Skocz do zawartości

Ursus C-360 & Krone Romanum



Uwielbiam takie niespodzianki...Wczoraj wieczorem było wszystko ok..a dzisiaj to co widać ;( Jutro zamiast prosto w pole jechać to trzeba będzie " rozdzierać" koło...


Rekomendowane komentarze

Ja bym pierwsze radził upewnić się czy wentyl jest sprawny,w wozie miałem taki przypadek z dnia na dzień zrobił się kapeć to pewnie coś przebiło dętkę.Opone zbiłem wyciągłem dętkę  sprawdziłem w wodzie nie ma dziurki później patrze a z zworka w wentlu powietrze spiernicza.Czasami warto się upewnić bo człowiek się namęczy a okazuje się że dętka nie jest przebita....

U mnie były wsadzone nowe dętki razem z nowymi oponami...w 2006 roku i nie wiedziałem co to znaczy przebita dętka aż do zeszłego roku jak na korzeniu wyrwałem wentyl właśnie w tym kole(sobota,późny wieczór) dobrze że się jeden właściciel sklepu z częściami zlitował ;) I od kiedy założyłem na to koło nową dętkę to raz na czas (2-3 miesiące) musiałem do niego dobijać powietrze bo gdzieś delikatnie uciekało...dziwne bo nigdzie nie było przebite a i wentyl też był dobry. Tak było aż do dzisiaj....bo widzę że bez rozbierania się nie obejdzie..jutro kupię nową dętkę a tą zrobię i będzie leżała w zapasie na czarną  godzinę..

 

Co do kompresora to nie dawny okazyjny nabytek Szwagra ;) Zbiornik 100l. Ładnie pracuje i szybko pompuje..Silnik na 400V ale dla nas to nie problem ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v