Skocz do zawartości

superfarmer02

na zdjęciu około 300 kostek bo nie załapał się jeszcze rozrzutnik

Co widzimy na zdjęciu Ursus C-330?

Ursus C-330 podczas prac transportowych z przyczepą rolniczą przewożącą bele siana, typowych po prasowaniu i zbiorze pasz objętościowych. Ciągnik tej serii był produkowany w latach 1967–1987 i napędzany dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym S-312C o pojemności 1,96 l i mocy około 30 KM, co w zupełności wystarcza do lekkich i średnich prac w gospodarstwie, w tym transportu bel z łąk do gospodarstwa. Prosta, niesynchronizowana skrzynia biegów 6 2 pozwala dobrać odpowiednie przełożenie zarówno do pracy w polu, jak i jazdy po drogach dojazdowych, a masa własna około 1,9 t zapewnia wystarczającą przyczepność na trawiastym podłożu. Tylny TUZ o udźwigu w granicach 800–900 kg umożliwia współpracę z prasą kostkującą lub niewielką owijarką. Na rynku wtórnym w Polsce używany Ursus C-330 osiąga przybliżone ceny w przedziale 15 000–30 000 zł, zależnie od stanu technicznego i wyposażenia.


Rekomendowane komentarze

Dnia 4.07.2020 o 20:09, superfarmer02 napisał:

po pierwsze łąka jest znacznie nachyona

przecież koło Sochaczewa jest wszędzie płasko jak na stole

Dnia 4.07.2020 o 18:56, MF675ursus napisał:

Dokładnie jak kolega wyżej, ale tak to jest jak się układający wysokości boi...

zawsze można się chwalić plonami że było 5 przyczep siana

  • Haha 1

bratrolnika napisał: przecież koło Sochaczewa jest wszędzie płasko jak na stole akurat jest taki jeden kawałek koło szpitala.(może wiesz) gdzie pole jest pochylone w stronę rowu i doły że nieraz samym ciągnikiem szarpnie jak nie zauważy zawsze można się chwalić plonami że było 5 przyczep siana przecież nie napisałem "paczta mam 5 przyczep" tylko ile belek

ejjj kolego nie przesadzaj, że rowy czy coś... ja mieszkam na pogórzu i są solidne górki, przekopy po np kanalizacji, czy sieci prądowej i drogi polne naprawde z rowami w koleinach, i na przyczepe co ma koła rozstawione na 1,5m (szerokość paki 1,9m) układamy 3 warstwy po 3 szeroko (wzdłuż, w poprzek i wzdłuż) później 2 po 2 (w poprzek i wzdłuż) i na szczyt 1, czyli 6 warstw łapniętę pasem transportowym i jedzie  :D

  • Like 1
marobas napisał:

ejjj kolego nie przesadzaj, że rowy czy coś... ja mieszkam na pogórzu i są solidne górki, przekopy po np kanalizacji, czy sieci prądowej i drogi polne naprawde z rowami w koleinach, i na przyczepe co ma koła rozstawione na 1,5m (szerokość paki 1,9m) układamy 3 warstwy po 3 szeroko (wzdłuż, w poprzek i wzdłuż) później 2 po 2 (w poprzek i wzdłuż) i na szczyt 1, czyli 6 warstw łapniętę pasem transportowym i jedzie  :D

ale macie pasy a.mi na 400m by się nie opłacało i o z tego że mógłbym to zabrać na połowę tych pojazdów jak bym mósiał część od razu zrzucić bo nie miał bym gdzie schować a tak to wezmę ten wóz czy rozżutnik i nie muszę zrzucać i jadę pewnie a nie zastanawiam się ile spadło

11 godzin temu, marobas napisał:

ejjj kolego nie przesadzaj, że rowy czy coś... ja mieszkam na pogórzu i są solidne górki, przekopy po np kanalizacji, czy sieci prądowej i drogi polne naprawde z rowami w koleinach, i na przyczepe co ma koła rozstawione na 1,5m (szerokość paki 1,9m) układamy 3 warstwy po 3 szeroko (wzdłuż, w poprzek i wzdłuż) później 2 po 2 (w poprzek i wzdłuż) i na szczyt 1, czyli 6 warstw łapniętę pasem transportowym i jedzie  :D

 

U was pawązem nie pawązicie  siana czy słomy ? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v