Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

10 minut temu, leonardo111 napisał:

Tylko mitas seri AC jeszcze trzyma wymiar  ma być 520 jest nawet 521 reszta już nie , sprzedawca na pewno będzie  bajki opowiadał że jak się je założy to sie rozejdą , na klocku sie nie mierzy tylko na ''balonie'' znam te baje , z tanich opon jeszcze barkley ma wymiar jak ma być ale to chiny...

Continental mają zawsze tyle co podają lub bardzo często więcej niż podają. Już kilka sztuk zakładałem albo zmieniałem na inne to widać od razu różnice. Jak zakładałem conti zamiast jakiś innych to okazywało się że ledwo pod błotnik wchodził. a jak zmieniałem w turze Conti na inne to potem wyglądało jakbym rozmiar wąższe włożył.  Mitas to chyba z tej samej fabryki. 

kupowałem z dwa lat temu mitasy 420 i mają 42 cm , cultory z 5 lat wcześniej i też mają 380 -38 cm , micheliny z 2015 też rozmiar trzymają 

 

Raz kupiłem budowlaną oponę diagonalną ozka i bieżnika brakowało ... odesłałem i zamówiłem malchotrę czy jakoś tak , zgadza się bieżnik prawie 1-2 cm brakuje .

 

A mierzyłem nawet z ciekawości opony w przyczepach diagonalne , to niektórym też brakuje bieżnika ale co ciekawe chińczyki mają szerszy bieżnik 😮.

 

10 godzin temu, DTaras napisał:

420 to szerokość opony w mm. Nigdy to nie jest bieżnik.

szerokość w "balonie" tak to prawda to u każdego producenta jest ten sam wymiar ,  tylko że jak sie kupuje to się bierze i płaci za bieżnik -szerokość , bo to nas interesuje . 

3 godziny temu, mf362 napisał:

To znajomymi ma w 914 jakies 18.4 dziwnej marki diagonalne to są tylko nim szer od moich 16.9R28 porażka. ,

Mam radialki z 2005 Voltyre 18,4R38 to właśnie prawie rozmiar mniejsze w bieżniku brakuje 6 cm w szerokości .

Stare 20 letnie stomilki diagonalne miały rozmiar bieżnika jak trzeba 

  • Like 1
  • Thanks 1
1 godzinę temu, tomek904 napisał:

mf362 z taurusami jest wręcz przeciwnie napisy na klockach 2lata było widać a ciągnik przy turze rozmiar 360/70r24 bardzo fajne miękkie opony polecam w 100%

Takie opinie slyszalem , mialem nawet je brac 14.9R28 po 1600szt.

Nawet ktoś tu na forum pisał ze na te szybko znikły ale juz nie pamietam jaki ciagnik /opona 

 

 

cultor co mam to widać że mniej klocków ma w porównaniu do mitasa czy michelina te obie tak samo rozstawione . Ale liczyć nie liczyłem w cultorze ale tak ok 2 cm dalej klocki .

Ale w końcu cena niższa, z tego co pamiętam te dużo droższe opony odporniejsze na ścieranie gdzieś nawet był artykuł jak ktoś miał na tyle michelina i po 3 latach założył barum czy mitasa na jedno koło (bo rozerwał oponę ) to po 3 następnych już się bieżniki zrównały .

 

A pamiętam w 7211 były wymieniane na tył stomilki i przód razem to tył długo chodził i nic nie było widać zużycia ale za to przód moment był łysy a ta sama fabryka ale opony całe . Potem na przód dębica poszła i poszły też szybko tyle że boki raz sie rozerwała opona -zawulkanizowana , potem druga i w końcu cała szybko popekała boki a bieżnika wcale nie ubywało 

BartomiejSkrczyski napisał:

opona o szerokości 420 w rzeczywistości ma tylko 380. Według dilera tak ma być

to i tak przyzwoicie. bo to wg definicji nie jest rozmiar szerokości bieżnika tylko szerokości opony w najszerszym punkcie, czyli gdzieś w balonie. nawet micheliny podobnie oszukuja ( moje szescsetki mają 55) nie mówiąc już o Kleberach, gdzie różnice są jeszcze bardziej absurdalne. jak cena dobra, to ja bym sobie te ling longi zostawił. owszem Chiny, ale bardzo sensowne opony


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v