Skocz do zawartości

Nowe Opony do Ursusa C-360



Nowe opony.
Rozmiar 7.50




Rekomendowane komentarze

ja w 360 3P mam 7.50 r20 i luksus jazda chociaż oponki z przyczepy bezrowkowe bo nie chcialo mi sie płacić 3stów za szt bo i tak pracuje głównie w transporcie i pracach lekkich opryski nawozy i wycieczki do lasu po drewno

5a42d078376bb_Zdjcie0097.thumb.jpg.41b98471101753f919b9c20fc580e5e8.jpg5a42d074123a0_Zdjcie0095.thumb.jpg.6d6d3625a93737af904c29c78dc95466.jpg

 

i nigdy bym nie zamienił na żadne balony od gównowozu jeździlem kumpla 60tka na tych wynalazkach to chyba dobre do wałowania zboza po siewie chociaz watpie bo przed oponami hałda ziemi  a jak komuś za waskie 7.50 moze dac nawet 9.00 im wieksza średnica tym mniejsze opory toczenia

Zdjęcie0096.jpg

18 godzin temu, PaweMariuszMokrzycki napisał:

ja w 360 3P mam 7.50 r20 i luksus jazda chociaż oponki z przyczepy bezrowkowe bo nie chcialo mi sie płacić 3stów za szt bo i tak pracuje głównie w transporcie i pracach lekkich opryski nawozy i wycieczki do lasu po drewno

5a42d078376bb_Zdjcie0097.thumb.jpg.41b98471101753f919b9c20fc580e5e8.jpg5a42d074123a0_Zdjcie0095.thumb.jpg.6d6d3625a93737af904c29c78dc95466.jpg

 

i nigdy bym nie zamienił na żadne balony od gównowozu jeździlem kumpla 60tka na tych wynalazkach to chyba dobre do wałowania zboza po siewie chociaz watpie bo przed oponami hałda ziemi  a jak komuś za waskie 7.50 moze dac nawet 9.00 im wieksza średnica tym mniejsze opory toczenia

Zdjęcie0096.jpg

I prawidlowo :)

Lepszy komfort jazdy wyzsze kolo nierownosci jak nie czuc.

to dodaj do komfortu regulowaną amortyzacje osi (seria ciężka) wspomaganie i lepszy promień skrętu niż nawet w capku dociążenie przodku oraz wiekszy przeswit i wyjdzie ci ciagnik dorównujący nowym modelom zwolnice z 40stki wymiana trybów na zetorowskie plus silniczek perkinsa narazie 3P (w planach 4P i kola tył 13.6 38) do transportu i prac z opryskiwaczem siewnikami a nawet agregatem nic nie tlucze ani nie szarpie nawet na org sztywnej osi bez wspomagania z 20stkami capek hulal na próbe nigdy bym nie zamienił na balony 15.3 od szambowozu

9 godzin temu, PaweMariuszMokrzycki napisał:

to dodaj do komfortu regulowaną amortyzacje osi (seria ciężka) wspomaganie i lepszy promień skrętu niż nawet w capku dociążenie przodku oraz wiekszy przeswit i wyjdzie ci ciagnik dorównujący nowym modelom zwolnice z 40stki wymiana trybów na zetorowskie plus silniczek perkinsa narazie 3P (w planach 4P i kola tył 13.6 38) do transportu i prac z opryskiwaczem siewnikami a nawet agregatem nic nie tlucze ani nie szarpie nawet na org sztywnej osi bez wspomagania z 20stkami capek hulal na próbe nigdy bym nie zamienił na balony 15.3 od szambowozu

Nie obawiasz sie ze bedzie za szybki w 13.6-38?

W transporcie na wzniesieniu nie braknie mocy i biegow?

akurat u mnie nie ma znacznych wzniesien a odpowiednio dobrany bieg i jedziesz po ludzku predkość to nie problem bierzesz opryskiwacz lejesz czysta wode i sprawdzasz na kazdym biegu ile wody idzie na ha a po 2 tu na forum kolega zetormen ma 60tke na 13.6 36 i jakos zadne prace nie sprawiaja problemu nie brakuje mocy ale przy odpowiednim sprzecie i biegu a  nie jak czasami widze jak ktos ciagnie 60tka przyczepe ponad 12ton ladunku plus masa wlasna wiec za d..pa ma prawie 20 ton piluje silnik na max ze komin jazy sie na bialo

ja jak jechalem kupic 12stke (ursus 1212) z zakladu komunalnego to byla tam 3P z przerobiona skrzynia tryby reduktora byly zamienione tak ze na dawnych polowych po miescie była naprawde mobilna tyle ze ona jezdziła glownie liscie zbierac i inne prace porzadkowe i minus dla mnie to koła 9.5 42 ale mina kierowców jak ich na swiatłach ciagnik wyprzedza

l z tamtej 60tki podpatrzyłem wiele patentow i rozwiazan jak niezalezna pompa napedzana od kola zamachowego

Edytowane przez PaweMariuszMokrzycki
Dnia 28.12.2017 o 09:39, PaweMariuszMokrzycki napisał:

akurat u mnie nie ma znacznych wzniesien a odpowiednio dobrany bieg i jedziesz po ludzku predkość to nie problem bierzesz opryskiwacz lejesz czysta wode i sprawdzasz na kazdym biegu ile wody idzie na ha a po 2 tu na forum kolega zetormen ma 60tke na 13.6 36 i jakos zadne prace nie sprawiaja problemu nie brakuje mocy ale przy odpowiednim sprzecie i biegu a  nie jak czasami widze jak ktos ciagnie 60tka przyczepe ponad 12ton ladunku plus masa wlasna wiec za d..pa ma prawie 20 ton piluje silnik na max ze komin jazy sie na bialo

ja jak jechalem kupic 12stke (ursus 1212) z zakladu komunalnego to byla tam 3P z przerobiona skrzynia tryby reduktora byly zamienione tak ze na dawnych polowych po miescie była naprawde mobilna tyle ze ona jezdziła glownie liscie zbierac i inne prace porzadkowe i minus dla mnie to koła 9.5 42 ale mina kierowców jak ich na swiatłach ciagnik wyprzedza

l z tamtej 60tki podpatrzyłem wiele patentow i rozwiazan jak niezalezna pompa napedzana od kola zamachowego

 

Możesz kolego uchylić rąbka tajemnicy jak ta pompa jest zamocowana że ma napęd z koła zamachowego ? 

ale to przy 3p bo tam masz wolne miejsce po lewej stronie w obudowie sprzęgła gdzie przy normalnym silniku 360 sie montuje rozrusznik we flanszy wytacza sie miejsce na przekladnie od rozrusznika szybkoobrotowego do tej przekladni sie montuje pompe od seri ciezkiej a zalacza sie za pomoca bendyksu zasilanego od alternatora i montuje sie przelacznik klawiszowy

to zalezy od firmy i tego jak jest hydraulika czesto używana u jednego bedzie to kilka lat a u innego kilka miesiecy sam wiesz jak to jest z takimi rzeczami podam na przykladzie rozrusznika ja 5 lat temu kupilem do 3P szybkoobrotowy i bez problemu hula a sasiad pare miesiecy po mnie do 30stki i po miesiacu zmienial elektromagnes wiec to bywa roznie ale najczesciej albo padaly silniczki albo elekromagnesy a tryby rzadko kiedy pompa od 385 jest w miare wytrzymała wiec moze przeżyć nawet i ciagnik tamten układ w komunalce dzialal z 10lat bez ingerencji operatora ale oni tego uzywali tylko przy koszeniu rowow czy plugu do sniegu a tak to transport

7 godzin temu, tommmek napisał:

Te co miałeś wcześniej z trzema paskami są według mnie lepsze u nas w c-330M były od 92 do 2015roku czyli ponad 20 lat. Chodzi o prowadzenie i oblepianie, daj znać jak to w polu.

Powiem ze te tez sie trzymaja w bruzdzie .

Z trzema paskami bardziej mi sie podobaja...ale niestety nie bylo akurat wtedy .

 

7 godzin temu, tommmek napisał:

Te co miałeś wcześniej z trzema paskami są według mnie lepsze u nas w c-330M były od 92 do 2015roku czyli ponad 20 lat. Chodzi o prowadzenie i oblepianie, daj znać jak to w polu.

Fakt te 7.50 oblepiaja sie w błocie troche.ale nacinane klocki sprrawiaja ze ciagnik lepiej sie prowadzi w bruzdzie .

I znacznie wyzszy bieznik niz nowe 6.00

1 minutę temu, Adi96 napisał:

Za 3 paski cena takiej opony będzie dobre 350 zł one dobre do pola ale na asflat nie za bardzo zbyt mała powierzchnia styku mogą polecieć szybko a kostka na warunki mieszane 

Te 7.50'to zdziera chyba srodek na asfalcie.

W zetorze szersze felgi ale i tak bierze srodek.

Boczne paski zdrowe a srodek lysy.

U nas chyba to samo czeka.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v