Skocz do zawartości

Ursus 10014H



- operator rzeźnik zerwał wszystkie śruby na kole słonecznym tylnego mostu- skutki ( brak napędu tylnego mostu)




Rekomendowane komentarze

Tam widać ze śruby się pourywały czyli dali nieodpowiedniej wytrzymałości kolega miał w john deere podobną usterkę tylko odkręciła się nakrętka od wałka ataku to uznali mu te usterkę po gwaranci jako wada fabryczna bo nie dali kleju na gwint  i zapłacił tylko za oleje i filtry bo akurat miał wymianę oleju         

Ludzie pod każdym zdjęciem z serwisu będziecie się spuszczać i nie wiem co tam jeszcze robić? Codziennie setki ciągników trafiają do serwisu i są naprawiane, rozpoławiane, wymieniane są pompy, alternatory itd. Jest się czym podniecać. Dość nietypowa awaria, więc skoro operator powiedział, że jego wina to pewnie lepiej wie jak traktował ciągnik. 

ciągnik pracuje na kopalni/ żwirowni, ciaga przyczepę na tandemie z ładunkiem 10T i więcej, operator- pracownik ma odgórnie narzucone robić jak najwięcej kursów z pkt A do B.Więc jeździ z pedalem gazu w podłodze, wszystkie szarpania, agresywne jazdy i wyjazdy z trudnego terenu na blokadzie spowodowały takie skutki jakie widać.Wystarczyło ze mógł się któreś pojedyncze śruby minimalnie zluzowac i pomimo twardości 10.9 zaczęły strzelać. Koło zębate na mechanizmie roznicowym zaczęło ścinać śruby jedna po drugiej. I pewnego dnia już nie wyjechał z kopalni


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v