Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa po regeneracji



Niestety rozpylacze to był tylko początek problemu, okazało się że pompa wtryskowa jest walnieta. 2 lata po regeneracji w firmie diesel serwis chwedczuk (nie polecam) zapłaciłem wtedy 600 zł, nie wiem czy chinszczyzne do środka włożyli czy tylko była przeczyszczona, ale 200 mtg i żeby się posypała? co lepsze nie jestem jedyny bo rozmawiałem z mechanikiem co mi wtryski ustawial, że już nie raz szybciej wyciagali pompę jak wkladali po regeneracji w tej firmie więc nie polecam. Za te pompę dałem 350 zł na wymianę i rok gwarancji więc praktycznie połowę. Niestety w tym wypadku jakość nie poszła w parze z ceną

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Ja w tym roku miałem przygodę z inną firmą ze Zwolenia.Pompa zaczęła puszczać ropę do oleju a tak to wszystko grało.No i się zaczęło.3 razy na gwarancji była i w końcu poszła do innego pompiarza bo cierpliwości brakowało.Zalozyli nowe sekcje, prawdopodobnie od innego modelu,dawka to była taka ustawiona że gdyby to jakimś cudem chodziło to by tłoki wypaliło,uszczelnienia nie zrobione.Za taka naprawę wycenili 750zl i do tego doszły 3 wymiany oleju więc koszt nie mały a suma summarum i tak trzeba było robić u innego speca.

u mnie zaczeła ropa na zewnatrz ciec, troche podokrecałłem i pomogło, ale ciagnik tyle palił jak by mial ze 100 koni i 6 garów, no i dymił jak parowóz, a pozniej to juz zaczął przebierać, przerywać, gasnąć, stwierdziłem ze wymienie rozpylacze na początek ale to nic nie dało, na tej pompie juz jest okej, ciekawe jak długo.

No niezłe cyrki Panowie mieliście, tu robota czeka a ciągnik nie sprawny. Mi facet zrobił regeneracje z wymianą sekcji za 450zł z gwarancją, na codzień pracuje w  serwisie boscha a tak dorabia po godzinach. Ciągnik od wiosny zrobił już ok 80mth i z początku nie równo pracował ale zgodnie z sugestią mechanika wymieniliśmy pompę zasilającą i jest już ok. Polecił mi go wujek który robił u niego 3 pompy i wszystkie działają bez zarzutów.

wiesz, pompy VP z samochodów czy ciagników, wtryskiwacze czy CR jakos ogarnia, ale akurat ja ze zrobienia tej zwykłej pompy nie jestem zadowolony, co do paliwa to biore z CPN, na tym samym paliwie chodzią auta, massey ferguson juz 2 lata od zakupu i nic się nie dzieje, a tu prosta pompa w c360 i lipa, paliwo mysle ze jest w miare spoko bo wymieniałem filtry i czyste.

A po za tym nie jestem sam bo mechanik co mi końcówki ustawiał na maszynce mówił ze miał juz kilka przypadków gdzie takie pompy sekcyjne ursusowskie, zetorowskie i mtzowe wracały do niego czasem po kilku dniach, a czasem nawet od razu po montażu, wiec cos jest nie halo.

 

Mariusz a do Włocha za Lubartów oddawałeś cos kiedyś do zrobienia ?

Większość dzisiejszych pompiarzy nie potrafi zrobić zwykłej pompy sekcyjnej i taka jest prawda niestety

 

 

Ja przez najbliższe 10lat nie mam zamiaru ruszać pompy Bo w tamtym roku założyłem Fabrycznie nową ze starych zapasów

jesli masz ze starych zapasow to nie bedziesz ją ruszał na conajmiej 15 lat zaręczami ci.

Też teraz mam przygodą z pompą, kilku mówiło nie ruszaj jak chodzi dobrze to nie ma potrzebny a większość skad wiesz że dobrze jakie ciśnienie jest na sekcjach pomyślałem skoro robić to wszystko i tu był błąd.Zbierać to teraz moment ale mam wrażenie wiecej pali bo ustawione końcówki na 175 niby potem ma samo się unormować do 170 165 bar.3 mtg narazie zrobiłem to jakby lepiej łapie te mniejsze obroty  bo 500 to chodiz równo ale te 400 czy 350 ciężko załapać 

Też teraz mam przygodą z pompą, kilku mówiło nie ruszaj jak chodzi dobrze to nie ma potrzebny a większość skad wiesz że dobrze jakie ciśnienie jest na sekcjach pomyślałem skoro robić to wszystko i tu był błąd.Zbierać to teraz moment ale mam wrażenie wiecej pali bo ustawione końcówki na 175 niby potem ma samo się unormować do 170 165 bar.3 mtg narazie zrobiłem to jakby lepiej łapie te mniejsze obroty  bo 500 to chodiz równo ale te 400 czy 350 ciężko załapać 

 

 Sproboj jeszcze zmienic ustawienie kąta wtrysku gdyz ja tez mialem taki jak gdyby problem takie wahania obrotow bo to ze w ksiazce jest opisane ze ma byc na dolnej kresce ustawiony kąt wtrysku to nie znaczy ze dobrze bedzie chodzil... moze w tamtych czasach jak jakosc to byla jakosc to powinno wszystko grac i cykac  a teraz wiemy jak jest z jakoscią , mysle ze kluczowe w tej kwesti bedzie ustawienie kąta wtrysku napewno mozna choc poprawic gdyz u siebie przeprowadzalem testy pracy silnika wraz z mocą i stwierdzam ze nie dojdziesz konca zeby idealnie ustawic aby silnik pieknie cykal bez zadnych wahan obrotow i mial moc czyli mozliwie najlepszy kąt wtrysku, a juz to kiedys gdzies opisywalem u siebie udało mi sie ustawic delikatnie pod srodkową kreską na kole zamachowym  a mam ich 3 na kole w twoim modelu bedzie 2 kreski czyli sprobowal bym na początek tak sprawdzic metodą prob i bledow najlepiej na tym wyjdziesz zapewniam .

Kąt wtrysku korygowałem po testowej jeździe bo wyraźnie było słychać że jest za wcześnie,dokręciłem głowicę i wyregulowałem luz zaworowy nakręcić 50 trzeba będzie znowu podregulować.Kąt ustawiłem dobrze  między kreskami zabawy było bo minimalnie trzeba było ruszać pompą.

 

Ciekawe że dasz rady ruszać przy odpalonym,u mnie 2 przewód jest strasznie napięty żeby przestawić pompę musze praktycznie wszystkie 4 odkręcać.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v