MTZ + Deutz Fahr
 

MTZ + Deutz Fahr

  • 4141 wyświetleń

Pierwsze zmagania ze słomą. Żadnej rosy nie było, słoma wyschnięta na wiór i bele nie zatrzymywały się i wychodziły równiutkie.

Więc chyba to, że walcowa nie nadaje się do słomy, to tylko  mit.




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • tomekmtz
  • 25 417

No nawet ładnie się trzyma jeszcze oryginalny lakier na mtzcie. Od czego masz założone przednie opony ? Zdają się być mocne pewnie od wojskowych samochodów tylko szkoda że mają słaby bieżnik do ciągnięcia w polu.. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

@tomekmtz, taki ło, szału nie robi wyglądem, org. lakier będzie przez kolejne 30 lat. Nie wiem co to za opony, jakieś Mitasy. Jak go kupiłem był na tych oponach i czekam aż się zetrą, to kupię normalne. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomekmtz
  • 25 417

A ten twój mtz to jest typowy 82 czy był wcześniej 552 i mu wywaliłeś silnik 50 i wstawiłeś 80 ? Tak pytam z ciekawości bo piszesz że masz części z silnika d 50 .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Tak, pierwotnie to był 552. Chcę sprzedać części z tamtego genialnego silnika, bo zardzewieją i pójdą na złom.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ACoCieTo
  • 99 799

Jak masz walce karbowane albo naspawywane to bela nigdy nie stanie. Gładkie puki polakierowane też nie będą stawać, dopiero jak sie do gładkiego metalu wyślizgają to sie zaczynają problemy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomekmtz
  • 25 417
12 godzin temu, LTZ55a napisał:

Tak, pierwotnie to był 552. Chcę sprzedać części z tamtego genialnego silnika, bo zardzewieją i pójdą na złom.

A zakładałeś mu reduktor ? Czy jeżdzisz bez reduktora ?... Tak samo jak ja bym chętnie opchnoł moją głowice od d 50 co mi została po przeróbce na 80... Niby taka jest niedostępna w sprzedaży a brak zainteresowania. Musze ją zasmarować smarem bo zardzewieje  i wrzucić  na poddasze i niech leży. :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

@ACoCieTo, rozumiem. W tej walce są fabrycznie karbowane. W FixMaster są jeszcze lepsze, bo mają po 1 wypuście ostrzejszym.

@tomekmtz, Reduktora nie ma i jeszcze o nim nie myślałem. Moja głowica leży i czeka, żeby przy okazji pojechać na złom. Twoja jest dobra?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomekmtz
  • 25 417

@LTZ55a ja też nie mam reduktora  i dokąd wszystko bedzie chodzić to tak bedę jeżdził. Wiadomo zawsze jest więcej biegów ale co zrobić żebym wiedział kiedyś co tam są za różnice jak go kupowałem to w życiu bym go nie wzioł. Tak moja głowica d 50 jest dobra. Zrobiłem przeróbke głównie ze względu na odpalanie latem bez świec i przy okazji na przyszłośc aby był bardziej typowy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590
Nie może bo ma pełną skrzynkę ;) A nie myślałeś o założeniu rewersu w miejsce reduktora? Bardzo fajny bajer.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radio19966
  • 16 239

MTZ  550 spokojnie mozna odpalać w dodatnich temperaturach bez grzania świec chyba że silnik padaka to z grzaniem świec będzie latem przeplatał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj