Skocz do zawartości

Kiroviec k700


Kuner

Legenda z PGR

Prawa autorskie

© KUNER
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Może i tak, napisałem tyle co wiem z opowieści ludzi którzy na nich pracowali, że ropy sporo szło. Ciągały bodajże pługi forszaja 8 skib, pług po kolana w ziemię i gaz w podłogę 😂

Odnośnik do komentarza
Pietras892 napisał:

Gadanie. Jak dobrze go wykorzystasz to on może w paliwie konkurować z nowymi i nie wypadnie gorzej

mi też gadali że liaz mnie zje ale prawda jest taka że na hektar wyjdzie nie gorzej niż właśnie taki jd

Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 napisał:

Może i tak, napisałem tyle co wiem z opowieści ludzi którzy na nich pracowali, że ropy sporo szło. Ciągały bodajże pługi forszaja 8 skib, pług po kolana w ziemię i gaz w podłogę 😂

No w pgr- ach zawsze sporo ropy "szło" 😋 do Żyda 😁

Odnośnik do komentarza

A ile sprzedali 🙉🙈🙈 do ojca to zawsze przyjeżdżali i gadali dawaj bańki a jak ten żółty zajechał za krzaki to już kazali z beczka 200l.przyjechać. pług u nas mieli do niego 8 skib ,talerzówka 7.5m ale to było bydle

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Sylwekx25 napisał:

Ktoś musi mieć źródełko z tanią ropą😂

Z tym niskim spalaniem w nowych ciagnikach to bym polemizował. Wszystkie wygody takie jak klima, czy inne różne udogodnienia z powietrza się nie biorą.  Stawiam krate dobrego piwa, że stary, ale sprawny ciagnik z dobranymi przełożeniami  podobnej mocy objedzie nowy z wygódkami w kwestii paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Dnia 2.09.2020 o 22:51, danielursus3p napisał:

Z tym niskim spalaniem w nowych ciagnikach to bym polemizował. Wszystkie wygody takie jak klima, czy inne różne udogodnienia z powietrza się nie biorą.  Stawiam krate dobrego piwa, że stary, ale sprawny ciagnik z dobranymi przełożeniami  podobnej mocy objedzie nowy z wygódkami w kwestii paliwa. 

Ale że co ma niby ciągnąć tą ropę oprócz klimy ? Wygluszenie kabiny, ehr, radio, nawigacja czy podłokietnik ? Zresztą jebać te parę litrów ropy, komfort pracy najważniejszy !. 

Odnośnik do komentarza

K700 i T-150k oszczędne nie były i nie są. W moich stronach w PGR mieli ich kilka ale nie umieli ich wykorzystać. Ostanio rozmawiałem z operatorem 150 to mówił że w papierach miał 24 litry na motogodzine orki. Szedł z pługiem 5 skib tylko gwizdało tylko że dopuki nie trafił na kamień a pług bez zabezpieczeń :(

Odnośnik do komentarza
Taurus83 napisał:

Ale że co ma niby ciągnąć tą ropę oprócz klimy ? Wygluszenie kabiny, ehr, radio, nawigacja czy podłokietnik ? Zresztą jebać te parę litrów ropy, komfort pracy najważniejszy !.

Euro, Stage 😉 Dzięki "ekologii" silniki spalają więcej paliwa.. ot, taki paradoks 😋

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, mraukot napisał:

Euro, Stage 😉 Dzięki "ekologii" silniki spalają więcej paliwa.. ot, taki paradoks 😋

Mowa była o udogodnieniach, nie o ekologii słusznie wziętej w cudzysłów...

Odnośnik do komentarza
Dnia 7.09.2020 o 21:29, marobas napisał:

zwłaszcza tzw "powtrysk" w celu wypalenia sadzy z dpf'u jest bardzo ekologiczny...  i paliwooszczędny ;D

Widziałeś kiedyś krzywą emisji spalin silnika z DPF i bez niego ? 

Silnik bez DPF ma cały czas porównywalny poziom emisji spalin, nie łapie się w nowych normach. Silnik z DPF podczas normalnej pracy jest o wiele bardziej "czysty" lecz przy wypalaniu norma jest przekroczona podobnie jak w silniku bez DPF, lecz średnio jest to niższy poziom i jest git bo świat się uratuje 🤭

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v