Skocz do zawartości

Stacyjka



5 lat przeżyła lubelska ciekawe ile wytrzyma nowa :rolleyes: Nie wiem czemu ale od zawsze w nim siadały stacyjki już parenaście zostało wymienionych...

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

na prawej stronie maski, od wewnątrz,tak jakby pod filtrem powietrza, dospawałem do maski dwie śrubki M6, na nich przykręciłem puszkę (taką jak w inst. 230V natynkową, wymiary chyba 10x10, może większa), dwa przekaźniki i kilka złączek sie mieści, bezpieczniki już nawet nie pamiętam czy są wciśnięte w środek, czy z braku miejsca wypuszczone na zewnątrz (na pewno gniazda hermetyki); dodatkowo założona kostka, także ściągając maskę, odkręcam tylko zasilanie od alternatora i zaraz obok niego rozpinam kostkę, żeby nie grzebać w tej puszce, bo jest w niej naprawdę ciasno, i żeby nie zgadywać, który kabelek z którym ( bo pod przekaźnikami, kolory sie trochę wymieszały, sterowanie, zasilanie, masy, klakson i postojówki, i brakło w 4 żyłowym kablu kolorów :D

-a i najważniejsze, wstawiłem żarówki H4 samochodowe (trochę grzebania w lampach, ale można kupić H4 pod wtyki H2), bo na H2 to szkoda zachodu...

co ma jedno do drugiego? musiałby mieć zwarcie, żeby miało to jakiś wpływ, ale wtedy miałby non-stop rozładowane aku, poza tym miałem te tanie wyłączniki, to tylko utrudniały rozruch, po pewnym czasie styki się upalały i przy odpalaniu wiecznie brakowało prądu na rozruszniku, a jak założyłem klucz na zwore (na tym wyłączniku masy) to odpalał bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v