Skocz do zawartości

Renault & Pług



•podorywka (10cm) ~ 11km/h - 1400 obr •siew poplonu (agregat +siewnik 3m) ~ 8km/h - 1400obr •jeden kurs po zboże z dwiema przyczepami 4.5t spalanie = 4.66l/mtg zaskakująco dobry wynik jak na rogatego pod maską, co sądzicie?


Rekomendowane komentarze

w ciężkiej robocie to 1600 no może czasem 1700 nie więcej 😂 wyżej nie potrzeba kręcić, maksymalny moment obrotowy osiągnięty i zapas kunia jest więc bez sensu piłować, po drugie jestem tych oszczędnych a tym bardziej patrzę na spalanie tego smoka bo mam porównanie do 68.14 które najwięcej mi spaliło 5,8l i to na podkręconej pompie w najcięższej robocie jaką była swego czasu sieczkarnia jednorzędowa i pług 3x40 i gliniane górki czyli gaz prawie cały czas w podłodze 😏

Gość

Opublikowano (edytowane)

Dnia 20.08.2019 o 17:05, Mati2812820 napisał:

Zmierz w ciężkiej orce spalanie

łatwo nie bedzie bo trzeba sporo szerzej drzeć albo próbować nawet przy zimowej orce nadrabiac prędkością , ten kver jakby jeszcze jeden korpus miał to może by można orke ciężką zrobić obciążając lepiej traktor a tak to o pożyczenie większego pługa żeby stestować spalanie i obciążenie w ciężkiej robocie nawet trudno bo w wiosce chyba jeden tylko ma większe czwórki obracane

Dnia 20.08.2019 o 17:47, Rolnik1973 napisał:

Perkins w ursusie ma od 1300 do roboty.

wg obrotomierza ? patrzyłbym w dane techniczne silnika i jechać z lekkim zapasem jakimś obrotów ponad to co jest dla max momentu 

Dnia 20.08.2019 o 22:14, Bartoszek_xd napisał:

wyżej nie potrzeba kręcić, maksymalny moment obrotowy osiągnięty i zapas kunia jest więc bez sensu piłować, po drugie jestem tych oszczędnych a tym bardziej patrzę na spalanie tego smoka

a w transporcie , też bez pałowania ?

Dnia 20.08.2019 o 19:18, DTaras napisał:

Silnik ma tak pracować aby był w zakresie maksymalnego momentu obrotowego. To i gazem jeszcze można pooperować. O.

tyle to w aucie kręcę żeby wyszło ekonomiczne spalanie , w ciągniku nie zawsze tak zrobisz tym bardziej że u niektórych jest tych biegów 3-4 razy mniej niż w tej reni i na polu niekoniecznie płasko jak na stole 

Edytowane przez Gość

Silnik samochodu ma diametralnie inny przebieg momentu od silnika stacyjnego czy pojazdu ciężarowego toteż zasada jest ta sama. Wszak chodzi o ekonomię. Transport. Nadając zestawowi pęd po ruszeniu z miejsca nie potrzeba już wysokiego momentu obrotowego zatem można przejßć przez te 2000 i nadać większy pęd. Przyjdzie górka samo spadnie wraz z prędkością.

yahooo777 napisał:

A nie Lucas?:) Dawka bankowo inna też ustawiona,i jeszcze jedno- Twój Ares bez dodatkowego obciążenia waży max 4800 kg Panie, ważyłem swojego

STANDYNE, nie da się z apki zdjęcia wstawić tak byś zobaczył U Ciebie Lucasa siedzi? No ja swoją też ważyłem i ze mną w środku+połowa zbiornika=4960kg


rogaliq napisał:

a w transporcie , też bez pałowania ?

transport zazwyczaj 2000 obr. i 35km/h mało kiedy cisnę do końca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v