Skocz do zawartości

MTZ + Deutz Fahr



Pierwsze zmagania ze słomą. Żadnej rosy nie było, słoma wyschnięta na wiór i bele nie zatrzymywały się i wychodziły równiutkie.

Więc chyba to, że walcowa nie nadaje się do słomy, to tylko  mit.


Rekomendowane komentarze

12 godzin temu, LTZ55a napisał:

Tak, pierwotnie to był 552. Chcę sprzedać części z tamtego genialnego silnika, bo zardzewieją i pójdą na złom.

A zakładałeś mu reduktor ? Czy jeżdzisz bez reduktora ?... Tak samo jak ja bym chętnie opchnoł moją głowice od d 50 co mi została po przeróbce na 80... Niby taka jest niedostępna w sprzedaży a brak zainteresowania. Musze ją zasmarować smarem bo zardzewieje  i wrzucić  na poddasze i niech leży. :P

@LTZ55a ja też nie mam reduktora  i dokąd wszystko bedzie chodzić to tak bedę jeżdził. Wiadomo zawsze jest więcej biegów ale co zrobić żebym wiedział kiedyś co tam są za różnice jak go kupowałem to w życiu bym go nie wzioł. Tak moja głowica d 50 jest dobra. Zrobiłem przeróbke głównie ze względu na odpalanie latem bez świec i przy okazji na przyszłośc aby był bardziej typowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v