Skocz do zawartości

Ursus c -360


sulos

w oddali c 385




Rekomendowane komentarze

Renault85-15TX napisał:

21 minut temu, Firewall88899 napisał:

Nie ma takiej opcji, żeby silnik gasl na gazie. Ktoś Ci to poprostu spier.. albo coś źle zamontowane albo ustawione, ale najpewniej jedno i drugie. Akurat 1.8 125km od vaga to był mega paliwozerny silnik, kumpel to miał kiedyś w passacie to to chlalo ponad 10 lekko licząc, oczywiście Pb bo gazu nie miał. Generalnie ja tam mam gaz i jestem zadowolony, przez prawie 4 lata jazdy dołożyłem może ze 300 zł na serwis i jakieś drobne naprawy/wymiany.

Dalej słuchaj bajek kumpla o 1.8 125km że jest paliwożerny. Mam tą jednostkę u siebie w A3 i nie wiem co bym musiał robić żeby to 10l spaliło, w trasie schodzę poniżej 6 w cyklu mieszanym max 8.

No jeździłem tym często i naprawdę duzo to paliło, a dynamika raczej kiepska może a3 przez to, że lżejsze i mniejsze od paska to mniej pali. Ogólnie ten silnik ma opinie słabego i paliwozernego.

Ty wiesz co piszesz? Miałeś kiedyś do czynienia z takim silnikiem? 1.8 125km to jedne z lepszych jak nie najlepszych silników które wyszły z grupy vaga oprócz tych starych które były montowane w audi 80 1.8 90km bo te były chyba nie do zajechania byle olej był w nich. Tak czytam Twoje posty to małe masz pojęcie na temat silników samochodowych oczywiście tutaj nie chce Cie obrazić ale wiedzę masz strasznie małą. 

Jak ty uważasz, że 1.8 125 km to był najlepszy silnik z grupy vaga to ja już z Tobą nie dyskutuje. Pod względem czego najlepszy? Rozumiem jakbyś tak napisał o 1.8t albo nawet 1.9 tdi na pompie, ale nie o zwykłym 1.8. Owszem może jest to lepszy silnik o tych syfow tsi itp, ale do miana najlepszego to jednak mu brakuje dużo.

Kolego nie rozmawiamy tutaj o tdi tylko o benzynie a z benzyniakow chyba lepszego silnika nie ma w grupie vag. Poza tym widzę że silników wcale nie masz pojęcia bo 1.8 i 1.8T to ten sam silnik tylko wzmocniony turbina. Te oba silniki niczym innym się od siebie nie różnią. Z tdi 1.9 to najlepszy silnik w nowszych można się też szarpać na taką opinię o jednostce 2.7 np w takiej Audi A6 C6 

Echh niema... Są, są. Tylko cały pic polega na tym jak się spala Benzyna w porównaniu do diesla oraz czy wiemy jaki wpływ na krzywą momentu i mocy ma turbo. Może się okazać że wolimy 2.7 na wolnym ssaniu od 2.0 turbo... Co do LPG to wychodzą auta z firmowymi instalacjami. To dobre paliwo. Wysoka liczba oktanowa i lubi wysokie sprężanie. Silniki na LPG są tańsze w budowie niż dizle.

potwierdzam słowa @Firewall88899 znajomy miał a4 z 1.8 125KM i poniżej 10l/100 nie dało się nią zejść, a3 to auto mniejsze, klasę niższe, więc i lżejsze-tam może to spalanie będzie mniejsze

a co do spalania diesla na krótkich odcinkach- jeszcze pół roku temu jeździłem do pracy 34km w jedną stronę, spalanie wg. komputera wychodziło 6,2l/100 (jazda raczej dynamiczna, telepiąc się do 90 schodziłem poniżej 5l/100), teraz bujam się do pracy tylko 13km w jedną stronę, spalanie wg. komputera 6,4l/100, wg mnie wielkiej różnicy nie ma...

bratrolnika no widzisz ogólnie znam kilku ludzi co mieli 1.8 125 i narzekali na spalanie. Kumpel miał ze 4 lata chyba, ale auto było skarbonka bez dna. Doszło do tego, że po odpaleniu na zimnym silnik przez pierwszą minute rzegotal gorzej niż diesel. Ponoć jakiś napinacz tam był wadliwy, wymienili ale pomogło na chwilę. Z gazem taki silnik jeszcze by uszedl, ale 10 litrów beny to spali auto co ma 200 koni a nie 125. Nie wiem jaka jest różnica w wadze między passkiem b5 a a3. Generalnie kiedyś była opinia, że 1.6 102 km mimo że słaby to byl dużo lepszy od tego 1.8 bez turba. Ale ile w tym prawdy to nie wiem, nie zagłębiam się w tematykę vaga. A i żeby nie było owy znajomy od tego passka potem kupił Leona 1.9 90km to się śmiał, że mu to paliło połowę mniej.

Tutaj bym polemizował że a4 to klasa średnia bo dużo zależy kto czym lubi jeździć jak by brać pod uwagę ten sam silnik i wyposażenie to jednym będzie się lepiej jeździć małym a3 a innym a4 ale wyposażeniem niczym nie będą się różnić nawet a3 8l nie będzie odbiegać wyposażeniem od a4 b6. Spalanie dużo zależy od umiejętności kierowcy bo jak kręci benzynę do czerwonego to niech spróbuje diesla tak kręcić wtedy pogadamy o spalaniu a nie jak to jest przyjęte że diesel 2500 i zmiana biegu. Ja jak depne czasami ze świateł do 6 7 tys to też wir w baku się robi a spróbujcie diesla wkręcić na te 4 5 to sami zobaczycie spalanie chwilowe wcale nie będzie mniejsze niż na benzynie. Co do zamulania silnika 125km to albo on już kręcił drugi raz licznik albo ktoś wgl nie dbał o niego a wiem że pocisne z palcem w d taka b6 1.9. Ale jak kto dba tak ma, a3 mam od 5 lat i żadna awaria jeszcze w silniku nie wystąpiła oleju grama nie weźmie od wymiany do wymiany. Czasami jakaś pierdoła padnie tu czujnik od abs tu się wymieni klocki czy tarcze, jakieś tulejki bo to nie auto na nasze drogi gdzie dziury są a zawieszenie sportowe robi swoje ale nie zmienia to faktu ze ten silnik jest niezawodny. No ale możecie się nie zgadzać każdy ma swoje opinie i zdanie na temat samochodu. 

1 godzinę temu, Renault85-15TX napisał:

Tutaj bym polemizował że a4 to klasa średnia bo dużo zależy kto czym lubi jeździć jak by brać pod uwagę ten sam silnik i wyposażenie to jednym będzie się lepiej jeździć małym a3 a innym a4 ale wyposażeniem niczym nie będą się różnić nawet a3 8l nie będzie odbiegać wyposażeniem od a4 b6. Spalanie dużo zależy od umiejętności kierowcy bo jak kręci benzynę do czerwonego to niech spróbuje diesla tak kręcić wtedy pogadamy o spalaniu a nie jak to jest przyjęte że diesel 2500 i zmiana biegu. Ja jak depne czasami ze świateł do 6 7 tys to też wir w baku się robi a spróbujcie diesla wkręcić na te 4 5 to sami zobaczycie spalanie chwilowe wcale nie będzie mniejsze niż na benzynie. Co do zamulania silnika 125km to albo on już kręcił drugi raz licznik albo ktoś wgl nie dbał o niego a wiem że pocisne z palcem w d taka b6 1.9. Ale jak kto dba tak ma, a3 mam od 5 lat i żadna awaria jeszcze w silniku nie wystąpiła oleju grama nie weźmie od wymiany do wymiany. Czasami jakaś pierdoła padnie tu czujnik od abs tu się wymieni klocki czy tarcze, jakieś tulejki bo to nie auto na nasze drogi gdzie dziury są a zawieszenie sportowe robi swoje ale nie zmienia to faktu ze ten silnik jest niezawodny. No ale możecie się nie zgadzać każdy ma swoje opinie i zdanie na temat samochodu. 

ale o czym ty tu piszesz, o jakim wyposażeniu, tak jak kolega powyżej napisał te auta to dwie różne klasy, klasa auta nie zależy od wyposażenia jakie posiada, Golf czy A3 z szybami na korbę jest takim samym kompaktem jak te w wyposażeniu Highline

co do spalania-Polo 9N 1.9 jeżdżąc z prędkościami do 180/km/h i wyprzedając wszystko co stanęło na drodze spalało 6,7l/100

moje diesle też oleju nie biorą, a Bóg jeden wie ile to ma naprawdę nalatane

ogólnie-rozumiem że masz takie auto i jesteś z niego zadowolony, ale zrozum że żadnym cudem ono nie jest, normalny sprzęt do wożenia d*py z normalnym silnikiem

Zwykle a3 ma zawias jak golf 4 tylko może trochę twardsze,więc średnio to sportowe chyba że s3, często w nich lecą sworznie wahacza.Na nasze dziury średnio bo ma niski przód i bardzo szybko można rozdupcyc miskę, dopiero a4 czy passat B5 ma wielowachcacz aluminiowy który u nas jest całkiem do dupy.1.8 oszczędny nie jest ale 1.6 także nie jeśli chodzi na czystej pb,wiele opinii o 1.8 jest takie że pali to samo co 1.6 a jest znacznie bardziej dynamiczny

Cytat

Spalanie dużo zależy od umiejętności kierowcy bo jak kręci benzynę do czerwonego to niech spróbuje diesla tak kręcić wtedy pogadamy o spalaniu a nie jak to jest przyjęte że diesel 2500 i zmiana biegu.

No ale po co diesla kręcić na takie wysokie obroty, jak powyżej 3 tys. już spada moment obrotowy? Nie porównuj benzyny wolnossącej do diesla, gdzie diesel ma tą zaletę że nie musisz go wysoko kręcić, żeby przyspieszał.

3 godziny temu, Mati2812820 napisał:

No ale po co diesla kręcić na takie wysokie obroty, jak powyżej 3 tys. już spada moment obrotowy? Nie porównuj benzyny wolnossącej do diesla, gdzie diesel ma tą zaletę że nie musisz go wysoko kręcić, żeby przyspieszał.

Benzyny tez nie musisz kręcić wysoko żeby przyspieszyła dałem przykład żeby sobie porównać spalanie jak ktoś umiejętnie będzie kręcił benzynę do 4,5 to nie będzie spalania jak koledzy mówią 10l a autko będzie ładnie się zbierać. 

 

3 godziny temu, jonek98 napisał:

Zwykle a3 ma zawias jak golf 4 tylko może trochę twardsze,więc średnio to sportowe chyba że s3, często w nich lecą sworznie wahacza.Na nasze dziury średnio bo ma niski przód i bardzo szybko można rozdupcyc miskę, dopiero a4 czy passat B5 ma wielowachcacz aluminiowy który u nas jest całkiem do d*py.1.8 oszczędny nie jest ale 1.6 także nie jeśli chodzi na czystej pb,wiele opinii o 1.8 jest takie że pali to samo co 1.6 a jest znacznie bardziej dynamiczny

Ja tylko napisałem że akurat ja mam wstawione sportowe ale zgadza się że a3 i golf 4 ma to samo zawieszenie i jedyna różnica to sprężyny. 

 

4 godziny temu, bratrolnika napisał:

ale o czym ty tu piszesz, o jakim wyposażeniu, tak jak kolega powyżej napisał te auta to dwie różne klasy, klasa auta nie zależy od wyposażenia jakie posiada, Golf czy A3 z szybami na korbę jest takim samym kompaktem jak te w wyposażeniu Highline

co do spalania-Polo 9N 1.9 jeżdżąc z prędkościami do 180/km/h i wyprzedając wszystko co stanęło na drodze spalało 6,7l/100

moje diesle też oleju nie biorą, a Bóg jeden wie ile to ma naprawdę nalatane

ogólnie-rozumiem że masz takie auto i jesteś z niego zadowolony, ale zrozum że żadnym cudem ono nie jest, normalny sprzęt do wożenia d*py z normalnym silnikiem

Ej sorry ale w którym miejscu napisałem że jest cudem? zgadza się to zwykły samochód do przemieszczania się z punku A do punktu B. Po prostu jest dyskusja na temat spalania 1.8 i wyraziłem swoje zdanie bo akurat mam taki silnik i wiem ile pali a nie pisze głupot jak koledzy wyżej ze pali 10l czy więcej bo jakiś tam ich kolega miał i gadał głupoty możemy podyskutować o spalaniu jak się posiada taki silnik a nie z oponii innych bo ktoś im nagadał że tyle pali. 

1 minutę temu, Renault85-15TX napisał:

Benzyny tez nie musisz kręcić wysoko żeby przyspieszyła dałem przykład żeby sobie porównać spalanie jak ktoś umiejętnie będzie kręcił benzynę do 4,5 to nie będzie spalania jak koledzy mówią 10l a autko będzie ładnie się zbierać. 

 

Ja tylko napisałem że akurat ja mam wstawione sportowe ale zgadza się że a3 i golf 4 ma to samo zawieszenie i jedyna różnica to sprężyny. 

 

Ej sorry ale w którym miejscu napisałem że jest cudem? zgadza się to zwykły samochód do przemieszczania się z punku A do punktu B. Po prostu jest dyskusja na temat spalania 1.8 i wyraziłem swoje zdanie bo akurat mam taki silnik i wiem ile pali a nie pisze głupot jak koledzy wyżej ze pali 10l czy więcej bo jakiś tam ich kolega miał i gadał głupoty możemy podyskutować o spalaniu jak się posiada taki silnik a nie z oponii innych bo ktoś im nagadał że tyle pali. 

Kuzyn ma a3 1.8t i z racji o dwumasa ze jazda zezbyt niskimi obr niewskazana to pali średnio 7 -8 l , nizej sie nie zejdzie bo nikt 1500obr nie bedzie jechal 

Przed chwilą, jonek98 napisał:

z 1.8 t wywalić dwumasa i włożyć sztywne koło żaden problem

No to jest pomysł ;)

W dieslu po wyrzuceniu dwumasa to jak sie rusza z 1 biegu to poszarpuje i dziwnie tak jakos , jezdzilem 2.0hdi i po założeniu zwyklego sprzegla takie średnie odczucia drążek tak pracuje jakby mial sie urwac...nie wiem może cos źle podregulowane złożone...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v