Skocz do zawartości

TheAntichrist

McCormick x4.35 silnik jak w osiemdziesiątce Perkins 4,4l turbo, skrzynia chyba autorskiej produkcji 16x16,synchronizowane biegi, zakresy niesynchronizowane, powerclutch, rewers elektro-hydrauliczny, podnośnik mechaniczny, 3 pary wyjść hydraulicznych, 4 słupkowa kabina, otwierana przednia szyba (nie wiem po jaką cholerę :) ), klimatyzacja, okno dachowe z roletą, komplet oświetlenia roboczego, skrętne błotniki, sterowanie TUZ-em z zewnątrz, pneumatyczny fotel (grammer), fotel pasażera składany jak w NH T5, uchwyty na kubki, biała tapicerka, bardzo cicho w kabinie, na zewnątrz terkota jak 1.9 TDI, brak pneumatyki, założą za ok. 12k niemiecką 2 obwody+1
Cena=119000zł netto + pneumatyka, wychodzi 159 900zł brutto, traktory 2015 i 2016 rok, zarejestrowane na jesieni ub. roku, nie przyciskałem dilera, wiem że kiedyś ten model kosztował 140 000 netto, a z drugiej strony stoją na placu i zalegają, więc może by coś skapnęło jeszcze ;)


Rekomendowane komentarze

Też tak sądzę  :D Niemniej, zaczekam ile policzy sobie Zetor za nowego Majora HS, mi by wystarczył, a i cena za pewnie jak przystało na budżetowego składaka.

Odnośnik do komentarza

Jak nie pracowałeś ciągnikiem z otwartą przednią szybą to i nie wiesz "po jaką cholerę" ona jest otwierana. 
Nie to, że jestem wiernym fanem marki i zagorzałym obrońcą ale uważam, że ten ciągnik jest wart zainteresowania i jeszcze za takie pieniądze.

Odnośnik do komentarza

@Tworkowiak a wiesz po co ona się otwiera? Serio pytam,jest wentylacja i klimatyzacja, myślałem że otwierane szyby z przodu to "komunistyczny" pomysł na schłodzenie operatora

Odnośnik do komentarza

Ja pracowałem z otwieraną szybą. Łomot niesamowity , a jak się otworzyło z tyłu to jeszcze przeciąg niezły był. Jak dla mnie nic ciekawego

Odnośnik do komentarza

Testowałem MC u siebie na polach .Niestety ciągnik nie spisał się .W orce brakowało mocy i kopał się .Klima też bardzo słaba i szyba przednia i tylna cały czas była w mgle .Miał trochę bajer typu pół biegi i podwójny żółw ,zając.Po szosie fajnie się nim jechało w kabinie cicho było .Ale już praca na polu znacznie gorsza .Ciągnik miałem z Mazur na testach od głównego dealera .

Odnośnik do komentarza

Po to samo się otwiera co inne. Klima nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Np. wysusza powietrze, a tak można na jakiś czas otworzyć przednią szybę i się przewietrzyć. Samej tylnej nie warto bo się kurzy do środka. Tyłu nie ma co też otwierać z przednią z uwagi na wspomniany przeciąg. Ja mam ten plus, że mam kabinę na sześciu słupkach i uchylne boczne szyby. Dzięki temu nie otwieram drzwi jak koledzy w Zetorach i nie muszę co jakiś czas kupować nowych drzwi. W moim przypadku, gdy przesiadłem się z c-360 na McCormicka nie nazwałbym hałasu łomotem gdy otworzę przednią szybę. Słyszę mruczący silnik i gwizd turbiny. Wolę to niż wycie i stękanie c-360. 

Rafa napisz nam jaki model testowałeś, w jakim pługu, w jakich warunkach, na jakiej ziemi. Napisałeś zbyt ogólnikowo co nie daje żadnej konkretnej informacji zainteresowanym marką, szczególnie nie pomaga w podjęciu decyzji o zakupie właścicielowi powyższego zdjęcia. 

Mój Mc nie jest nowy, to model CX95, rocznik 2004, 90KM, skrzynia 24X24 z trzema półbiegami. Mam do niego pług Kverneland AB100 rozstawiony 4x41cm. Orzę nim na  około 20-25 cm z prędkością 5 do 8 km/h. Ziemie mam raczej lekkie choć ostatnio jak przyorywałem obornik warunki były dość trudne. Na dołkach mokro i koleiny po rozrzutniku. Radził sobie bardzo fajnie, gdzie było trzeba pomagały blokady, nie trzeba było redukować. Spalania nie mierzyłem. 
Nie wiem jak te nowe sie spisują ale starsze McCormicki są chwalone i ja swojego również chwalę i polecam.

Odnośnik do komentarza

[galleryimg=615265]

[galleryimg=615263]

Symbolu nie pamiętam tego MC .Miał ok 115km .orałem 4 skibowym obrotowym lemkenem na moich piaskach 6 klasa .Niestety nie poradził sobie z orką sapał strasznie .

A na glinach i górach orałem Nh t5 105 3 skibowym Kuhnem masterem 150 cm szerokości  i tylko mruczał .Klima w Nh bajerka . Ten ciągnik miał ogromy zapas mocy .W orce pod największą górę i glinę z prędkości 8 na godzinę po dociśnięciu gazu do podłogi przyspieszył na 11 na godzinę  pod wspomnianą górę .Całą noc orałem i żadnych problemów  z klimą w kabinie ,czy wysuszeniem zatok etc .Kupuję NH T5 -120 najnowszy model na modernizację .

Odnośnik do komentarza

Seria X4 moim zdaniem ma bardzo ładnie zaprojektowane wnętrze kabiny, ale niestety jakość plastików jest taka sobie.

Ja osobiście wolałbym model z silnikiem Deutza 3.6L, ewentualnie 2.9L.

 

 

@RafaKdziela Ciekawe to co piszesz, bo z tego co pamiętam to ta seria ma ten sam silnik co NH T5,ale jak się kopał to chyba raczej masy brakowało iż mocy...

 

 

Odnośnik do komentarza

Dla mnie trochę dziwne porównanie. Raz, że dwa różne pługi, a po drugie - dwie różne działki. Jak porównywać to na podobnych działkach, jeśli nie na tej samej i najlepiej z tym samym pługiem. 
Poza tym do NH T5 bardziej porównywałbym McCormicka X60 lub nowszego X6

Odnośnik do komentarza

MC na pewno ma swoje zalety .Ja wolę smerfa i taki mi pasuje .

Tworkowiak kolego zapewne masz rację ,ale tyle czasu czekałem na MC ,że wszystko miałem już poorane innymi ciągnikami .Został najłatwiejszy kawałek i to piasek z lekkim tylko skosem .

Najlepiej niech wypowiedzą się użytkownicy tych ciągników .Ja tylko jeden dzień miałem ten ciągnik na testach .

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v