RolnikNaKujawach

Members
  • Ilość treści

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O RolnikNaKujawach

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 30 Kwiecień

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Elektronika

Ostatnio na profilu byli

699 wyświetleń profilu
  1. Świetnie ta podłoga wygląda! Od czego są te dywaniki ?
  2. Ja nie kupiłem z uszczelką bo obawiałem się, że trzeba będzie coś dociąć, aby wszystko pasowało. Moja obawa się potwierdziła i bez docinania się nie obeszło, więc gdyby była uszczelka i tak musiała by zostać zerwana
  3. @momek Nie było przy niej uszczelki, z resztą nawet bez niej jest szczelnie. Chodziło głównie o to żeby z tyłu nie wiało i pod tym względem spełnia swoją funkcję @jedrus2020 Dostęp do wszystkiego jest dobry, w niczym ta zabudowa nie przeszkadza
  4. Kupiona za nieco ponad 100 zł, myśleliśmy że będzie wszystko ładnie pasować, ale okazało się, że jednak trzeba było w kilku miejscach dociąć. Efekt końcowy na zdjęciu.. Myślę że jak na 60-tkę jest dobrze
  5. Też mamy to założone, fajna rzecz, zasłania od wiatru i nawet fajnie wygląda w kabinie
  6. RolnikNaKujawach

    Opony

    wiadomo, że opona musi być mocna, ale też bez przesady, potem żeby taką twardą jak kamień zdjąć to trzeba cudować w kilka osób albo też może się zdarzyć że felgi zaczną pękać
  7. RolnikNaKujawach

    Opony

    Mówię jak było, w trójkę było ciężko to zdjąć i założyć
  8. RolnikNaKujawach

    Opony

    One są strasznie twarde nie idzie tego założyć samemu, w wulkanizacji mieli problem, wiem bo pomagałem przy zakładaniu i w 3 trzech chłopa trzeba naciągać
  9. Felgi zaraz nie pękną, wiadomo, że gdybym nadmuchał 4 bary i podniósł na turze 500 kg to pewnie wtedy by się uszkodziła, ale bez przesady te 2.5 to jest tak akurat To raczej jakiś większy, bo ten nasz na pewno tyle nie waży, we dwóch go przenosiliśmy bez większego problemu, a rama składa się tylko z kilku profilów, obstawiam że wszystko razem może ważyć maksymalnie 200 kg
  10. Balonówek nie chciałem bo po pierwsze trzeba całe felgi zmieniać, a po drugie w polu nimi nie ukierujesz bo bieżnika nie mają odpowiedniego, wiem bo u znajomego jeździłem i przy skręcie ciągnik jechał prosto, te są do tura dobre
  11. Hmm rzeczywiście jest dobrze... Aż jestem zdziwiony że tur tak obciąża przód, bo u mnie przy 1.5 bara to był prawie flak jak sprawdzałem
  12. U mnie fakt skacze po asfalcie szczególnie na takim nierównym ale tylko przy dużych prędkościach sięgających 30 km/h, z resztą to nie jest problem, bo ten ciągnik praktycznie wcale nie jeździ w trasy, ostatnio byliśmy nim w lutym w lesie (około 15 km w jedną strone) i od tamtej pory nikt nim nigdzie nie jechał, jedynie wykonywał jakieś prace w polu i koło domu
  13. No właśnie mi też się wydaje, że nawet jak ciągnik bez tura to i tak 1.5 trochę mało, tyle to prawie na tył wchodzi, chociaż może jak się tak dobrze jeździ... Nie wiem czy opony na tym nie cierpią, ale mówię nie chce się wymądrzać, bo u mnie z turem muszę mieć minimum 2.5, nawet producent podaje ciśnienie pracy 2.7 więc nie wiem jak to jest
  14. No może i tak, ty w sumie nie masz tura, u mnie z turem przy 1.5 bara zaraz by siadły, tak jak stare 6.00x16
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj