Skocz do zawartości

Ursus 8014H



HATTATOWO.... Kolejny pacjent. Brak reakcji podnośnika....




Rekomendowane komentarze

Przed chwilą, Mich9 napisał:

2000 tyś godzin to jest bardzo dużo wychodzą jakieś 2 mln mth, mówiąc krótko to swoje już zrobił

to i tak mało te 2 milony mth tym bardziej że o zachodnich pisał że po 20 milionów motogodzin mają 

w sumie nie wiedziałem że motogodziny podlegają denominacji tak jak waluta

Przed chwilą, kubaguzik napisał:

co tam jest w tych ursusach polskiego?

logo i napisy

1 godzinę temu, kubaguzik napisał:

 

 

47 minut temu, Uziu92 napisał:

to dlaczego w Kietrzu John i Fendt z lat 90 zrobiły po 35 tys godzin i chodzą ? kupili je nowe, był gdzies artykuł , maszyny bez napraw poważnych

Bo to pogermańskie i jankeskie badziewie jest. Ursus by 50 tys. pyknął, dlatego Żydzi, pedały i czarni doprowadzili do jego upadku 😂😂😂.

41 minut temu, Rolnik1973 napisał:

 

49 minut temu, Tomasz0611 napisał:

Jaki on z Warszawy jak to angielska technologia.

On tylko w angli narysowany

A cała produkcja i materiały polskie.

 

I dlatego np. w polskim Perkinsie czwórce pompa paliwowa wytrzymuje 5 tys. mth a ori Lucasa 3 razy tyle, a w polskiej trójce padały nagminnie uszczelki pod głowicą, gdzie mój znajomy do dziś pracuje MF 35 i nic się nie dzieje. Brawo Ursus 😂😂😂.

38 minut temu, Rolnik1973 napisał:

Nie mam takiej potrzeby, a na zdjęciach pokazywał cały plac zastawiony do remontów .

Ten chłopak tak ma, wszędzie wypisuje "sam se zrób to się przekonasz". Widać lubi sobie sam robić 😂😂

Edytowane przez Kaszlak79

No tak, lepiej dotować bez końca coś, z czego i tak nic konkretnego nie będzie niż dać komuś, kto jest liderem na rynku. Coś jak 500+, dajemy na dzieci żeby rodzice mieli za co kupić Passata B5 w TeDeIku albo na wakacje do Chorwacji pojechać. Brawo.

PolonezAtu napisał:

Przecież to czysty Hattat, to Ursus nie ma czego się wstydzić bo to nie ich konstrukcja :D

Nie może się wstydzić coś, co nie istnieje 😉.

Każdy woli, Ja też sam naprawiam auta swoje i maszyny. Ale raz - są tacy co po prostu nie potrafią, dwa - nawet Ci co potrafią czasem nie mają możliwości wykonania naprawy. Np. ostatnio jak w moim zabytkowych Fordzie Transicie robiłem zawieszenie z przodu, to mi mechanik powiedział że komplet narzędzi do takiego Forda na przód coś 1000 zł. Nie warto samemu kupować.

Śmiejecie się z tego Hattata a to jest przekładnia Valtry z silnikiem Perkinsa, hydraulika nie jestem pewien ale coś pewno skopiowane. Tak na prawdę to te ciągniki są bardzo dobre zwłaszcza biorąc pod uwagę ich cenę. W gminie taki jeździ w komunalce, praktycznie cały rok dzień w dzień. Może i jakieś awarie miał, ale skoro go trzymają to raczej musi się spisywać bo już z sześć lat go mają. Wcześniej mieli Farmera to po bodajże dwóch latach się pozbyli strupa.

Nie wiem czy naśmiewanie się z innych marek to kwestia kompleksów czy zwykłej głupoty.Ale kazdy dysponuje swoimi pieniędzmi. Jeden woli kupić nowego Hattata czy Belarusa, bo robi nie dużo mtg rocznie i potrzebuje prostego trwałego ciągnika z którym nie będzie raczej większych problemów . Inny kupi maszynę używana z zachodu, jak mu sie uda to będzie jeździła latami bezawaryjnie a jak nie to sprzeda w końcu ze stratą. Sam mam Belarusa 952, koszty utrzymania śmieszne, bardzo małe spalanie, robię ok 200-250mtg. Po 7 latach użytkowania uważam że był to bardzo trafny zakup. Pomimo tego że nie jest idealny, mimo że końcówki wtrysków zjadły mi w h...j nerwów na wiosnę. 😂 Na moje gospodarstwo bardzo dobry ciągnik. Czy to jedyna słuszna opcja? Oczywiście że taki hattat był by lepszy i wygodniejszy, ale nie było mnie stać. Mogłem kupić używkę, znajomy ma forda i bardzo chwali. Cóż może Ford był by lepszy, a może by się psuł. Jest Belarus, spisuje się, siadam, robię robotę, wysiadam. Prawda taka że z nim to problemy są u mnie najrzadziej, aby tylko ropa była i łogień. 😊

8 godzin temu, Kaszlak79 napisał:

Każdy woli, Ja też sam naprawiam auta swoje i maszyny. Ale raz - są tacy co po prostu nie potrafią, dwa - nawet Ci co potrafią czasem nie mają możliwości wykonania naprawy. Np. ostatnio jak w moim zabytkowych Fordzie Transicie robiłem zawieszenie z przodu, to mi mechanik powiedział że komplet narzędzi do takiego Forda na przód coś 1000 zł. Nie warto samemu kupować.

Miałem na myśli tego jednego konkretnego mechanika. Tak to wiadomo, że nie da się samemu wszystkiego ogarnąć.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v