Skocz do zawartości

Autosan D55



nowy stary nabytek

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

co do resorów. dołożyłem drugie bałwanki obok tych fabrycznych, żeby wszystko co nadto na nich się opierało i nie ma żadnego problemu. co do opon.trz miałem zdrowe 8,25-20. no i co mi z tego, jak po dłuższej trasie były bardzo gorące. A jak zacząłem jeździć współczesnym traktorem 40km/h a nie starym ursusem 20, to zaczęły wybuchać. ot po prostu one nie mają takiej nośności. przy pełnym załadunku to będzie niemal 3t na oponę. a te 20tki ile mają fabrycznego udźwigu? Pewnie coś koło 2czy 2 z groszem. Ma dłuższą metę to nie ma szansy działać.
2 godziny temu, Grzechooo napisał:

Mówicie że nowe ciągniki jadą po 40km/h i koła się w przyczepie grzeją to wytłumaczcie mi jak to kiedyś było jak takie przyczepy latały za Starami czy Jelczami czy Kamazami? Stare samochody ciężarowe jechały tylko 20km/h?

Dokładnie, 20-stki były do przyczep spiętych z ciężarówką, Starem czy innym Jelczem, rozumiem jak ktoś ma stare pruchno to wymieni na tirowskie, bo to i tak wyjdzie taniej niż nowe 20-stki, ale dobre koła wymieniać żeby później w polu jak sankami nimi jechać?

Edytowane przez MF675ursus
19 godzin temu, KarolTD90 napisał:

Ta tyle co w papierach😁Starem 200 z cukrowni przywieźliśmy 17 ton wysłodkow gdzie nam jeszcze 2 tony wodę odcięli czyli było 19 ton gdzie ładowność samochodu to 5 ton a przyczepy 6 

 2x d50 i 22 tony wyjechalo z cukrowni.

Ciągnął to Zetor 7211 przez 40 km.....

Edytowane przez Mikruss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v