Warfarma Z543
 

Informacje o zdjęciu Warfarma Z543




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1932 8261

oo teraz mi się przypomniało, że też mam takąxD W żniwa troche polatała wstawiona do garażu w kąt, żeby nie zawadzała do kolejnych żniw, aż się o niej zapomniało, że jest:D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • BUSTED
  • 63 985
tez taką mialem bardziej cieszyłem się z jej sprzedaży jak kupna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1932 8261

to zależy kto co tym robi. Moja od nowego kiszonki nie widziała tylko słomę i trochę siana obecnie tylko słoma. Na mały areał nic lepszego nie potrzeba. 2007r i mało co tam było od  nowości wymieniane...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 22krystianek22
  • 18 391
czesio200 Ty chy a bardziej stawiasz na.nowe maszyny ale.nie zawsze nowe oznacza lepsze.ja mam.john deere 550 prscuje.na.okolo 20ha i w ciągu 7 sezonow dolozylem 100zl i prasuje duzo sianokiszonki, i uwiezi ze jesli chodzi o zbicie beli i wydajnosc to pez porownania do tej:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk1222
  • 65 1124

Ahh ta prasa dała popalić ;D

Ale na mały areal dobra prosta i tania 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1932 8261

wiem jakie bele robi jd 550 nie wiem czy są lepsze od tych. Oczywiście trzeba do tego ciągnika a nie ciapka wtedy robota idzie i bela wygląda. Jd lżej idzie to fakt.

Tak stawiam na nowe, bo jak mam dać kupe kasy za rupcia od okupanta i później to remontować jeszcze to dziękuje.

Za coś fajnego z zachodu trzeba by dać te 50tyś a zznowu za tą kasę by była nowa taka więc pewnie i tak bym kupił nową.

Moja prasa z 2007r, ale wszystkie części w org nic nie spawane, opony lakier światła jak nowe. W tym roku 400bel ponad zrobione nie dołożone ani 1zł prócz trochę smaru.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmer15555
  • 83 1250
jeśli kupisz zachodnia za 50tys to jeszcze długo po pracujesz bezawaryjne...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 22krystianek22
  • 18 391
Człowiekowi sie wydaje ze jak.nowe.to ma.na.kilka lat spokoj tez długo tak myslalem ale jesli ktos ma te 20, 30 ha to lepiej kupic uzywana zachodnia.maszyne niz wydawac kupe kasy o. brac nowa polska
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1932 8261

Tak tylko, że nowe przeważnie kupują na UE więc kosztuje dużo dużo taniej.

Ja jak mam kupić nową za gotówkę do tego zapłacić złodzieją 23% vatu to wolę kupic kilku letnią w bdb stanie za połowę nowej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 22krystianek22
  • 18 391
tu masz racje czasem.zdażają sie.okazje ze mozna.coś kupic. w dobrej cenie i zadbane ale.malo jest osob ktore dbają o maszyny, przewaznie jak.ktos chce sprzedac jakas maszyne to wytlucze ja do końca:) ale twoje maszynyki sa zadbane :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel328
  • 179 2728
Nawet kupiona z moich okolic - Techpom Krzywonoś naklejkę ma.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojak1986
  • 132 712

Czesio dobrze pisze jak sie trafi wytluczone a takich opór to za jakie pieniadze sie naprawi polskie a te sprowadzone? Taka w dobrym stanie przezyje nasza ale ile takich i w jakich one sa cenach?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Skoczek1994
  • 301 2213

Już nie przesadzaj z tymi cenami części do zachodnich. Ja swoją przez 3 sezony zrobiłem coś ponad 3000 bel. Przez ten czas dołożyłem, 150zł za 3 łożyska, i ostatniej jesieni 13zł za spinkę do głównego łańcucha napędowego walcy ponieważ ogniwko łączące się rogieło.  Tak w ogóle co może być takie strasznie drogie poza trybami, które i do polskiej tanie nie będą. Przykładowo palec podbieracza do welgera 6-9zł szt. do sipmy ceny podobne.  Już nie wspominam, że polskie prasy 80km ciągniki gną i rozrywają.  Tym czasem moja 1997 rok być może że zrobiła do tej pory więcej niż taka warfama zrobi przez całe życie, i wszystko nadal proste i sprawne. A o tym że Mtz 82 ją uszkodzę, się wcale nie martwię bo prędzej wałek stanie niż coś puści.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emtec123
  • 35 330

Aleś się biedy zapomógł :/ Nie lepiej było czerwoną Sipmę kupić? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1932 8261

Wiadomo, że za używaną maszyną to trzeba sie najeździć lub po prostu trafić tą jedyną.

Ja swoją kupiłem blisko i starszą jak chciałem, ale co jej stan nie pozwolił mi od niej odejść. Oglądałem nowsze i wiadomo jak to u bambra wyjechane to pogięte itp.

czym nowsze maszyny tym łatwiej trafic coś naprawdę w fajnym stanie wiadomo czasem trzeba zapłacić trochę więcej, ale coś za coś.

Wuja sprzedał z-543 z ursusa prasa ja wiem z 3 latka miała zrobiła niecały 1tyś belek wyłącznie słomy sprzedał za około 30tyś ( z siatką) gdybym wiedział, że to sprzeda to juz by u mnie stało. (sprzedał, bo nie opłacało mu się zbierać słomy a hodowli nie posiada)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 3241 10615

Owijarkę to najtańszą ;) nie warto ładować 8 czy 10 tyś w owijarkę bo ta za 4 tak samo bedzie owijać a owijarka jest tak prosta w budowie że tak nie ma co sie zepsuć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.