Skocz do zawartości

Zetor Proxima 95



Ot jakość kur.. Żeby w 8 letnim ciagniku tylne obie felgi pękały po calym obwodzie z jednej strony pekly i juz zaczynaja po drugiej stronie
  • Haha 1



Rekomendowane komentarze

Na niemieckich stronach często się widzi JD z pełnymi felgami które się urwały przy samej osi na flanszy. Czy to wynik niedbalstwa producenta? Raczej przeciążenie. Co do Zetora- jeśli idzie tego w tysiącach sztuk to myślicie że będą o to dbali? Nie będą, wystarczy poczytać ich na facebooku jak ktoś napisze swoją opinię i zaraz odszczekują się że konkurencja robi złą reklamę.

4 godziny temu, TOME11 napisał:

A zapomniałem jeszcze. Żeby zmienić prędkość wałka w Forterze, trzeba wyjąć wałek i włożyć go odwrotnie😀😀

 

Akurat to nie jest problem to w wielu markach w segmentach tańszych tak jest. Przykład prosty z brzegu to JD serii 6D gdzie wyciąga się wałek 1 a wstawia 2-gi. Ale reguły nie ma, tu masz instrukcję od amerykańców:

http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/en_NA/tractors/2007/feature/hitch_drawbar_and_pto/6000_7020sf/6000_7020sf_pto_story.html

A tu od 7R, czyli ciągnika wielkiego i drogiego...

http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/en_NA/tractors/2012/feature/hitch_drawbar_and_pto/7/pto.html

7 godzin temu, ZYLA napisał:

@Rolnik1973 nie ciesz się bo to felgi Pronarowskie. Pewnie w Polsce klepane.

U mnie też uchwyty puszczają, tylko mi nadrywa na spawie przy samej obręczy. 

Ja się nie cieszę z felg  tylko z panie co kupić no zetora dzie ursusa.

 

 

 

 

 

Edytowane przez Rolnik1973
3 godziny temu, Rolnik1973 napisał:

Ja się nie cieszę z felg  tylko z panie co kupić no zetora dzie ursusa.

 

 

W Łukowie Umega handluje koreańskimi TYM-ami i Ursusem. Jak gadałem z majstrami co przywieźli Lely na plac, to mówili że serwis nie wyrabia z tą "siłą tradycji" z Lublina i każdemu kto by chciał polaka, prowadzą najpierw na halę warsztatową po czym decyduje się na koreańca. A niby takie dobre bo Perkins i Carraro...

Bartek933 napisał:

Taka firma powinna mieć urządzenie do wyrywkowego badabia felg lub zlecać takie badania, w końcu to tysiące traktorów rocznie

Pronar posiada takie centrum badawcze. Wiosną byłem w fabryce pronara i widziałem na własne oczy :) badają wytrzymałość felg, przewodów hydraulicznych, siłowników itp http://pronar.pl/laboratorium-akredytowane/


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v