Skocz do zawartości

New Holland TD 5.85



Zatarty silnik przy 2000 h . Dodam że pracował tylko przy paszowozie I beczce asenizacyjnej.
  • Like 2



Rekomendowane komentarze

10 minut temu, CASd napisał:

jaki tam jest silnik Iveco?

Tam wg obecnych katalogów (chyba,ze kiedys montowali inne) siedzi silnik F5C, a wiec obecnie boddaj chyba najczesciej spotykany dieselek w tym zakresie mocy i to  w przeróznych sprzetach bo wystpuje także pod marką perkins (3400 pojemnosci)

 

Wiec to raczej nie wina konstrukcyjna samego silnika, tylko wina w montażu albo konkretnej wadliwej czesci w tym akurat pechowym silniku.

Ot peszek.

Czasami sie zdarza koncernowi CNH wypiścic takei pojedyncze buble.

Sam na takiego trafiłem, tylko w 6 clindrowym silniku.

Cale szczescie sie nie zatarł, ale od nowosci idzie mu odrobine oleju do płynu chłodniczego i w zbiorniczku pływaja farfocle a dla serwisu wszystko jest ok, każą jeździć i obserwować.

 

1 godzinę temu, 6465 napisał:

Przy 2000 przepracowanych godzinach to myślę że oleju nie powinien brać nawet deka,  a tym bardziej na 200h. 

pewnie jak dali interwał 500 godzin to się nie dziwię, i oleje firmowe to z nimi różnie bywa sam bym do końca gwarancji lał to co daje producent żeby nie było a po to jakiegoś fuhs'a albo podobnej klasy, i co 200 godzin, sam nie wiem jakie oni cuda robią że te silniki mogą jeździć po 500 godzin na 1 oleju albo 30 tyś km, chemii i mechaniki nie oszukasz tyle w temacie a jak więcej egzemplarzy tak miało to mógł być błąd konstrukcyjny/serii 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v