Skocz do zawartości

Uszczelka głowicy MF 3060


sznajdik

Ponad 3 razy droższa od zakładanych wcześniej ciekawe czy coś więcej wytrzyma czy tylko nadruk i naklejki tyle kosztują




Rekomendowane komentarze

Tuleja jest zeszklona i ma rysy. Wyjmij ten tłok i sprawdź hobby ub jnnmmnnjkjpierścienie tzn pasowanie w cylindrze szczelinomierzem. Zazwyczaj jest koło 0.5 mm. Jak masz mniej to mierz tuleję. Bbbjkijuuji Sorki. Córa. Pasowanie pierścienia sprawdź. Brzydkie coś w komorze spalania. Wtryskiwacz jest ok? Stawiam, że tłok ma wszystko jak należy...

jedno pytanie 3080 to ten sam silnik tylko że 6 cyl jak mniemam , znajomy ma i już był padaka ledwo szedł i kompresja słaba z góry na biegu zjeżdzał , jednemu drugiemu dawał do robienia i nic , w końcu jakiegoś znalazł i się moc znalazła (z kompresją) podobno oprócz uszczelki pod głowice jakieś jeszcze idą gdzieś na głowicy 😲 , Coś źle zrozumiał bo niby gdzie by były .

 

witam mam podobny problem w moim 3060 ,ciagle wyrzuca mi uszczelke pod głowicą dokladnie mowiać wypycha płyn ,pierwszy mechanik robil wszytsko wał, blok ,tuleje ,tłoki  planowanie glowicy która okazala sie byc peknietą ,zalożyl podono dobrą uzywke ,wyjechalem od niego jakies 5 km silnik sie zatarł ,zrobil poprawke ,nie trwalo to długo bo jakies 200 mtg uszczelka wypalona ,mastepna tak samo i nastepna , wkurzylem sie rozjebalem wszytsko zawiozlem do zakladu specjalistycznego na porządna poprawke i nadal jest to samo ,juz chyba 3 razy robilem ten silnik blok glowica tuleje i ciagle jest to samo wypycha płyn ,dodoam ze przed remontem bral tylko olej , nigdy nie bylo problemu z uszcelka pod glowicą ,nie wiem chyba ta glowica uzywana jest gdzies przypchana albo posiada minimalne peknieca ktorych nie idzie wykryc istnieje tez taka mozliwosc ,po ostaniej wymianie uszczelki silnik tylko 2 razy wszedl  na normalna tem. pracy i juz wypycha plyn ,nie wiem ale chyba bede musial kupic nowa glowice , co wy na to Panowie doradzicie cos ? pozdrawiam

Dnia 19.02.2019 o 21:15, piotras18c napisał:

witam mam podobny problem w moim 3060 ,ciagle wyrzuca mi uszczelke pod głowicą dokladnie mowiać wypycha płyn ,pierwszy mechanik robil wszytsko wał, blok ,tuleje ,tłoki  planowanie glowicy która okazala sie byc peknietą ,zalożyl podono dobrą uzywke ,wyjechalem od niego jakies 5 km silnik sie zatarł

albo nie wiesz co piszesz albo nie robiłeś u mechanika tylko u stolarza może , jak moze sie silnik zatrzeć ?? Odrazu po remoncie niby ...

 

Zmień zakład mimo że potem oddawałeś do zakładu wcale nie znaczy że umieją robić jak wyżej ten mechanik , sam coś takiego pszeszłem  z bizonem silnik sie zatarł na panewce , używka znowu to samo silnik po remoncie tyle że nie osiowany blok (woziłem do zakładu 50 km) , kupiłem po remoncie (niby) z zakładu (200 km) i olej sie gotował tel do zakładu wolniej kosić bo sie dociera , w końcu rozebrałem po 2,5 sezonie (z 20 ha na rok) a tam blok chyba nie osiowany wał po 3 i 4 szlifie wytarty 😫 takie to szpece , zresztą potem dzwoniłem do dobrego zakładu (100 km) specjalizują się nawet w nadwymiarach to koszty dużo większe za silnik po taki co kupiłem po remoncie 

Witam mam również problem przy remoncie mojego 3070 z silnikiem at4.236 jestem na etapie zakładania głowicy ale pomiar wystawania tłoka wychodzi 0,97 mm na tą chwile nie znalazłem grubszych uszczelek do tego silnika ani tłoków o przesuniętej osi instrukcja podaje wystawanie tłoka 0,35 do  0,58 mm a stara uszczelka po wyjęciu ma około 1,6 mm wychodziło by jeszcze około 0,5 mm luzu trochę mało uwzględniając rozgrzanie silnika może być na styk. czy ktoś ma  jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? dodam że instrukcja nie przewiduje staczania tłoków gdyż teoretycznie są one pokryte jakąś warstwą "hard anodised crowns" przewiduję natomiast tłoki o przesuniętej osi ale takowych na razie nie znalazłem.

Edytowane przez pioter777

A to zmienia postać rzeczy znacząco . Ja mam w starej ładowarce silnik 4.234 albo 4.236 nie pamiętam już bez turbo , to samo co w ursusie 4514 .

MNiej zużyty bo wał nie ruszany ale głowica planowana dwa razy bo blok tez planowany był  w końcu i uszczelki już nie przedmuchuje .

 

Ale do rzeczy tyle co mi splanował blok to i tyle zdjął mi z tłoków szlifierz , nie wiem ile było nawet zdjęte , a u Ciebie jak blok splanowany i jeszcze od dołu wał przesunięty to tłoki też musisz splanować o te dwie wartości , nic im nie będzie 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v