Skocz do zawartości

Mtz 82


prorok

Nie wiem co jest wkręcone u mnie ale chyba w to miejsce powinien być wkręcony napęd linki obrotomierza?Lokalizacja pasuje....ale ni jak to tego linki się wkręcić nie da :) 


Rekomendowane komentarze

Z tego co patrzyłem w necie to napęd dla MTZ i T-25 jest taki sam tylko że to co u mnie na fotce wcale nie przypomina napędu licznika mth z aukcji :) tzn przykręcanie na 3 śruby podobne...ale nic więcej...

Odnośnik do komentarza

to jest licznik u mojego wujka w t25 wogole nie ma tylko przy pompie wtryskowej jest własnie cos takiego z tego co wiem takie były robione miedzy 92-93 rokiem

Odnośnik do komentarza
to licznik mth w jumzie mam taki sam ,w środku sa cyferki (u ciebie pewnie zasłoniete przez brud/smar) jak chcesz wyprowadzic linkę to musisz zmienic tą przystawkę.
Odnośnik do komentarza

Wykręcasz to (3 śrubki) i zamiast tego przykręcasz normalnie napęd linki. Tylko napisz nam ile tam MTH jest.

Dziwne, bo nie powinno tego być u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Ale są ślady niebieskiej farby na tym motorze... Może to być na szybko przemalowany krajowiec, bo brakowało na pociąg do Polski. Możesz sprawdzić datowniki czy silnik jest oryginalny?
Odnośnik do komentarza

Ile masz na tym mth, a ile na zegarze?

Daj zdjęcie kolektora wdechu i zdjęcie tabliczki na silniku obok wlewu oleju.

Edytowane przez LTZ55a
Odnośnik do komentarza

@mrursusc330

U mnie licznik mth jest...tyle że linka była odpięta.Teraz już wiem że to licznik...tylko zdziwiło mnie to że nic z niego odczytać nie można...muszę go rozebrać i wyczyścić.

@M-Rolnik2000

Przystawka już zmieniona oryginalny licznik ożył ;) Stary licznik muszę w wolnej chwili rozebrać i zobaczę ile tam nakręcił ;)

@Adi96

No nie..ale z drugiej strony piękno tkwi w prostocie :) bo tak patrząc na to to taki licznik powinien być bezawaryjny :) bo ani linki ani bardziej skomlikowanego wskaźnika...ale jak jest w praktyce to nie mam pojęcia...

 

@Zbyszekbrzuze

W ciągnikach takich nie było? Nie wiem ile ma mth...bo nie idzie tego odczytać.Muszę go rozebrać wtedy będę mógł coś powiedzieć ;)

@Ltz55a

Tak jak pisałem wyżej...widać na nim tylko tyle co na fotce. Muszę go rozebrać wyczyścić i dopiero wtedy coś odczytam.

Też mnie to dziwi..= szkoda że dopiero teraz.. :) ale już przepadło.

@Sylwek8630

Teraz już  wiem :) Już mam założony "normalny" napęd ;)

@Zbyszekburze

Może to fabryczne albo po prostu ktoś wymienił silnik..ale z drugiej strony jak nawet cały wymienił na jakiś starszy to skąd "Polskie" naklejki na filtrze paliwa sprężarce itp? Z tyłu na kabinie mam tabliczkę po Polsku i jest tam nr silnika...tylko teraz pytanie gdzie mam szukać numerów silnika? Po prawej stronie pod rozrusznikiem? Porównam i będzie wszystko jasne.

 @Ltz55a

 

Na tym w kabinie mam 1800mth,a na tym na fotce nie wiem bo jest jak by "zalany".Rozbiorę odczytam...napiszę ;)

 

Tabliczkę mam takąDSC00003.JPG; ale myślałem że to po prostu kolejne rozwinięcie wersji silnika D-240 z resztą i na bloku pod rozrusznikiem i na głowicy mam wybity nr.d-240

Odnośnik do komentarza

https://konedata.net/traktorit/belarus/belarus505/

Z tego wyżej wynika że nie masz 80 km tylko 72

Co do silnika chyba przekładali , a pozostałe części filtry itp dali od starego i kolor tez na to wskazuje resztki niebieskiego , na skrzyni czy innych elementach też jest niebieski .

Martfić zabardzo nie masz się o co może to silnik od pokosówki fortschritt chyba one miały niebieskie silniki z mtz albo jakaś podobna maszyna bo przy silniku nie mogło być licznika mth a zegar w kabinie odłączony , takie coś to w decie tylko widziałem

Odnośnik do komentarza

@up siedzisz w temacie to czym taki silnik się różni , bo D 60 ma podobno inną głowicę , może jest bardziej odprężony

czy perkins lekko pali bym się kłucił , na minusie tylko 360 i zetor 7211 pali samodzielnie inne potrzebują świec

Odnośnik do komentarza

U mnie licznik był ten sam , a linka przy zegarze też ucięta :D . Cholera wie czemu ,może silniki zmieniali na mocniejsze albo taniej było założyć ten licznik od linki . Taki licznik też gdzieś u mnie leży od mtzta ;d

Odnośnik do komentarza

242 ma wspólną pompę paliwa z d-60, reszta z 82.

sama pompa, wałek w niej standardowy z 82 i rozrząd z 82, czyli wspólny z d-240/243

kolektor ssący inny niż w 82, bez 'odprężnika'. pytajcie na forum, bo tv mało kto zagląda.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v