Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa po regeneracji


Uziu92

Niestety rozpylacze to był tylko początek problemu, okazało się że pompa wtryskowa jest walnieta. 2 lata po regeneracji w firmie diesel serwis chwedczuk (nie polecam) zapłaciłem wtedy 600 zł, nie wiem czy chinszczyzne do środka włożyli czy tylko była przeczyszczona, ale 200 mtg i żeby się posypała? co lepsze nie jestem jedyny bo rozmawiałem z mechanikiem co mi wtryski ustawial, że już nie raz szybciej wyciagali pompę jak wkladali po regeneracji w tej firmie więc nie polecam. Za te pompę dałem 350 zł na wymianę i rok gwarancji więc praktycznie połowę. Niestety w tym wypadku jakość nie poszła w parze z ceną

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Ja w tym roku miałem przygodę z inną firmą ze Zwolenia.Pompa zaczęła puszczać ropę do oleju a tak to wszystko grało.No i się zaczęło.3 razy na gwarancji była i w końcu poszła do innego pompiarza bo cierpliwości brakowało.Zalozyli nowe sekcje, prawdopodobnie od innego modelu,dawka to była taka ustawiona że gdyby to jakimś cudem chodziło to by tłoki wypaliło,uszczelnienia nie zrobione.Za taka naprawę wycenili 750zl i do tego doszły 3 wymiany oleju więc koszt nie mały a suma summarum i tak trzeba było robić u innego speca.

Odnośnik do komentarza

u mnie zaczeła ropa na zewnatrz ciec, troche podokrecałłem i pomogło, ale ciagnik tyle palił jak by mial ze 100 koni i 6 garów, no i dymił jak parowóz, a pozniej to juz zaczął przebierać, przerywać, gasnąć, stwierdziłem ze wymienie rozpylacze na początek ale to nic nie dało, na tej pompie juz jest okej, ciekawe jak długo.

Odnośnik do komentarza

Same sekcje Mieleckie to koszt 200 zł plus polska dobra pompka z Chełmna to 100 zł a gdzie jeszcze wiele innych pierdół i robocizna. Ja też miałem przygodę z pompą do 330 .... A najlepsze gadki pompiarzy pewnie rozrząd zle ustawiony itd itd hehe.Ogólnie masakra ...:( 

Odnośnik do komentarza

No niezłe cyrki Panowie mieliście, tu robota czeka a ciągnik nie sprawny. Mi facet zrobił regeneracje z wymianą sekcji za 450zł z gwarancją, na codzień pracuje w  serwisie boscha a tak dorabia po godzinach. Ciągnik od wiosny zrobił już ok 80mth i z początku nie równo pracował ale zgodnie z sugestią mechanika wymieniliśmy pompę zasilającą i jest już ok. Polecił mi go wujek który robił u niego 3 pompy i wszystkie działają bez zarzutów.

Odnośnik do komentarza

A ja oddaję do Chwedczuka pompy i wtryski nie od c 360 tylko od zachodnich i jak do tej pory żaden na gwarancję nie wrócił. a co do trwałości to jakość paliwa też ma na to wpływ wiec takie opisy raczej sensu nie mają bo zakład jest w porządku.

Odnośnik do komentarza

wiesz, pompy VP z samochodów czy ciagników, wtryskiwacze czy CR jakos ogarnia, ale akurat ja ze zrobienia tej zwykłej pompy nie jestem zadowolony, co do paliwa to biore z CPN, na tym samym paliwie chodzią auta, massey ferguson juz 2 lata od zakupu i nic się nie dzieje, a tu prosta pompa w c360 i lipa, paliwo mysle ze jest w miare spoko bo wymieniałem filtry i czyste.

A po za tym nie jestem sam bo mechanik co mi końcówki ustawiał na maszynce mówił ze miał juz kilka przypadków gdzie takie pompy sekcyjne ursusowskie, zetorowskie i mtzowe wracały do niego czasem po kilku dniach, a czasem nawet od razu po montażu, wiec cos jest nie halo.

 

Mariusz a do Włocha za Lubartów oddawałeś cos kiedyś do zrobienia ?

Odnośnik do komentarza

Większość dzisiejszych pompiarzy nie potrafi zrobić zwykłej pompy sekcyjnej i taka jest prawda niestety


Ja przez najbliższe 10lat nie mam zamiaru ruszać pompy Bo w tamtym roku założyłem Fabrycznie nową ze starych zapasów

Odnośnik do komentarza

niestety jak chcesz ciągnikiem pojeździć nie oszczędzaj kup se nową.ja się już z regeneracji wyleczyłem...

Odnośnik do komentarza

Mi kilka lat temu robili pompe do Zetora 7245 i jest ok, ale regeneracja pompy,nowa pompka zasilająca, nowe końcówki itd... Koszt ok 800 zł. A robili znajomemu w 4514 i po remoncie jeździł gorzej jak przed. Także czasami się uda czasami nie.

Odnośnik do komentarza

Tu pompka jest praktycznie nowa, bo kupiłem, a co do nowej wtryskowej to jeszcze jak raz padnie to koszt wyjdzie prawie jak za nową, a nowa te 10 lat powinna chodzić bez dotykania. Po za tym teraz będę lał uszlachetniacz do paliwa, butelka 55 zł na 3 tys litrów więc koszt niewielki a może coś da

Odnośnik do komentarza

Większość dzisiejszych pompiarzy nie potrafi zrobić zwykłej pompy sekcyjnej i taka jest prawda niestety

 

 

Ja przez najbliższe 10lat nie mam zamiaru ruszać pompy Bo w tamtym roku założyłem Fabrycznie nową ze starych zapasów

jesli masz ze starych zapasow to nie bedziesz ją ruszał na conajmiej 15 lat zaręczami ci.

Odnośnik do komentarza

@Uziu92 skąd dokładnie jesteś? Jak dobrze pamiętam to Lubelskie? Jeśli tak to mogę Ci napisać gdzie jest fachowiec od pomp . Nie pożałujesz .

Odnośnik do komentarza

Też teraz mam przygodą z pompą, kilku mówiło nie ruszaj jak chodzi dobrze to nie ma potrzebny a większość skad wiesz że dobrze jakie ciśnienie jest na sekcjach pomyślałem skoro robić to wszystko i tu był błąd.Zbierać to teraz moment ale mam wrażenie wiecej pali bo ustawione końcówki na 175 niby potem ma samo się unormować do 170 165 bar.3 mtg narazie zrobiłem to jakby lepiej łapie te mniejsze obroty  bo 500 to chodiz równo ale te 400 czy 350 ciężko załapać 

Odnośnik do komentarza

u mnie 8 lat chodził od zakupu i nalezalo sie nie ruszac tylko same koncowki zrobic i tyle i by dalej chodził.

Odnośnik do komentarza

Też teraz mam przygodą z pompą, kilku mówiło nie ruszaj jak chodzi dobrze to nie ma potrzebny a większość skad wiesz że dobrze jakie ciśnienie jest na sekcjach pomyślałem skoro robić to wszystko i tu był błąd.Zbierać to teraz moment ale mam wrażenie wiecej pali bo ustawione końcówki na 175 niby potem ma samo się unormować do 170 165 bar.3 mtg narazie zrobiłem to jakby lepiej łapie te mniejsze obroty  bo 500 to chodiz równo ale te 400 czy 350 ciężko załapać 

 

 Sproboj jeszcze zmienic ustawienie kąta wtrysku gdyz ja tez mialem taki jak gdyby problem takie wahania obrotow bo to ze w ksiazce jest opisane ze ma byc na dolnej kresce ustawiony kąt wtrysku to nie znaczy ze dobrze bedzie chodzil... moze w tamtych czasach jak jakosc to byla jakosc to powinno wszystko grac i cykac  a teraz wiemy jak jest z jakoscią , mysle ze kluczowe w tej kwesti bedzie ustawienie kąta wtrysku napewno mozna choc poprawic gdyz u siebie przeprowadzalem testy pracy silnika wraz z mocą i stwierdzam ze nie dojdziesz konca zeby idealnie ustawic aby silnik pieknie cykal bez zadnych wahan obrotow i mial moc czyli mozliwie najlepszy kąt wtrysku, a juz to kiedys gdzies opisywalem u siebie udało mi sie ustawic delikatnie pod srodkową kreską na kole zamachowym  a mam ich 3 na kole w twoim modelu bedzie 2 kreski czyli sprobowal bym na początek tak sprawdzic metodą prob i bledow najlepiej na tym wyjdziesz zapewniam .

Odnośnik do komentarza

ja pompą ruszałem przy odpalonym silniku i patrzyłem kiedy najrówniej chodzi i najmniej dymi i tak oto ustawiłem.

Odnośnik do komentarza

Kąt wtrysku korygowałem po testowej jeździe bo wyraźnie było słychać że jest za wcześnie,dokręciłem głowicę i wyregulowałem luz zaworowy nakręcić 50 trzeba będzie znowu podregulować.Kąt ustawiłem dobrze  między kreskami zabawy było bo minimalnie trzeba było ruszać pompą.

 

Ciekawe że dasz rady ruszać przy odpalonym,u mnie 2 przewód jest strasznie napięty żeby przestawić pompę musze praktycznie wszystkie 4 odkręcać.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v