Skocz do zawartości

Akumulator



chwila nieuwagi i po akumulatorze


Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, Rolnik7343 napisał:

U mnie sie rozpadł półtora roczny akumulator sam z siebie ... coś w środku pękło bo w ogóle nie idzie go naładować

w 7341 czy innym ? sie wytelepał z przodu i szybko pada przez to ,jak nie szkoda kasy to dużą żółtą optime 75Ah można wpierdzielit potestować , chciałem orbitalny ze złomu na "mamke"

17 minut temu, Krzysztof81 napisał:

Mój znajomy to wywinął numer stulecia i przebiegunował akumulator 😂

to nie problem i nie żaden majstersztyk  , starczy rozładować do zera i odwrotnie podłączyc prostownik przy ładowaniu 

do zetora pewnie powinien z felicji podejść mocowaniem bez problemu tylko trzeba sprawdzić czy zamiast szajby na wielorowkowy sie dopasuje tą z zetora na 2 paski , zawsze to 70A a nie 55 , byłoby  z czego halogeny karmic a z tego co wiem @Rolnik7343 sie lubuje w jezdzie po ciemku to i może ma niedoladowanie

 ja tam przed gaszeniem silnika zawsze wszystkie odbiorniki elektryczne gasze bo każde obciążenie instalacji jest zauważalne na zasiskach altka , no może poza kontrolnami a im wyższe napięcie w instalacji tym wyższy poziom doładowania 

25 minut temu, tay29 napisał:

najpierw sprawdz jaki masz alternator bo ci doładowywać akumulatora nie bedzie to jeszcze szybciej pojdzie na złom

nigdy kłopotu z zapalaniem nie było także chyba nie ma kłopotu z ładowanie a jednak jak zapalę 10 lamp w nocy to sporo prądu ciągnie

4 minuty temu, rogaliq napisał:

do zetora pewnie powinien z felicji podejść mocowaniem bez problemu tylko trzeba sprawdzić czy zamiast szajby na wielorowkowy sie dopasuje tą z zetora na 2 paski , zawsze to 70A a nie 55 , byłoby  z czego halogeny karmic a z tego co wiem @Rolnik7343 sie lubuje w jezdzie po ciemku to i może ma niedoladowanie

 ja tam przed gaszeniem silnika zawsze wszystkie odbiorniki elektryczne gasze bo każde obciążenie instalacji jest zauważalne na zasiskach altka , no może poza kontrolnami a im wyższe napięcie w instalacji tym wyższy poziom doładowania 

w zetorze jest identyczny jak w skodzie ;) kiedyś elektryk sprawdzał ładowanie i mówił że alternatory są takie same

a co do wyłączania wszystkiego często radio gra na zgaszonym silniku nieraz nawet po kilka godzin

3 minuty temu, Rolnik7343 napisał:

a co do wyłączania wszystkiego często radio gra na zgaszonym silniku nieraz nawet po kilka godzin

no i masz efekty 

 

4 minuty temu, Rolnik7343 napisał:

w zetorze jest identyczny jak w skodzie

wygląda tak samo ale nr katalogowy jest inny i prąd znamionowy też sie rożni 

nie wiem co tu naprawde siedzi bo nie zaglądałem ale pewnie pakiet blach jest grubszy w skodowym

A warto założyć alternator od Żuka Poloneza do ciągnika Zetor 5711. Mam taki wraz z regulatorem napięcia i przekaźnikiem kontrolki. Mam też od Fiata Stilo ale jak go założyłem to oba uchwyty w ciągniku urwało, jest ciężki i był w 4 miejscach mocowany w fiacie, u mnie w dwóch wibrował jak szalony. A ten od żuka wygląda tak samo jak te fabryczne co teraz są zestawy i mocowanie w 2 miejscach. Ciekawe jak z kosztami regeneracji polskich i zachodnich. I czy do polskich są jeszcze części. Ostatnio od Peugeota z 2005r w rodzinie za regenerację 200 zł wyszło, to ten cały zestaw do ciągników chyba tyle kosztuje

Edytowane przez Tomaszek8504

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v