Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

tylko jest różnica  pasek a pasek   bo można kupić oryginał lub dobry  zamiennik  a można kupić coś taniego                 

to tak samo mogę powiedzieć że w pracy zmieniam we wszystkich  naszych  busach  paski micro i rolki  dwa razy do roku  i mniej więcej  przy przebiegu 60-80tyś  (paski i rolki dayco)

w cięzarowych  raz do roku  paski  rolki  oryginał volvo

 

Koło 200 godzin rocznie robi. Pasek o ile się nie mylę też stomila był.

@robi57362 Zdjąłem go tak: szarpnięcie ręką i pękł.

@Thomas2135 No teraz to jakość tych pasków powala 1-2 lata i szrot. Ojciec mówił, że kiedyś jak założył to latał i latał a był tylko ten ciągnik na gospodarstwie.

@bolid20 No niech będzie, nie są odporne na olej. Ale skąd tam olej ma się wziąć no chyba że ktoś ma zażygany cały silnik. A jak już się pojawiają wycieki to raczej z tyłu lub boku.

Wszyscy narzekacie a w mojej c360 pasek stomila jest już z 4-5lat, jak wspomaganie było zakładane wtedy wymieniliśmy bo stary co kręcił się X lat już był spękany i dla spokoju daliśmy nowy bo napęd pompy wspomagania mam od koła pasowego i ciężej było by założyć. W ubiegłym roku zakładaliśmy alternator i pasek w kilku miejscach popękany ale posłuży jeszcze na pewno długo.

Czyli wychodzi na to że jest lepiej naprężony.Ojciec gadał że pierwszy pasek chodził 10 lat drugi podobnie potem a nastepne  już dobre 5 lat a teraz 2 lata przechodzi a wyglada jak mial 6 lat.Moim zdaniem jak mówiłem pasek jest podbijany strasznie go trzepie z prawej strony.Dać małą roleczkę na śrubie gwintowanej i do pokrywy rozrządu wkręcić na YT Marek Hulek ma tak zrobione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v