Skocz do zawartości

Warsztat


mariusz(ZDUN)

JD 6120 Naprawa powerquadu i JD 6910 naprawa Autopowera




Rekomendowane komentarze

Dlaczego w innych Markach nie mogli zrobić tak otiwranej kabiny a nie jak w skrzyni coś do roboty to cała kabinę trzeba zdjąć

Odnośnik do komentarza

Właśnie jaki koszt naprawy autopowera i co dokładnie popsute?? Mam na oku 6810 na autopowerze i sam niewiem co o tym sądzić bo wszyscy w około powerquad mają.

Odnośnik do komentarza

No trzeba przyznać zaje@isty patent ma JD z tymi kabinami.

Z tego co wiem to te nowe już tego nie mają a szkoda bo znacząco obniża koszt napraw z racji szybszego dostępu

Odnośnik do komentarza

Niestety nie mają już nowe uchylanej co jest dla mnie totalnie czymś nie zrozumiałym a co do tego czy inni nie mogli? to nie, bo to jest ciągnik na ramie i skrzynie wyjmuje się , a ciągnik pozostaje w całości, nie wyobrażam sobie wyjęcia skrzyni w klasycznym ciągniku z kabiną w takiej pozycji. Co do autopower jest droga w porównaniu do powerquada co najmniej 4-5 razy przy poważniejszym remoncie.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie, w jednym przypadku są tarczki do wymiany a w innym połowa trybów, podanie cen napraw nie ma kompletnie sensu

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy do Ciebie trafili z firmy handlowo-usługowej z mojej okolicy :huh:  Jakiś czas temu oglądałem u nich JD z serii 6010 z PowerQuad i mówili że "znachora" do tej skrzyni znaleźć nie mogą :P  
Bardziej od cennika mnie zainteresowało coś innego. Jaki jest czas oczekiwania na przyjęcie ciągnika na warsztat? Bo domyślam się że nie przyjmujesz "pacjentów" od ręki tylko po wcześniejszym zapisaniu w kolejkę.

Odnośnik do komentarza

I na to mogę odpowiedzieć. Wszystko zależy od momentu w ciągu roku najluźniej jest zawsze w żniwa i w czasie większych prac polowych. Może nie najluźniej, a zdecydowanie mniej jest poważnych napraw, za to więcej pracy w terenie. W tej chwili na wjazd do warsztatu maszyny czekają średnio 3-4 tygodnie, jak coś mniej poważnego to zawsze się mija kolejkę żeby nie blokować sztucznie. I ciągniki się nie zapisują tylko stoją na placu i czekają. Nie bierzemy pod uwagę maszyn których nie mam u nas.

Odnośnik do komentarza

Renault z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych (serie xx.12, xx.14, 1xx.12, 1xx.14 na pewno, z końcówką .34 i .54 prawie na pewno, a chyba też starsze xxx.2, xxx.4, xxxx.2, xxxx.4) też mają uchylną kabinę, tylko oś obrotu jest z przodu, a nie z boku. Nie wiem, jak te starsze serie (.2 i .4), ale pozostałe mają konstrukcję półramową.

Odnośnik do komentarza

Pierwsze słyszę i powodzenia żeby kabinę na silnik położyć, to co znam to fendt ma kabinę uchylna do tylu reszta to praktycznie klasyki czyli na poduszkach lub amortyzacja.

Odnośnik do komentarza

U mnie w Renault 155-54 nawet nie ma opcji by położyć kabinę w jakikolwiek bok, zresztą do góry za wiele nie da się unieść a gdzie mowa na bok

Odnośnik do komentarza

Powiem wam że sam jestem posiadaczem nowego JD 6150M i kabina także jest uchylana przedstawiciel handlowy mi powiedział że to standard nawet w nowych.

Odnośnik do komentarza

A są Jescze shluttery gdzie kabina otwiera się jak w ciezarowce,ale Mariusz chyba nie robił Jescze takiego bo sa za***iscie mocne,a po drugie w Polsce jest moze pare sztuk

Odnośnik do komentarza

Pierwsze słyszę i powodzenia żeby kabinę na silnik położyć, to co znam to fendt ma kabinę uchylna do tylu reszta to praktycznie klasyki czyli na poduszkach lub amortyzacja.

 

Jest to dokładnie opisane i rozrysowane w dokumentacji serwisowej tych Renault. I nie kabinę na silnik, tylko oś obrotu jest dużo bardziej z przodu, zaraz za tym "szarym paskiem" z przodu maski - kabina jest na wspólnej ramie pomocniczej ze zbiornikiem paliwa i unosi się o jakieś, tak na oko, 20-30 stopnie, więc z tyłu robi się dobre kilkadziesiąt centymetrów miejsca. To wystarcza do drobniejszych napraw, a do poważniejszych ułatwia "odjechanie" tylnym mostem, bo wystarczy podeprzeć przód i tył mamy wolny, nie trzeba kabiny całkiem zdejmować, wystarczy jedynie ją podwiesić w pozycji odchylonej.

Odnośnik do komentarza

Z tego co mi się wydaje na zdjęciu wyżej, to kabina jest po prostu podniesiona? Podnieść kabinę to chyba w każdym ciagniku można

Odnośnik do komentarza

Dokładnie tak to w zasadzie w każdym można zrobić ale sporo z tym zachodu i nazwać tego otwieraną kabiną raczej nie można. Ale swoją drogą patent dobry, ale jednorazowo jak bym musiał tak robić we wszystkich ciągnikach to bym się za.....

wole robić to tradycyjnie jest szybciej łatwiej i bezpieczniej.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v