Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M135GX IV + AgroLift 3m?

Ciągnik Kubota M135GX IV porusza się po polu z agregatem uprawowym AgroLift o szerokości 3 metrów. Wyposażony w silnik o mocy 136 KM, zapewnia optymalne osiągi podczas kultywacji. Czterocylindrowa konstrukcja z pojemnością skokową 6.1 litra gwarantuje solidną wydajność nawet w trudnych warunkach. Mechaniczna skrzynia biegów 24/24 pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do specyfiki pracy związaną z użytkami rolnymi. Kubota M135GX IV, dzięki swojej mocy i wytrzymałości, efektywnie współpracuje z agregatem, wspomagając przygotowanie gleby do kolejnych etapów produkcji roślinnej. Ten zestaw maszyn rolniczych ilustruje nowoczesne podejście do zarządzania polami, gdzie precyzja łączy się z niezawodnością technologii.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Nikogo nie zamierzam do niczego przekonywać. Wjeżdżając na pole ustawiłem gruber na 15cm i jeździłem około 10km/h. Kudłaty serwisant stwierdził że da radę szybciej i max ściągnął go 15.7km/h. Jednak przy takiej prędkości drżałem o agregat. Miałem podejście do Kuboty takie jak wy, że gniot, że mało mocy i lekki. W większości oparte na tym co ktoś lub somsiad mówił. Zmieniam zdanie. Z prasą leciała 17km/h. W pszennej słomie z plonem ziarna 6,8t, po lexionie 4,5m zrobiłem 60bel w godzinę. Ciagnik ze zdjęcia z przebiegiem 400godzin do sprzedania za 210tyś zł netto. Więc w tych pieniądzach niczego lepszego z takim wyposażeniem i mocą chyba nie znajdzie. 

Zobaczymy czy DF 6130 da radę na więcej niż 0,15cm 😉 bo i taką skorupę FINO Chełm deklaruje przyciągnąć. 

Ursusc385 napisał:

Jakby ktoś zastanawiał się nad kałbotą to polecam obejrzeć i wyciągnąć wnioski:

 

https://youtu.be/hLKMd28gZx8

Ceny są zawyżone, m.in. wtryski to Denso czyli to samo co ląduje w JD, ich cena oscyluje w granicach chyba 1800zł za sztukę. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Ja do swojej Kuboty za komplet filtrów (po za powierza) zapłaciłem chyba niecałe 500zł (2 filtry hydrauliki, filtr paliwa, oleju, kabinowy).

3 godziny temu, Ursusc385 napisał:

Jakby ktoś zastanawiał się nad kałbotą to polecam obejrzeć i wyciągnąć wnioski:

 

https://youtu.be/hLKMd28gZx8

Na dobrą sprawę to w każdej marce są takie przypadki lub inne kwiatki wychodzą. Kubota, claas, JD, massey. Teraz nie ma takiego idealnego ciągnika, żeby na 100% nie było z nim problemu. Nawet niegdyś marki uznawane za klasę premium nie trzymają jakości. Ciężki temat.  

I nie bronie tu Kuboty 😀 ta marka już odpadła w trakcie poszukiwań . 

Edytowane przez Dodi
yacenty napisał:

dobrze że ja nie mam biegów

Jacek co mówił Ci serwisant apropo sprzęgła, jak je użytkować? Mamy m6060 i te biegi wchodzą bardzo topornie, nie mogę go rozgryźć. Z hydraulika też sa problemy, w prasie bez zamków popuszcza...serwis proponował kranik na wyjściu który mogę zdemontować...takie rozwiązanie. Z tego co wiem te małe m i M5 miały takie problemy

  • Root Admin

sprzęgło działa inaczej po przesiadce z Ursusa czy nawet jd. reklamowałam je, chłopak przyjechał i tłumaczył, pokazywał. zajęło nam z 50h aby się przyzwyczaić. ono tak jakby długo i wysoko bierze. przy delikatnym ruszaniu trzeba dość długo trzymać na polsprzegle. coś słyszałem że w jakichś prasach są jaja z hydraulika ale ja tego nie ogarniam bo nie mam prasy i nie rozumiem na czym ten problem polega. w tych maszynach co chodzi mała Kubota nie ma problemu z hydraulika.

dzięki za odpowiedź. Mi zostaje regeneracja rozdzielacza na własną rękę, drugi raz kupując bym się zastanowił a z drugiej strony Kubota tak na prawdę kusi cena - jeśli chodzi o M4 i M5 oczywiście, ja w 2016 dalem za mój 128 tys brutto więc do wyboru był tylko droższy steyr/nh/case goły Zetor bądź jd seri e wtedy biednej


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v