Skocz do zawartości

Deutz-Fahr m615 sitera siew pszenicy



jak się jd zesral to trzeba siać dfem
Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr m615 sitera siew pszenicy?

Ciągnik Deutz-Fahr M615 podczas siewu pszenicy na polu prezentuje swoje możliwości. Wyposażony w silnik o mocy 150 KM, ten model z serii M600 imponuje wydajnością, pozwalając na precyzyjne prowadzenie prac rolniczych. Silnik marki Deutz, o pojemności skokowej 6.1 litra, wspiera działania ciągnika, zapewniając doskonałą równowagę pomiędzy mocą a ekonomiką paliwową. Ciągnik współpracuje z siewnikiem, który jest kluczowym elementem w procesie wysiewu zbóż, co dowodzi wszechstronności zastosowania modelu M615 w rolnictwie. Kombinacja tych cech technicznych z efektywnym systemem przenoszenia mocy umożliwia płynną pracę nawet w trudniejszych warunkach terenowych, co jest nieocenione podczas intensywnych kampanii siewnych.

  • Haha 1



Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, misio3p napisał:

Brak czerwonej wstążki, ewidentnie.

Sąsiad jak założył sobie takową to od tego czasu tylko dwa razy traktor zepsuł mu się na amen. Przed założeniem wstążeczki na amen psuł mu się wielokrotnie tzn. dwa razy.

Bo może za mała ? No albo ktoś spojrzał z tej strony co wstążeczki nie było ? 🤔

14 godzin temu, Pietras892 napisał:

Skoro wiesz że naprawiają go na chybił trafił nie lepiej zainwestować po porządny serwis który ma elektronikę w palcu np. "MST agro"?

Masz jakieś opinie o tym MTS agro czy ja wszyscy, przyjechać pogadać popatrzeć kasę wziąć i do domu?

Bo jak temat trudny to ciężko o kogoś kto go rozwiąże. A jak łatwy to byle stodolarz ogarnie.

A to co podałeś to jak jest? Coś o nich wiesz?

12 godzin temu, johniy861 napisał:

w erkach przedliftowych błędy z ciśnieniem w skrzyni korbowej to norma niezależnie czy to 6R 7R 8R oraz masa innych problemów czy to z monitorami, skrzyniami command/e23/direct drive/autopower, napędy, sterowanie hydraulika i słynnymi turbinami dlatego john deere wprowadził lift tzn ze 140R zrobili 145R i w tych modelach dużo z tych awari poprawiono ale nadal nie jest to co powinno się mieć za taką kase

Czyli mówisz że te nowe R się poprawiły. że nie ma co porównywać NH T7200 do takiego np. 6195R? Czy nie ma sensu przepłacać za jelenia i kupować najtańszy traktor na rynku na 5 lat a po 5 latach następny?

2 godziny temu, kali2107 napisał:

a co dopiero jakby tura jeszcze miał. wracając do tematu to chyba przesadzacie z tymi Tucano. mam a właściwie mialem bo sprzedany w tym tyg. 320 z 2015 roku 5 sezonów bez jednej awarii

Miałeś farta widocznie że ci się nie rozdupcył.

Tucana maja bardzo złą opinię, zaczynając od wydajności a kończąc na awaryjności.

W okolicy gość miał nowy kombajn fenda, dokupił po 3 latach tucano, a teraz patrzę że stanął kolejny nowy kombajn i nie jest to class tylko fendt. U tak ma teraz 2 fendy i jednego tucana i kilka bizonów.

W moich stronach pewien usługodawca ma lexiona (540 chyba), tucano 320 i w tym roku dokupił fenda (modelu nie znam-nie za duży w każdym razie). Rozmawiałem z operatorem który pracował na wszystkich trzech to powiedział, że fendem nie lubi robić, hydrostat mało precyzyjny, denerwująca obsługa i bardzo wkurzający joystick. Tucano to "taki trochę lepszy bizon", a lexion to prawdziwy kombajn, którym pracuje się z przyjemnością. Kolega rozmawiał natomiast z właścicielem tych kombajnów i praktycznie powtórzył mu to samo, z tym, że dodał jeszcze, że tucano ma podobny bęben jak bizon tylko obrotów dojebutali na 1.5 tys i myśleli, że tym wydajność zrobią a tu doopa.

Krzysztof81 napisał:

Bardzo mocna seria. Kolega ma 8100. Paliwo, oleje i jazda. Tylko jak wyjechac na drogę to trzeba we dwóch bo nic nie widać.

Paliwo to akurat "lubią" te lokomotywy, ale jak jedzie w pole to nie ma obaw, że znowu jakiś błąd się wyświetli. W tym gospodarstwie był Xerion, JD 8360R i już ich nie ma, a dwa ponad 20 letnie 8400 pozostały.

@damianzbr z dotychczasowych rozmów z właścicielami nowszych erek stwierdzam, że jd się dużo poprawił. Co ciekawe nawet dilerzy twierdzą że pierwsze erki to kompletne nie wypały. Ja zaglądam za nowym ciągnikiem tyle, że już z rodziny 7R ale nowy wypust ma być na jesień tego roku i najmniejszym modelem będzie 7250R co dla mnie trochę przyduże i finansowo nie ciekawie. 7230R byłyby idealny

Dnia 11.10.2019 o 10:54, Rolnik1973 napisał:

Ano kupił 2 takie same z tego roku i tej samej ponad 200 koni mocy.

I oba się pier🤐olą, jeden stoi od kwietnia bo nie może jechać a drugi tak samo i to samo, 1000 godzin i nie ma czym robić, serwis ponad 60 razy był i co zrobią to znowu coś pada. Skrzynia, sprzęgła, hamulce, tylko silnik się kręci jeszcze.

 

Ciekawe ile by hamulce wytrzymały w twoim ursusie jak byś z beczką 16000l po górach jeździł bez hamulców jak ten gość z claasa...

 

Filtry zapchały się opiłkami, czerwony komunikat STOP a gość jedzie dalej więc czy tu wina maszyny czy operatora ?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v