Skocz do zawartości

Zetor forterra 11441


Mecha

Problem z pneumatyką. Spuściłem olej z butli od pneumatyki gęsty jak smar. Sprężarka ledwo co dobija na minimum, żeby kontrolka zgasła. Diagnoza - sprężarka do remontu lub wymiany. Remontował ktoś sprężarke? Podobno w niektórych nie da się zdemontować panewki na korbowodzie.
Nowa sprężarka 1030, części (tłok, cylinder, pierścienie, uszczelnienia, łożysko, zawór zwrotny) 620zł. Warto pchać się w naprawę?
Jak wyczyścić cały układ z tego badziewia? Czy zostawić to tak? Zasmole sobie hamulce w przyczepach...


Rekomendowane komentarze

Moim zdaniem kup sobie nową najlepiej oryginalna tak żeby była gwarancja jeśli coś będzie nie tak z nowa to można wymienić, a jeśli zrobisz remont starej nie masz pewności że wszystko będzie dobrze i jednak gwarancji nie będzie.
Odnośnik do komentarza

Miałem pomysł żeby nalać jakiegoś płynu do układów pneumatycznych. Ale będę pokolei rozbierał i szedł wgłąb pneumatyki, wszystkiego w 1 dzień nie wyczyszcze.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v