JD 6120 Naprawa powerquadu i JD 6910 naprawa Autopowera
michal82sa 17 Opublikowano 15 Listopada 2016 Remont Autopowera tak ok 30 tys zł w zależnosci jak mocno jest uszkodzona, wiem bo w swoim robiłem Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029326
timo 824 Opublikowano 15 Listopada 2016 Kurde, byłem święcie przekonany, że zbiornik paliwa jest na tej ramce i też idzie w górę @kamciow: nie jest "po prostu podniesiona", bo ma oś obrotu z przodu ciągnika. Dzięki temu nie wszystko trzeba rozłączać, nie ma osobnego elementu, da się to zrobić zwykłym lewarkiem, a przy montażu jest mniej stopni swobody, przez co nie ma problemu z trafieniem na mocowania. @mariuszZDUN: wcale nie jest sporo zachodu, rozpina się z tego co pamiętam tylko linki ręcznego i sprzęgła WOM, cięgło sprzęgła głównego i dźwignie: biegów, zakresów i rewersu. Reszta ma zapas długości i nie trzeba nic więcej rozpinać. Wcześniej trzeba zdjąć maskę, ale to 4 śruby M8. Tutaj są zdjęte stopnie wejściowe, ale nie ma potrzeby tego robić - one zostają z dołem ciągnika. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029344
lukasz1995 132 Opublikowano 15 Listopada 2016 Jakie najczęsciej masz ciągniki do roboty? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029364
sznajdik 573 Opublikowano 15 Listopada 2016 Zepsute haha Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029433
Gość Opublikowano 15 Listopada 2016 Zachodnie. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029532
Ziomal20084 43 Opublikowano 15 Listopada 2016 niestety w nowych jd kabinę tylko można zdjąć. co było w pq? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029579
mariusz(ZDUN) 332 Opublikowano 15 Listopada 2016 He He dokładnie a poważnie to nie ma reguły trafia praktycznie wszystko. Uszkodzony zawór a w zasadzie pęknięta sprężyna, a w rezultacie posypały się tarcze. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029606
Krzysztof81 8813 Opublikowano 15 Listopada 2016 Niestety teraz te wszystkie maszyny jakieś takie delikatniejsze i wrażliwe. Jak się coś spier... to wina operatora. Rozumiem że musi być wygodnie itp ale pojazdy z lat 90 to jakoś osiągały kompromis miedzy trwałością i wygodą ( Fendt seria 800 500 Case Magnum). Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029617
radek091094 0 Opublikowano 15 Listopada 2016 Widzę że mój 6910 stoi i czeka na naprawę do końca Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029641
mariusz(ZDUN) 332 Opublikowano 15 Listopada 2016 Czeka, nie wykluczone ze jutro przyjdą części i zaczniemy montaż. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029643
wilhelm 408 Opublikowano 15 Listopada 2016 U znajomego obszarowca w JD8530 po ok. 5000 h. Auto Powr został wymieniony na nowy. Podobno ta przekładnia, to istny bubel. Kolejny obszarowiec z sąsiedniej wsi nabył R-kę 8, ale na Power Schifcie 16/5 i zczipował na 370 km. Nie chciał nawet słyszeć o AP Z kolei znajomy młynarz kilkanaście lat użytkuje JD 7710 na Auto Powerze i nie ma żadnych kłopotów, jak do tej pory. Kij wie, od czego to zależy... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2029648
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 16 Listopada 2016 U znajomego obszarowca w JD8530 po ok. 5000 h. Auto Powr został wymieniony na nowy. Podobno ta przekładnia, to istny bubel. Kolejny obszarowiec z sąsiedniej wsi nabył R-kę 8, ale na Power Schifcie 16/5 i zczipował na 370 km. Nie chciał nawet słyszeć o AP Z kolei znajomy młynarz kilkanaście lat użytkuje JD 7710 na Auto Powerze i nie ma żadnych kłopotów, jak do tej pory. Kij wie, od czego to zależy... Od poddostawcy skrzyni. W serii 8030 AutoPowr jest produkcji JD, w serii np. 6030 masz ZF Eccom, takie jak np. w Agrotronach TTV, NH Auto Command, Case CVX, Steyrach CVT czy Claasach Cmatic. Dla odmiany w 7030 Waterloo były czasem problemy z PowerQuadem/AutoQuadem, za delikatna przekładnia do tego ciągnika. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2030006
wilhelm 408 Opublikowano 16 Listopada 2016 Mam rozumieć że AP w serii 6030 to zupełnie inna przekładnia bezstopniowa, niż w serii 8030 ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2030017
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 17 Listopada 2016 @wilhelm- nie inaczej. Nie wiem jak jest w 7R, bo w 7020 i 7030 chyba też jest joderowska bezstopniówka, ale fakt faktem teraz jak ktoś miał do czynienia z bezstopniówką w 8030 to teraz w 8R wybiera raczej sprawdzony powershift. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2030446
wilhelm 408 Opublikowano 17 Listopada 2016 Mało mam do czynienia z JD, ale Power Quad wydaje mi się być dosyć trwałą przekładnią, ze względu na prostotę konstrukcji i stosunkowo wysoką sprawność mechanicznego napędu.. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/668340-warsztat/page/2/#findComment-2030471
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się