętne.

no właśnie - tłoczyć byle pompka tłoczyła ale jednak do danych z karty charakterystyki trochę brakuje.

 

Ja jakoś wymieniłem filtr w jednym dci przed mrozami i paliło bez problemu ale inne paliwo niż te co mam w zbiorniku (IZ-40 ze stacji od znajomych). Drugie autko z tym samym silnikiem i paliwem ze zbiornika (lotos) poddało się na chwilę ale farelka na filtr i po paru minutach poszło. Ogólnie na przyszłą zimę biorę arctica bo niby problemów wielkich nie miałem ale jednak nie mam zamiaru bawić się z farelką.

Edytowane przez Nikita_Bennet
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v