Skocz do zawartości

Tłok C360



Jednak to nie zawór stukał 🙄 sieczka.
Olej czysty, w misie też niespodzianek nie ma. Jak myślicie wymieniać tylko jeden? Szkoda bo silnik perfekt trzymał ciśnienie i kompresja super.




Rekomendowane komentarze

tuleja ma rysy czy tylko sam tłok oberwał ? głowica nie oberwała? ja bym tylko wymienił jeden zestaw sprawdził szczelności zaworów i wio do roboty
tuleja ma rysy czy tylko sam tłok oberwał ? głowica nie oberwała? ja bym tylko wymienił jeden zestaw sprawdził szczelności zaworów i wio do roboty
tuleja ma rysy czy tylko sam tłok oberwał ? głowica nie oberwała? ja bym tylko wymienił jeden zestaw sprawdził szczelności zaworów i wio do roboty
tuleja ma rysy czy tylko sam tłok oberwał ? głowica nie oberwała? ja bym tylko wymienił jeden zestaw sprawdził szczelności zaworów i wio do roboty

Sąsiad zazdrośnik gwoździa wrzucił 😉 pierścień pękł. Tuleja i tłok do wymiany. Reszta nie ruszona, głowica też ok, gniazda zaworowe nie ruszone więc raczej nic nie poszło dalej.... panewki ładne aż nie do wiary od 98r po kapitalce. Brak podstaw do remontu kapitalnego. 

Nie mam praktyki w silniku, stąd pytanie czy można. Gdyby coś było dalej to tylko wyjmować silnik i robić. A roboty jeszcze sporo w polu.

1 godzinę temu, Mikruss napisał:

jak 20 lat po remoncie to ja bym wszustkie zestawy wrzucil nowe bo wymienisz 1 a pozostale i tak pewnie podjechane i bedzie mial bardzo nierowna kompreche a do tego jak na jednym pekl piercien to moze byc powtorka z rozrywki na pozostalych i wielsze straty

Tylko czy jakość części teraz dorównuje częściom z lat 90-tych.

A co złego dzisiaj w dzisiejszych częściach? Kupić dobre zestawy dobry olej ma hulać na pewno nie będzie robił przebiegów jak kiedyś więc będzie chodziło.Od żywotności silnika zależy multum czynników.Jak powiedziałeś zmierz kompresję jeśli dół w porządku górę zrobisz zestawy wymienisz i zabawa się zamknie do 1000 zł lub do 1,500 zależności jakie zestawy wstawisz.

Edytowane przez Adi96
  • Like 1

Gość ma podjechać w sobotę po robocie i zmierzy ciśnienie na każdym. Tyle co wtryski wyjąc to chwila, a sam nie chce się bawić jak nigdy tego nie robiłem to mogą wyjść kwiatki. 

Jakiej firmy zestawy brać? Tyle lat pracował to nie szkoda wziąć górną półkę tylko co konkretnie? 

w jakim przedziale powinno być ciśnienie? I jaka jest dopuszczalna różnica pomiędzy cylindrami? 

Gość

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli miał dobre ciśnienie na wale i panewki ok, to można by się pokusić o wymianę całej góry, w sumie masz wszystko zdjęte i robota za jednym razem bez wyjmowania silnika, choć w 60-tkach są cienkie wały, ale po tylu latach wymiana tylko jednego kompletu na nowy jest jeszcze gorsza.

31 minut temu, Mikruss napisał:

to ze palił z "polobrotu" to tylko swiadczy o tym ze zaplon byl zayebiscie ustawiony razrm z pompą a tloki na 2gim miejscu.

Zapłon, pompa, największy złom czasem pali na dotyk, a ten po kapitalnym remoncie  już nie. Także kompresja ważna, ale akurat w praktyce z odpalaniem, nie ma aż takiej wagi w niektórych egzemplarzach .   :)

Edytowane przez Gość
Mikruss napisał:

o remoncie pomp nie bede sie rospisywal bonmozna ksiazke napisac...

Święte słowa....... Każdy pompiarz robi na polskich częściach i książkowo ja reguluje według norm podanych przez PZL Mielec a później cuda wychodzą..... I te same teorie, pewnie rozrząd pomylony na kołach wtryski, luzy na sworzniu tłoka itd itd. Wszytsko, tylko nie to, że pompiarz spierdolil pompę, a później się okazuje że sekcje indyjskie, zamiast krajowych


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v