Skocz do zawartości

Renault 95-12TX


greg91

Czy to górne wyjście płaskie to jest wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy. Wie ktoś jak to działa i czy w ogóle to działa.

Rekomendowane komentarze

Wiesz na jakiej zasadzie to może działać bo owszem wyjście jest ok,to wyjście idzie do rozdzielacza ale jak to jest połączone z pedałem hamulca w ciągniku bo nie widzę żeby przewody hamulcowe były połączone z tym rozdzielaczem gdzie wychodzi to wyjście, patrzę trochę na katalog i wydaje mi się że brakuje jakiegoś powodu od rozdzielacza do jakiegoś zbiorniczka tylko nie wiem do jakiego bo mam kiepskiej jakości katalog .

Odnośnik do komentarza

skoro jest gniazdo to i instalacja pewnie jest, jak podłączysz przewód, wciskasz pedał hamulca to popłynie olej z hydrauliki, 

Odnośnik do komentarza

w MF elektryka tym steruje więc i tu pewnie elektrozawór otwiera to. działaja bardzo dobrze ja u siebie mam wszystkie przyczepy na podwójnych siłownikach. Bo moje MF żaden nie ma pneumatyki. 

Odnośnik do komentarza

Owszem instalacja jakaś jest tylko niema połączenia z układu hamulcowego do zaworu hydraulicznego , ostatnio przeglądałem układ hamulcowy i przewody hamulcowe idą od pompki do zbiorniczka wyrównawczego i potem na klocki czyli wygląda na to że brakuję przewodu jakiegoś z układu hamulca do rozdzielacza

Odnośnik do komentarza

U mnie w 103-54 w przewodzie hamulcowym z prawego koła jest trójnik z którego przewód jest podłączony  do rozdzielacza hamulców hydraulicznych zewnętrznych. 

Odnośnik do komentarza

Już sprawa się wyjaśniła jest tak jak w modelu 103-54 jest przewód tylko jest nie wpięty wystarczy tylko trójnik wstawić i będzie git .

Odnośnik do komentarza

niech ktoś hamulec wciśnie a Ty spróbuj nacisnąć zaworek w środku gniazda, jak nie dasz rady to znaczy ze działa.

Odnośnik do komentarza

A czy w swoich przyczepach macie siłowniki hydrauliczne od hamulców podłączone bezpośrednio do ciągnika czy jeszcze po drodze jest amortyzator hydrauliczny i zawór odcinający? Pytam się ze względu, że u mój MF i NH mają hamulce hydrauliczne, a chce kupić przyczepy i tam są same z pneumatyką tylko.

Odnośnik do komentarza

ja przerabiałem przyczepę 16ton ciężarową na hydrauliczne i nie mam akumulatora i zaworka, w przyczepach fabrycznych pewnie będzie

Odnośnik do komentarza

Zgodnie z przepisami musi być mechanizm zapewniający "samoczynne zahamowanie przyczepy w razie odłączenia od pojazdu ciągnącego", a najprościej to osiągnąć przez akumulator hydrauliczny i zawór uruchamiany linką zapiętą do ciągnika. W przypadku "urwania" przyczepy linka uwolni ciśnienie z akumulatora i zahamuje przyczepę.

Odnośnik do komentarza

A jak koszt takie instalacji może być i jak ten zaworek może wyglądać obecnie dorobiłem sprężarkę i mam pneumatykę,ale po odkryciu hamulcy hydraulicznych będę się zastanawiał nad hydrauliką w przyczepach.

Odnośnik do komentarza
Uziu92 napisał:

ja zakładałem siłownik hydrauliczny to mam go bezpośrednio podłączonego pod traktor.

Jak podłączłeś węże? jeden główny i dwa takie same odcinki węża czy różne długości węża dochodzące do siłowników? Teoretycznie Powinno być takie samo ciśnienie pomimo różnej odległości ale w praktyce różnie to bywa.

Odnośnik do komentarza

zakładałem do przyczepy gdzie jest jedna os hamowana fabrycznie , także jeden wąż , ale na dwie osie to dajesz jeden wąż, z niego trójnik i na siłowniki.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v