Skocz do zawartości

yacenty

kto zauważy co się jej przytrafiło?
Co widzimy na zdjęciu kubota m7060 ?

Ciągnik Kubota M7060 z ładowaczem czołowym Hydrometal wykonuje prace załadunkowe na placu gospodarstwa. Zasilany silnikiem Kubota V3307, o mocy 71 KM, oraz wyposażony w 4-cylindrową jednostkę o pojemności 3,3 litra, M7060 zapewnia wysoką wydajność i niezawodność w codziennych zadaniach rolniczych. Mechaniczna skrzynia biegów 12/12 umożliwia precyzyjne manewrowanie, co jest nieocenione podczas załadunku materiałów. Ergonomicznie zaprojektowana kabina oferuje komfort pracy, a maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 2300 kg sprawia, że Kubota M7060 jest wszechstronnym narzędziem w gospodarstwie. Ładowacz czołowy Hydrometal, doskonale zintegrowany z ciągnikiem, wspomaga prace przeładunkowe, podkreślając wielozadaniowy charakter tej maszyny.




Rekomendowane komentarze

  • Root Admin
no więc mówimy o 40kg różnicy. tutaj ciągnik ważył 3.2 tony teraz jest o 0.3 cięższy. po oponach widać było że dostał obciążenia

lukasz0920 napisał:

Przy takim krótkim ciągniku moim zdaniem to mało. A widzę że więcej u Ciebie by weszło. Ja to kładę do 6 cylindrowego, żeby balastow nie wozić

tobie to się nudzi. ostatnio to byle co skrytykować nie ważne czy Agro masz czy durne obciążniki w kołach trzeba krytykować. trzeba mieć w głowie żeby porównywać mały ciagnik kompaktowy jakim jest moja kubota do 6 garowego woła roboczego 😀 zdrówka życzę

Im więcej tym lepiej. Ja do czwórki dałem 8 x33 kg na każde koło i jeszcze brakowało i musiałem wozić balast
No właśnie jest mały więc musi być solidna przeciwaga. Chyba wygodniejsze mieć obciazniki na kołach niż specjalnie podczepiac balast no i przyczep za bardzo nie pociagniemy z balastem. Im ciągnik cięższy tym lepszy uciag. Tak krytykowałem agromasz, bo należalo im się. Każda krytyka będzie lepsza od sztucznej pochwały, bo dzięki niej możemy wyrobić opinie.

Do tego ciągnika 150 kg. na koło to max według instrukcji. Przy wkładaniu obciążników w koła trzeba pamiętać o tym iż zmienia się nie tylko masa ciągnika ale również siła bezwładności koła przy ruszaniu i nabieraniu prędkości co zmniejsza osiągi i obciąża układ napędowy. Natomiast przy hamowaniu dużo mocniej są obciążane hamulce. To jest lekki ciągnik do lekkich prac i nie ma sensu na siłę robić z niego woła roboczego w pole czy "ładowarki". To co widać na foto wystarczy by wygodniej i bezpieczniej pracować z ładowaczem i chyba o to tu chodziło. Cel osiągnięty a ,że kasa nie mała to cóż zrobić...jak ktoś ma czas i możliwości to kombinuje i przerabia coś z czegoś oszczędzając przy tym trochę kasy ale akurat @yacenty aż tak oszczędny nie musi być więc kupił to co mu pasowało, żeby założyć bez kombinowania.

12 godzin temu, lukasz0920 napisał:

Im więcej tym lepiej. Ja do czwórki dałem 8 x33 kg na każde koło i jeszcze brakowało i musiałem wozić balast
No właśnie jest mały więc musi być solidna przeciwaga. Chyba wygodniejsze mieć obciazniki na kołach niż specjalnie podczepiac balast no i przyczep za bardzo nie pociagniemy z balastem. Im ciągnik cięższy tym lepszy uciag. Tak krytykowałem agromasz, bo należalo im się. Każda krytyka będzie lepsza od sztucznej pochwały, bo dzięki niej możemy wyrobić opinie.

po "pincet" na koło pozakładaj a później płacz że koła odpadają xD

Teraz to nawet strach zdjecie bydła dodać bo napiszesz że w tym wieku powinien miec 50kg więcej o.O

jeden z kalkulatorem sie uspokoił to teraz drugi zaczyna wszedzie sr** komentarzami ze swoimi mądrościami


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v