Skocz do zawartości

Silnik MF 3060


sznajdik

Wreszcie zpowrotem




Rekomendowane komentarze

Chyba tak Danelu , jak wstawisz tuleje surowe to trzeba obrabiać co podobno jest bardziej wskazane w starych silnikach a jak gotowe to robisz jedynie płaszczyznę pod głowicę a co lepsze? nie wiem zobaczymy co teraz będzie już wiem że uszczelka pokrywy klawiatury do wymiany bo pociekło tą korkową czeka gumowa taka jak była poprzednio

nie pomoże jedynie silikon czy masa uszczelniająca , u siebie w ładowarce silnik perkins i nowa uszczelka korkowa pociekła po miesiącu , sąsiad w koparce uszczelka gumowa też pociekła i to nawet mocniej 😗 .

 

U siebie w perkinsie taki sam silnik jak w 4514 to i części z agromy tuleje może nawet i dobrej jeszcze jakości bo 10 letnie 😮, gotowe nawet lekko weszły tylko blok podgrzany a tuleje zmarznięte były  😁 gorzej było stare wyciągnąć ,

A honowane surowe napewno lepsze jak coś z blokiem nie tak zwłaszcza jak tuleje nie były poobniżane 

Uszczelka korkowa przed montażem powinna iść w olej na dwie trzy godzinki. Robi się miękka. Jak dajesz pod oryginalną pokrywę to tylko wtedy jest szansa, że się ułoży i nie zrobi szczelinka. Jak zmienisz pokrywę na Ursusa to ma mniejsze znaczenie. Jak zdejmiesz pokrywę to poprostuj bo zapewne z powodu korka będzie podwichrowana. Imbus 4.5 dla przypomnienia.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v