Ursus C-330
 

Ursus C-330

  • 1771 wyświetleń

rok prod. 1971 bez remonów silnika skrzyni itp. od nowości w gospodarstwie przebieg ok 10000


Informacje o zdjęciu Ursus C-330

Zrobione z Sony C6903

  • 4.9 mm
  • 10/320
  • f f/2.0
  • ISO 80

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

musiał mieć dobrego kierowcę co nie przeciążał ciągnika dlatego nie potrzebuje remontu 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prof_Martin
  • 13 222

raczej wpływ na to miała jakość stali używanej w tamtych latach do produkcji poszczególnych podzespołów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2180 19475

W rodzinie są dwie c330 z 75 roku i 77 roku i obydwie jeżdżą do dziś na nominalnych wałach korbowych i panewkach .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

może też nie tyle stal co dbałość i nowe maszyny , niewiem ile 330 M co mam ma mth bo licznik się zaciął , jedyna miara to opony od nowości do zera prawie zjechane a asfaltu to mało widziały. Ale silnik nowe tuleje i tłoki oraz głowica planowana , no i w skrzyni jak to M-ka nakrętka się rozkręciła to wałek się przesunął i wywaliło zęby . A i koło od wałka rozrządu raz się wypadło bo się okazało że śruba nie była zabezpieczona od nowego (nie zagięta blaszka zabezpieczająca) 

 

Obciążenie też miała niby 5 brony lekkie ale na 330 to dużo jak na pagórki , bo wujek swoją 330 to orał na jedną skibę + pole brony ciężkiej bo na dwie to nie dawała rady no miał może 5 ha na 20 gdzie na dwie mógł orać (częśc z tego traw) 

 

A sąsiad T-25 mając 10 ha nieweim ile orał ale noga ciężka i pod górkę to co dwa lata  tuleje i tłoki nowe 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
u mnie ciapek aktualnie z 83r ma 21tys mtg, remont przy 15 tys ale wał dalej nominał jest , skrzynia biegów nie ruszana

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Dobrze dbany był,co z tego jak jakość była jak w SKR potrafi dobić wszystko,fakt że z lat 70 była jakość.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 1828 5446

Kiedyś była jakość i był problem z dostaniem czego kolwiek jak był jeden dostawca części, teraz jakości nie ma a wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Teraz nie może tyle chodzić co kiedyś bo interes by sie nie kręcił i komu by potrzebne były te wszystkie części produkowane przez tylu producentów do jednego modelu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148
18 godzin temu, Adi96 napisał:

Dobrze dbany był,co z tego jak jakość była jak w SKR potrafi dobić wszystko,fakt że z lat 70 była jakość.

niewiem ile prawdy ale podobno te maszyny co mieli w ursusie to jak kupili nowe tak robili nimi do końca ale produkcji ciągników , znajomy mówił że prowadził do pgr 360 to ostatnie wypust most wył jak w 10 letniej 

Fakt sąsiad mówił że robił za mechanika w skrze to co oni wyprawiali z tymi ciągnikami nieraz przełamane czy powypadkowe 🤨, kierowców brakowało zresztą wielu z konia sie przesiadło , ale i byli bardzo dobrzy też co nic nie psuli .

Druga sprawa oni tymi ciągnikami jeździli cały rok jak nie polu to w transporcie to też nie ma co się dziwić że potem rozklekotane 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość
Przed chwilą, Roki212 napisał:

teraz jakości nie ma a wszystko jest na wyciągnięcie ręki.

to jest problem naszych czasów bo z tego wynika wszechobecne przewalanie z pustego w próżne w zastraszającym tempie

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj