Skocz do zawartości

Ursus C-360



Tak się naprawia w Polsce... Aby zaspawać i będzie chodzić.

  • Haha 2



Rekomendowane komentarze

Dnia 25.10.2020 o 23:22, marobas napisał:

na ataku i talerzu to są proste, albo "łukowe", skośne to są na blokadzie... -w woli ścisłości... ;)

Łukowe to masz tutaj Gleasona oryginalna przekładnia,tak się przyjęło że się mówi skośne.Jak już wchodzisz dokładnie to taki sam przykład nie ma jak ustawienie "zapłonu" w dieslu przez rozrząd ustawia się kąt wtrysku a przez obrót pompy początek wtrysku.Przyjęło się ogólnie ustawienie zapłonu i tak ludzie rozmawiają.

3 godziny temu, Adi96 napisał:

Łukowe to masz tutaj Gleasona oryginalna przekładnia,tak się przyjęło że się mówi skośne.Jak już wchodzisz dokładnie to taki sam przykład nie ma jak ustawienie "zapłonu" w dieslu przez rozrząd ustawia się kąt wtrysku a przez obrót pompy początek wtrysku.Przyjęło się ogólnie ustawienie zapłonu i tak ludzie rozmawiają.

kąta wtrysku chyba nie ustawiasz rozrządem, a jest on zależny od kształtu krzywki (kat wtrysku -to niejako czas trwania wtrysku, tylko w mierze kątowej, zależnej od obrotu wału korb.), a rozrządem własnie ustawiasz początek wtrysku, tyle ,że "zgrubnie" a obrotem pompy dokładnie... 
w dieslu też regulujesz zapłon, tylko nie "aparatem zapłonowym", w właśnie początkiem tłoczenia, od niego zależy zapłon... -samozapłon ;)

Edytowane przez marobas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v