Grzałka Zetor 6211
 

Grzałka Zetor 6211

  • 4365 wyświetleń

Zamontowana grzałka zamiast zaślepki w bloku Zetora 6211 przydatna sprawa a koszt raptem 85zł



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bears
  • 396 1880

Przydatna jak ktoś ma czas grzać to 2h wcześniej i płaci za mało za prąd. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maciej
  • 78 583
wystarczy pół godziny czyli max 1 zł i teraz jeżeli odpalamy raz na dzień a używamy TYLKO gdy mróz jest -10 i wiecej to jest tanio i pewnie bo pali jak latem . zazwyczaj tęgie mrozy nie trwają wiecej jak 30 dni wiec smieszne jest jak ktoś mi powie że liczy każdą złotówkę chyba wazniejszy jest pewny rozruch niż 30 zł 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Prawie anonimowy
  • Pigmei
  • 802 1618

Grzałka przydatna rzecz na większe mrozy, prawie jak klima dla kierowcy w dni upalne. Bez tego da się żyć, ale po co sobie życie utrudniać :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • MODERATOR FORUM
  • danielhaker
  • 3143 16185
14 minut temu, maciej napisał:

wystarczy pół godziny czyli max 1 zł

Po ile u Was ten prąd? O.o:o

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maciej
  • 78 583

Około 60 groszy kw/h

Wiec grzałka maksymalnie za 1 zł. Na wielkim mrozie 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek84
  • 27 713

Grzałka ma 1kW przy mrozie -7st C grzałem 20min i kolektor był ciepły ciągnik odpalił jak latem. Używam go w okresie zimowym bardzo rzadko i raczej wiem wcześniej, że będzie mi potrzebny więc uważam, że przydatna sprawa włączyć go by temp. cieczy była przynajmniej na plusie. Mam grzałkę od 3lat w C330 i jest mega różnica przy odpalaniu tam po 20min ciągnik odpala super a używam go do ośnieżania jak jest śnieg rzecz jasna. Lepiej wstawić taką grzałkę niż męczyć rozrusznik i całą resztę. Koszt nie jest aż tak duży bo przez całą zimę nie wiem czy na prąd grzałki zapłacę więcej jak za 4pak. Ja polecam a każdy zrobi jak uważa.

Edytowano przez Grzesiek84

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 689 5932
taka grzałka to prawidłowo nic nie kosztuje za użytkowanie. bo płacisz więcej za prąd ale oszczędzasz rozrusznik i silnik a czasami i czas bo jak nie chce zapalić to trzeba na rozciąg albo jeszcze inaczej kombinowac.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek84
  • 27 713

lub jak dawniej np. C330 wodą tata gorącą przelewał ile męczarni efekt marny a i koszta większe. Płynem zalany nie martwię się czy zamarznie czy nie, a odpali po podgrzaniu b. dobrze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Bo to trza i odpalać , a Ty w zimie czasu ni masz . ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • klj
  • 53 493

Grzesiek84 napisał:

lub jak dawniej np. C330 wodą tata gorącą przelewał ile męczarni efekt marny a i koszta większe. Płynem zalany nie martwię się czy zamarznie czy nie, a odpali po podgrzaniu b. dobrze

Kolego możesz mi powiedzieć gdzie i jaką grzałke masz zamontowaną w C-330 ? Też myślę przy ciapku założyć. Ale nie widziałem u nikogo w okolicy więc wolę kogoś zapytać co ma już i sprawdzone oczywiście 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiaczek57
  • 5 113
a ja mam grzałkę w dwóch ciągnikach teraz będę montował w ładowarce teleskopowej i uważam to za idealne rozwiązanie w okresie mrozów odpalam maszynę jak latem odrazy działa ogrzewanie w kabinie a teraz jest masę prostych sterowników kiedy ma zacząć grzać wystarczy jedynie podliczyć wieczorem przewód do grzalki. Odpalanie w wysokie mrozy staje się bezstresowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 888 8093

lepiej załóż sobie płomieniówkę niż te grzałki płynu wpinane w duży obieg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • klj
  • 53 493

izydor6280 napisał:

lepiej załóż sobie płomieniówkę niż te grzałki płynu wpinane w duży obieg

Kolego mi nie chodzi o tą co Ty masz na myśli w dużym obiegu. Tylko najlepiej w bloku bym chciał ale to oby jak z fabrycznym montażu. Problem w tym że w ciapku z tego co wiem nigdy fabrycznie nie było, A mi o coś takiego chodzi A nie te na wężu wpięte .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 254 2743
To już lepiej świece płomieniowa założyć 😁 ja mam w C-330M i zdaje egzamin ☺

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 888 8093

te grzałki nic nie dadzą, chyba że po partacku wywala termostat

16 godzin temu, klj napisał:

 

Kolego mi nie chodzi o tą co Ty masz na myśli w dużym obiegu. Tylko najlepiej w bloku bym chciał ale to oby jak z fabrycznym montażu. Problem w tym że w ciapku z tego co wiem nigdy fabrycznie nie było, A mi o coś takiego chodzi A nie te na wężu wpięte .

niestety ale ani w 330 ani w 360 nie ma żadnego miejsca w silniku aby wpiąć się z taką grzałką

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
jak ci.moze nic nie dać kolego jak grzejesz płyn na małym obiegu to tylko termostat pomaga a nie pogarsza sprawę, co ty bredzisz! ciepło wokół cylindrów do tego eliminijesz suchy start, tylko same plusy , może minus to cena prądu, ale nawet jakbyś odpalał 30razy w miesiącu to 30 zł a jak masz taryfę nocna to około 15zl, bez jaj więcej na fajki wydajecie czy na piwo!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 888 8093

jeśli mowa o 330 czy nawet 360 i wpinanie się w dolny wąż to chyba grzeje duży obieg, czyli przy zamkniętym termostacie tylko chłodnicę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Esab200
  • 260 2601

Ja mam taką grzałkę w Zetorze 5211 od 15 lat, grzeje jak złoto nigdy mnie nie zawiódł Zetor w mrozy. Tylko że zetory miały fabryczne miejsce w bloku na taki bajer. W ursusie 902 też mam takie coś tylko że tam trzeba dłużej grzać więcej płynu itp, troszkę za mała moc jak na ciężką serię. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maverick
  • 96 822
Mam grzałkę w zetorze 14145. Spisuje się świetnie. pół godziny grzania przy -20 stopniach powoduje rozgrzanie cylindrów do +20 stopni. Zużycie silnika też jest bardzo ważne, ponieważ gorący płyn szybko rozgrzewa olej silnikowy. Łatwiejszy i lżejszy rozruch. Zawsze można podłączyć włącznik czasowy na określoną godzinę i rano masz już ciepły silnik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj