Skocz do zawartości


W poszukiwaniach nowego nabytku..

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Ciągnik zarejestrowany na dilera czy nierejestrowany ? Ja usłyszałem na początku stycznia cenę 310 000 netto w bardzo podstawowej konfiguracji.

Claas Arion 610 (najmniejszy 6 cyl.) : skrzynia 40 km/h, brak amortyzacji przedniej osi, brak przedniego tuza (jest tylko ramka na obciążniki przednie), najprostszy wyświetlacz CIS czarno-biały, fotel operatora pneumatyczny, 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu na wajchy, oba zaczepy z tyłu, WOM 540/1000 obr/min, klimatyzacja manualna, kabina 4-słupkowa, oświetlenie standard, ogumienie 600/65 R38 + 480/65 R28 losowej firmy.

1 godzinę temu, rolnik9 napisał:

Ciągnik zarejestrowany na dilera czy nierejestrowany ? Ja usłyszałem na początku stycznia cenę 310 000 netto w bardzo podstawowej konfiguracji.

Claas Arion 610 (najmniejszy 6 cyl.) : skrzynia 40 km/h, brak amortyzacji przedniej osi, brak przedniego tuza (jest tylko ramka na obciążniki przednie), najprostszy wyświetlacz CIS czarno-biały, fotel operatora pneumatyczny, 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu na wajchy, oba zaczepy z tyłu, WOM 540/1000 obr/min, klimatyzacja manualna, kabina 4-słupkowa, oświetlenie standard, ogumienie 600/65 R38 + 480/65 R28 losowej firmy.

Ten nierejestrowany, ten ma przedni TUZ i amortyzację przedniej osi

No chyba za duzo bajek diler ci naopowiadal. Silniki faktycznie rozne montuja bo raz iveco raz Johna, ale skrzynia to nadal francuska Gima robiona we wspolpracy z agco, ogolnie ciagniki nie sa zle ale ze wzgledu na silniki jd sa u mnie na przegranej pozycji. Pelno takich z przebiegiem miedzy 4 a 6 tys godzin z uwalonym motorem albo ukl. wtryskowym. To juz lepszy bedzie mf skrzynia ta sama a silnik sisu o niebo trwalszy.... 

Nie wiem w ktorych modelach jest iveco to jeszcze nad nim bym sie moze zastanowil....

22 godziny temu, rolnik9 napisał:

Ciągnik zarejestrowany na dilera czy nierejestrowany ? Ja usłyszałem na początku stycznia cenę 310 000 netto w bardzo podstawowej konfiguracji.

Claas Arion 610 (najmniejszy 6 cyl.) : skrzynia 40 km/h, brak amortyzacji przedniej osi, brak przedniego tuza (jest tylko ramka na obciążniki przednie), najprostszy wyświetlacz CIS czarno-biały, fotel operatora pneumatyczny, 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu na wajchy, oba zaczepy z tyłu, WOM 540/1000 obr/min, klimatyzacja manualna, kabina 4-słupkowa, oświetlenie standard, ogumienie 600/65 R38 + 480/65 R28 losowej firmy.

w 2019 taki sam ale bez tuza i z amortyzacją ośki chcieli 300 netto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v