Ursus C-360
 
© Maxatt

Ursus C-360

  • 2783 wyświetleń

Podnośnik C-360

Prawa autorskie

© Maxatt

Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z Xiaomi Redmi 8

  • 3.8 mm
  • 1/20
  • f f/2.2
  • ISO 764

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Michalmeer
  • 483 2932

można I 6 maszet założyć tylko po co ? A pierścień to już w ogóle ktoś głupotę wymyślił

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301

Przecież to prawie we wszystkim przypadkach nie trzyma rozdzielacz a nie tłok.  Głupiego robota

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

Czyli sądzicie że uszczelniacze mogą puszczać ale jak rozdzielacz jest nowy to i tak będzie trzymać? Pierścień metalowy tam jest orginalnie. W tym przypadku odłożony drugi na początku celem ochrony uszczelniaczy gumowych przed szarpaniem podczas jazdy z podniesionym o sprzętem. 

Wiadomo ze wiecznie to nie będzie bo nic nie jest ale będzie dłużej szczelny niż tylko na orginalnych

Edytowano przez Maxatt

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Michalmeer
  • 483 2932

pierścień jest tylko wyłącznie prowadzący, nievspelnia innej funkcji , rozdzielacz trzyma Ciśnienie I 60 % sprawności to rozdzielacz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

 Dokładnie dlatego też rozdzielacz wymieniony. Ale dodatkowo uszczelnienia. Sądzisz że w c 330 też są pierścienie wyłącznie prowadzące? Tam jest oryginalnie 4 metalowe bez żadnych gumowych. Różnica polega tylko na średnicy tłoka. 

W silniku też rolę uszczelnienia spełniają metalowe pierścienie a tam jest wyższe ciśnienie i to gazu nie płynu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Michalmeer
  • 483 2932

To jest zupełnie co innego, bo 330 nie ma mechanizmu który wyłącza podnoszenie , , pierścienie tłokowe w silniku co już zupełnie co innego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

Dobrze ale zasada i budowa taka sama. Bo teraz mowa nie o poziomu podnoszenia a szczelności. I w obu przypadkach uszczelnia pierścień i tuleja. Tu ma za zadanie odebrać pierwsze uderzenie ciśnienia a uszczelniają uszczelniacze. Wysokość podnoszenia czy jego ograniczenie to inny temat. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Michalmeer
  • 483 2932

330 ma dziurę w cylindrze I To jest ograniczenie podnoszenia , a pierścienie są po to metalowe żeby ich nie uszkodzić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

Dokładnie. Taka jest zasada. Czyli koło się zamyka. Uszczelniają tam pierścienie metalowe. 

A w 330M? Tam są fabryczne uszczelnienia gumowe.. 

Proponuję rozdzielić temat ograniczenia podnoszenia a sposobu uszczelnienia. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Już lepiej było przerobić tłok jak coś ala pod cyklopa 1 gruby uszczelniacz niż 4 małe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

Tłok cyklopa jest dwustronnego działania. Poza tym za głęboko nie można też zatoczyć ponieważ ścianka nie  pozwala. Właściwie co za różnica? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9146

uszczelniacz z cyklopa da się wsadzić, ale zabawy w opór, bo trzeba toczyć tłok aby założyć uszczelniacz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

I tak toczyłem pod uszczelnianie. Czy masz na myśli średnice tłoka? Wtedy to faktycznie nie ma sensu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9146

średnicę bo uszczelniacz jest na tyle sztywny że go nie założysz, później musisz wspawać tuleję w miejsce zebranego materiału

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Maxatt
  • 4 58

Nie. Tu filozofii nie ma. Ja pracuje na tokarkach więc 10 min roboty z przygotowaniem tokarki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9146
4 godziny temu, Maxatt napisał:

To faktycznie nie ma sensu. Próbowałeś to robić? 🙂

nie robiłem bo nie miałem takiej potrzeby, gdzieś kiedyś mi się rzuciło w oczy na YT

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Takie rozwiązanie podobne ala do cyklopa miały Zetory 3011 jeden duży uszczelniacz tylko że tłok w 3011 był rozbieralny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj