Skocz do zawartości

Ursus 10014H

- operator rzeźnik zerwał wszystkie śruby na kole słonecznym tylnego mostu- skutki ( brak napędu tylnego mostu)


Informacje o zdjęciu Ursus 10014H




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Fendt309ls
  • 154 720

A dlaczego wini się operatora a nie jakość ursusa?? Bo jakoś dla mnie to z tą jakością chyba lipa...

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 401 2951

Gówniany materiał, partackie wykonanie i taki efekt. Jesli winny był kierowca, to co on robił tym ciągnikiem..? Chyba że celowo go ro***erdolił..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 134 2010

Tam widać ze śruby się pourywały czyli dali nieodpowiedniej wytrzymałości kolega miał w john deere podobną usterkę tylko odkręciła się nakrętka od wałka ataku to uznali mu te usterkę po gwaranci jako wada fabryczna bo nie dali kleju na gwint  i zapłacił tylko za oleje i filtry bo akurat miał wymianę oleju         

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DarekD
  • 60 1376

najłatwiej zwalić winę na operatora . Kolego ,jak nie napiszesz jak to się stało to chyba nikt Ci nie uwierzy ???

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bboyUrsus
  • 10 125

Na Ursusa też nie gadajcie przesadnie, bo przecież tą serie H to oni tylko składali. Taką jakość dostali i taką jakość skręcali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukig
  • 81 470

Ludzie pod każdym zdjęciem z serwisu będziecie się spuszczać i nie wiem co tam jeszcze robić? Codziennie setki ciągników trafiają do serwisu i są naprawiane, rozpoławiane, wymieniane są pompy, alternatory itd. Jest się czym podniecać. Dość nietypowa awaria, więc skoro operator powiedział, że jego wina to pewnie lepiej wie jak traktował ciągnik. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1540 6953

raczej nie powinno to puścić choćby nie wiem co robił. prędzej powinno się sprzęgło ślizgnąć niż to puścić.

to było na śruby a nie na nity?

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 134 2010

Jest różnica miedzy zużyciem od dużej ilości motogodzin a coś się urywa pęka zaraz na początku od słabej jakości lub złego dobrania materiałów właśnie to jest taki element ze nikt by nie pomyślał ze te śruby powinny się pościnać     

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukig
  • 81 470

Ja pierwszy raz widzę taką awarię. Wniosek jest taki, że albo operator nie wiem co tworzył tym ciągnikiem,albo ktoś dał złe śruby. Z tym, że gdyby śruby były do bani to powinny raczej na obydwu kołach polecieć. Na prawe już dali dobre śruby?

Ile ten ciągnik ma mth? I kamilo operator mówił co robił tym ciągnikiem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1540 6953

w sensie jak na oby dwóch kołach? przecież koło talerzowe jest jedno..

ogólnie to w większości chyba to jest nitowane.

taka awaria często się zdarza w Bizonie, ale tam jest atak z c360 a wiadomo jakie szerokie kólka ma 360 a jakie Bizon :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 88 3325

dobrze nie widzę a tu koło talerzowe jest na tych samych śrubach co obudowa mechanizmu różnicowego  :huh:  jak tak rzeczywiście wina operatora

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 34 307

zostawię wasze opinie bez komentarza.... ;-)chętnie zajrzę z dwa dni i poczytam dalszą waszą konwencję

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1540 6953

wstawiasz zdjęcie to się wypowiedz w jaki sposób operator może to uszkodzić.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 88 3325

no ale zasadnicza różnica jest, czy koło talerzowe jest na śrubach samo czy te śruby są też od łączenia obudowy mechanizmu różnicowego ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2189 12178

Kamilo po uj wstawiasz te zdjęcia i nie komentujesz pozostawiając pole do domysłów. O suchą klawiaturę pytałem i nie raczyłeś odpowiedzieć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 34 307

ciągnik pracuje na kopalni/ żwirowni, ciaga przyczepę na tandemie z ładunkiem 10T i więcej, operator- pracownik ma odgórnie narzucone robić jak najwięcej kursów z pkt A do B.Więc jeździ z pedalem gazu w podłodze, wszystkie szarpania, agresywne jazdy i wyjazdy z trudnego terenu na blokadzie spowodowały takie skutki jakie widać.Wystarczyło ze mógł się któreś pojedyncze śruby minimalnie zluzowac i pomimo twardości 10.9 zaczęły strzelać. Koło zębate na mechanizmie roznicowym zaczęło ścinać śruby jedna po drugiej. I pewnego dnia już nie wyjechał z kopalni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 2189 12178

No i takiej odpowiedzi oczekiwałem. Czemu na śruby i to takie cienkie? Szybki montaż? Teraz skręcone na śrubach 12,9 czy rozwiercane na większe?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1540 6953

pytanie czemu wg to jest na śruby zrobione. nit "wypełnia" cały otwór przez co nie ma żadnych luzów jak w przypadku śrub.

przyczepa 10t to jest niewiele znajomy Pronarem po 18-20t ciągał na tandemie oczywiście też na żwirowni i trasie. Pronar się jakoś nie rozleciał tylko był ciut za słaby do tego ładunku.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SZYMANOX
  • 418 1886

Może mało widziałem, ale pierwszy raz widzę śruby w tym miejscu. Nit nie tylko tyle że "wypełnia" cały otwór, ale też zakładany na gorąco stygnąc ściaga tryb do obudową.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.