Skocz do zawartości

Opony 7.50x16 & 6.00x16



Różnica między starymi oryginalnymi oponami od 60tki a nowymi, większymi marki Kabat
Polecam zmiane na rozmiar 7.50x16, lepiej się jeździ niż na standardowych, już nigdy bym nie kupił tych zwykłych




Rekomendowane komentarze

miałem w c330 i wróciłem do 6.50 6cio płuciennych, powód to 7.50 były sztywne i ciężko się kierowało żeby było lżej trzeba było mocno napompować a wtedy przód z obciążnikami podczas szybkiej jazdy podskakiwał, w łąkach czy w polu owszem na plus ale do tych opon musi być wspomaganie, na 6,50 o niebo lepiej wgryzają się w ziemie bo małą węższe bardziej agresywne paski i są mięciutkie

Edytowane przez Wojtek026
7 godzin temu, Genius9872 napisał:

ciekawe jak by do C-330 założyć 😆 ma ktoś może ?

Myślę że do c330 chyba trochę za duże, jak już 6.50x16

 

2 godziny temu, MF675ursus napisał:

Ciężko upchnąć na oryginalną felgę?

Nie było problemu z montażem, z tym że my pojechaliśmy traktorem do mechanika i na maszynie do opon założył

1 godzinę temu, Maju3060 napisał:

Te klocki wydaje mi się że lepiej by w polu sobie radziły niż te paski, mówię o rozmiarze 6.50. Ale jak ze zcieralnością? Jeszcze jak tur jest?

W polu dobrze sobie radzą, bo trzymają się prostego toru jazdy i lżej się nimi kieruję, nie wiem jak ze zdzieralnością u nas są dopiero 4 miesiące więc jeszcze jak nowe

Edytowane przez RolnikNaKujawach
40 minut temu, Pablo9812 napisał:

Te Kabaty to nie wiem czy my źle trafialiśmy,ale u nas totalna porażka.. C360 chodziła z ładowaczem no można zrozumieć,że bąble się porobiły, została kupiona nowa ciągnik przyszedł nowy c360 w ładowaczu przestała wgl pracować a opona z Kabatu tak czy tak bąbel i pękła.. także ta jakość taka chyba mizerna

 

U nas są na razie są 4 miesiące, także zobaczymy co się z nimi będzie dziać, jak się szybko rozwalą to trudno kupi się innej firmy

Mam te opony 4 lata,mało jeżdżę po asfalcie więc bieżnik prawie nie zużyty.Opony się dobrze sprawują nie było problemów z nimi jedynie przy środkowym pasku tych klockach przerwany

powstały mikropęknięcia  one jakością nie grzeszą to fakt.Ciśnienie w c-360 na przód mam 1,5 Bara przy 6 obciążnikach na zaczep jest wystarczające.Wygląd to kwestia przyzwyczajenia może było dziwnie na początku ale teraz? Konkretne koło balonowe fajnie to wygląda.Tak w ogóle fajnie tutaj spotkać coraz więcej ludzi zadowolonych którzy zdecydowali się na 750 i czują tą różnice w pracy.

Dnia 2.06.2020 o 13:47, MF675ursus napisał:

Ciężko upchnąć na oryginalną felgę?

Nie ma problemów opona jest miękka trochę wprawy z łyżkami i wchodzą bez problemu,dętek nie trzeba zmieniać.Jest to najtańsza opcja na poszerzenia ogumienia z przodu w c-360 czy w c-330.

6 godzin temu, Adi96 napisał:

Mam te opony 4 lata,mało jeżdżę po asfalcie więc bieżnik prawie nie zużyty.Opony się dobrze sprawują nie było problemów z nimi jedynie przy środkowym pasku tych klockach przerwany

powstały mikropęknięcia  one jakością nie grzeszą to fakt.Ciśnienie w c-360 na przód mam 1,5 Bara przy 6 obciążnikach na zaczep jest wystarczające.Wygląd to kwestia przyzwyczajenia może było dziwnie na początku ale teraz? Konkretne koło balonowe fajnie to wygląda.Tak w ogóle fajnie tutaj spotkać coraz więcej ludzi zadowolonych którzy zdecydowali się na 750 i czują tą różnice w pracy.

Nie ma problemów opona jest miękka trochę wprawy z łyżkami i wchodzą bez problemu,dętek nie trzeba zmieniać.Jest to najtańsza opcja na poszerzenia ogumienia z przodu w c-360 czy w c-330.

U mnie również na środku są mikropęknięcia ale to nieszkodliwe narazie.

Dnia 2.06.2020 o 14:49, Maju3060 napisał:

Te klocki wydaje mi się że lepiej by w polu sobie radziły niż te paski, mówię o rozmiarze 6.50. Ale jak ze zcieralnością? Jeszcze jak tur jest?

Jeszcze są 6.00 jakieś poszerzane ,w sklepie widziałem ale dziwnej Firmy może to nadlewane były

16 godzin temu, Adi96 napisał:

 

powstały mikropęknięcia  one jakością nie grzeszą to fakt.Ciśnienie w c-360 na przód mam 1,5 Bara przy 6 obciążnikach na zaczep jest wystarczające.

 

Serio 1.5 bara tylko ? Przecież to prawie flak, ja mam 2.6 i wcale nie za dużo jest

Edytowane przez RolnikNaKujawach
Dnia 3.06.2020 o 23:34, Aszbor napisał:

A czy ma ktoś z Was porównanie 7.50 a R16C?

cenowo jakąś używana z busa R16C można za 50-60 pln kupić wiec kuszą.

jak tylko do jazdy to czemu nie, bo do jakiejkolwiek pracy się nie nadają, byle błoto czy nawet mokra trawa i nadal jedziesz prosto

Dnia 4.06.2020 o 06:15, mf362 napisał:

Jeszcze są 6.00 jakieś poszerzane ,w sklepie widziałem ale dziwnej Firmy może to nadlewane były

dokładnie nalewki, z tego co pamiętam Targum to robi na podkładzie z dostawczaka, plus to radialna konstrukcja i możliwość złożenia bez dętki

 

 

1.5 to stanowczo za mało, ja miałem między 1.8 a 2, teraz pod ładowacz te 2.5 trzeba trzymać

Edytowane przez izydor6280
29 minut temu, izydor6280 napisał:

 

 

1.5 to stanowczo za mało, ja miałem między 1.8 a 2, teraz pod ładowacz te 2.5 trzeba trzymać

No właśnie mi też się wydaje, że nawet jak ciągnik bez tura to i tak 1.5 trochę mało, tyle to prawie na tył wchodzi, chociaż może jak się tak dobrze jeździ... Nie wiem czy opony na tym nie cierpią, ale mówię nie chce się wymądrzać, bo u mnie z turem muszę mieć minimum 2.5, nawet producent podaje ciśnienie pracy 2.7 więc nie wiem jak to jest

Edytowane przez RolnikNaKujawach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v