Skocz do zawartości

Lampy led Ursus C-360



Lampy led Ursus C-360




Rekomendowane komentarze

2 godziny temu, iron napisał:

Ale doj**ales z tymi światłami roboczymi, co typ ierdolisz wogole, oni mają ch*ja do tego masz światła mijania sprawne jaki inne oświetlenie wynikające z przepisów to ci mogą skoczyć

A mogą , nawet powinni!  W ledowych zamiennikach żarówek, źródła światła ( najczęściej jest ich kilka ) nie są umiejscowione w ogniskowej odbłyśnika ( zwierciadła) , dlatego mimo wyraźnego odcięcia , powyżej linii światło-cienia widoczna jest poświata . Dotyczy to ogólnie montowania żarówek nieodpowiednich dla danego typu reflektora. Pewne jest to ,że kierowcy z naprzeciwka oczka będą mrużyć jak im taki Ursus poświeci.

  • Like 1

Też mam takie  w ciągnikach i quadzie po 60 zł za 2 sztuki w sklepie kupowałem, z wentylatorkiem.  Do samochodu H3 kupiłem za 300 zł 2 sztuki,  z homologacją Europejską i  z radiatorem. Do drugiego samochodu kupiłem zwykłe H4 firmowe za 80 zł. 

Problem jest taki ze te żarówki nie mają homologacji w  Polsce, i nie  wolno ich używać. Jakby policja się przyczepiła to są dwa wyjścia, zabrany dowód lub zamiana na miejscu na zwykłe  H 4. Tu nie ma dyskusji. 

Dnia 1.02.2020 o 16:48, Henius91 napisał:

Lampy led czy same żarówki? Bo to spora różnica. Szczerze mówiąc to nie spotkałem się jeszcze z kompletnymi lampami led do c-360. 

Są takie lampy, tylko na razie strasznie drogie. Koszt jednej 362 zł

Dnia 1.02.2020 o 18:05, iron napisał:

Ale doj**ales z tymi światłami roboczymi, co typ ierdolisz wogole, oni mają ch*ja do tego masz światła mijania sprawne jaki inne oświetlenie wynikające z przepisów to ci mogą skoczyć

Co do przepisów, to masz stosować takie źródło światła do jakiego została stworzona lampa i na jakie otrzymała homologację. Także w przypadku zwykłych lamp żarówka i mało tego że nie ledowa, która na pewno jest zabroniona, to nie wiem czy w przypadku lamp, które zbudowane były na żarówki R2 można legalnie nawet zastosować H4.

Nie rozumiem o co ta gównoburza, ŚWIECĄ ŁADNIE i jak twierdzi właściciel nie oślepiają i koniec tematu.

A co do przepisów panowie to widze że tu sami święci którzy mają  przeglądy w waszych c360 i c330 (nie podbite przez szwagra przy sobotniej flaszeczce) , sprawne hamulce łacznie z ręcznym,oświetlenie  oraz 100% brak wycieków,  bo to nie realne a czepiacie się bo koledze ładnie lampy świecą.... ja jestem tego zdania że hejtują ci którzy sami nic nie potrafią.

  • Like 1

BMC od 3 lat na wiosce jest otwarta stacja diagnostyczna więc można skiknąć z ciągnikiem na przegląd, powiem ci że niektórzy po 20 latach dowiedzieli się np że ciągnik miał numery przebijane:D Ogólnie wizyta przyczepą czy ciągnikiem na stacji diagnostycznej to dla mnie tylko na plus. Diagnosta ustawi porządnie światła, sprawdzi co ma sprawdzić i jak normalny człowiek powie co trzeba by było zrobić ewentualnie.

Niektórzy nawet nie wiedzą że istnieje coś takiego jak ustawianie świateł. To że komuś ładnie lampy świecą to jakiś argument z przedszkola. Mają świecić tak żeby nikogo nie oślepiać. a tego nie da się stwierdzić po zdjęciu z garażu.

@BMC a najwięcej szczekają w obronie Ci co sami mają wadliwe graty bez przeglądu? O ile w Ursusie czasem ciężko utrzymać brak wycieków między korpusami w sezonie, o tyle co za problem zadbać o sprawne hamulce, światła czy przegląd? To tak jak czytałem płacze w komentarzach pod artykułem, w którym opisywali jak policjanci zabrali dowodzik kolesiowi z szejśdziesiuntki, bo miał niesprawny obrotomierz. "bo przecież to normalne że nie działa w tych traktorach". No jak komuś cięzko zadbać o mechanizm składający się z 3 części, to może lepiej niech w ruchu drogowym nie uczestniczy. Jak dla mnie na plus, może w końcu wezmą sie za tych, co przewody od świateł i hamulców z przyczepy mają poowijane na dyszlu i od nowości nie ruszane

31 minut temu, BMC napisał:

Nie rozumiem o co ta gównoburza, ŚWIECĄ ŁADNIE i jak twierdzi właściciel nie oślepiają i koniec tematu.

Niemożliwe! Umieszczenie źródła światła w innym punkcie niż ogniskowa zwierciadła ( odbłyśnika  reflektora ) powoduje niewłaściwe rozproszenie strumienia światła. W tradycyjnej żarówce R 2 jest jeden żarnik , natomiast w zamiennikach ,ledy występują  po dwóch stronach  grota żarówki . Efektem tego jest  to ,że brakuje wyraźnej granicy światła i cienia  , część strumienia światła bije w górę,  tym samym oślepia jadących z przeciwka . 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v