przed wymiana silnika
adikpl1 259 Opublikowano 29 Lipca 2016 Jest jeszcze jedna ważna sprawa, że napis made in UK i made in Germany mówi o ostatecznym miejscu montażu a nie gdzie zostały podzespoły wyprodukowane. A produkcję przenoszą dlatego, ze u nas jest wszystko wysoko opodatkowane i drogie, do tego fabryki musza spełniać jakieś wzięte z kosmosu normy a to wszystko koszuje Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1974789
dachu127 80 Opublikowano 29 Lipca 2016 co do silników deutza to z tego co wiem to te o pojemności 2.9 są produkowane w chinach Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1974796
TurboMistrzMinetka 72 Opublikowano 29 Lipca 2016 a czego wy się spodziewali ?? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1974806
adikpl1 259 Opublikowano 29 Lipca 2016 https://www.perkins.com/en_GB/company/locations.html Silniki serii 1100 montowane są w fabrykach Perkinsa w Peterborough - Anglia, Curitiba - Brazylia, Wuxi - Chiny - Hosur, Indie. Z kolei Deutz AG ma fabryki produkcyjne również na całym świecie: http://www.deutz.com/company/production_locations.en.html i taka ciekawostka z fabryki chińskiej: "In addition to the supply of production parts from Germany to our international factories, the DEUTZ (Dalian) Engine Co., Ltd. acts today as a supporting manufacturer for crankcases, cylinder heads and camshafts for our assembly plant in Cologne." i pewnie podobnie jest u większości producentów Fiat http://www.fptindustrial.com/en-UK/fpt/a-global-presence/plants/Pages/homepage.aspx i taka ciekawostka z fabryki Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1974840
DTaras 2453 Opublikowano 29 Lipca 2016 Czy te wały, głowice i bloki są tylko odlewane czy także obrabiane? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1974908
DTaras 2453 Opublikowano 29 Lipca 2016 niech będzie że odkuwane. Z prawdziwym kuciem ma to mało wspólnego. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1974961
przybyslawice5211 644 Opublikowano 29 Lipca 2016 A ja mam inne pytanie ile on ma mt/h i co się tak dokładnie stało Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975144
kamilo137 47 Opublikowano 30 Lipca 2016 Widzę że wszystkich fascynuje to zdjęcie ;-( Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975406
kamilo137 47 Opublikowano 30 Lipca 2016 widzę że wszystkich fascynuje to zdjęcie ;-) Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975407
kamilo137 47 Opublikowano 30 Lipca 2016 ciągnik sprowadzony spoza granic kraju. Jeden z pierwszych modeli tej serii. Zbyt duże obciążenie na wałek rozrządu, kolosalnie duże luzy na tulejkach walka rozrządu i klawiaturze....Zrobił swoje i wymiana gwarancyjna Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975408
darfarm 37 Opublikowano 30 Lipca 2016 silniki 1104 były też produkowane w chinach, sam osobiście widziałem 2 lata temu na wystawie TYM 1003 na jednym stoisku stał z silnikiem angielskim a na drugim z chińskim. dlatego pytam autora czy silnik jest angielski. To źle patrzyłeś kolego TYM do swoich maszyn kładzie silniki Perkinsa, Deutza lub koreańskie Doosan, które są bardzo przyzwoite (szerszemu gronu znane z maszyn budowlanych Daewoo/Doosan). Że Chińskie nie znaczy złe, weźmy na przykład pod uwagę Pronara Zefira 100% chińczyk, silniki, skrzynie, mosty. Pronar dokładał do nich tylko swoje kabiny i felgi. Użytkownicy z perspektywy czasu raczej chwalą te maszyny. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975429
MgrLukash 154 Opublikowano 30 Lipca 2016 Mi się wydaje iż pierwsze modele miały maskę z czarnymi bokami i większą prawą konsolę... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975430
adikpl1 259 Opublikowano 30 Lipca 2016 @MgrLukash wydaje się to za mało powiedziane Co oznacza: "Zbyt duże obciążenie na wałek rozrządu, kolosalnie duże luzy na tulejkach walka rozrządu i klawiaturze"? Ktoś silnik podkręcił, czy oleju nie zmieniał czy po prostu Perkins tak ma? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975445
dachu127 80 Opublikowano 30 Lipca 2016 dafarm ale co źle patrzyłem niby? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975446
arturtl 76 Opublikowano 30 Lipca 2016 Jedno mnie zastanawia, skoro większość ma głęboko w poważaniu polskich producentów, to co robią tu te żałosne wpisy? Wielkie halo, bo się traktor popsuł, a dokładnie silnik produkcji zahranicznej... Od razu teorie spiskowe,coby ktoś specjalnie silniki gorsze dla mniejszych producentów robił ("Archiwum X" przy wymienionym wysiada), objawy rasizmu skierowane do "motłochu" azjatyckiego, chorobliwa i próżna satysfakcja obnażające bezgraniczną i chyba wrodzoną głupotę, nędzne konkluzje, że banda cwaniaków kupiła firmę i wciska ludziom składaki z buraka... Jasne lepiej, żeby firma przeszła w niebyt niż starała się coś zrobić - pusty śmiech człowieka ogarnia a zarazem smutek... Ktoś kiedyś powiedział: "...naród zacny, ale ludzie ..uje"... Nic dodać, nic ująć...Nie chcesz jeden z drugim polskiej maszyny nie kupuj, a kompleksy lecz u specjalisty.Sytuacja podobna do tej, ale zdjęcie zahranicznej, rozpołowionej maszyny - komentarze całkiem inne: "zdarza się", "wszystko się psuję", "trzymaj się, serwis dobry to Ci to naprawi"... Opamiętania życzę, ale niestety nie wszystkim bo głupoty się nie wyleczy a kultury nie kupi... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975499
lukaslukas 65 Opublikowano 30 Lipca 2016 wypłakałeś się już? to wracaj posiedzieć se na 30stce chyba, że ojciec pozwoli odpalić przy niedzieli Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975520
lukifil 58 Opublikowano 30 Lipca 2016 A może rolnik 1973 kosą zboże kosi i schodzi mu się długo z pobieraniem i nie ma czasu wejść na agrofoto :-) Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975603
jonek98 2840 Opublikowano 30 Lipca 2016 Pewnie germanskiego johndyra naprawia Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975614
Adi96 1850 Opublikowano 30 Lipca 2016 Co jak co arturlt ma racje Bo było zdjęcie Jak w classie w ciągniku pękł tylny most to nie było tyle hejtów a takie awarie nie powinny mieć na dzień dzisiejszy miejsca.Obecnie te JD niektóre są skłądane w chinach lub Deutz składane we Włoszech i one mają awarie,te oryginalne co składane Niemczach to jedżą taka jest prawda tu podezspoły Turecki indyjskie i nie dziwota Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975709
karolas123 88 Opublikowano 30 Lipca 2016 Zacierający sie w łożyskowaniu wałek rozrządu to nie wina obciązeń tylko złego rozwiązania magistrali olejowej. Trzeba bylo zajrzeć do nowego silnika przed montażem. Zabawane jest, ze silniki z akcji serwisowej firma zabiera i regeneruje usuwając wadę fabryczną. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975710
SW400kruger 42 Opublikowano 30 Lipca 2016 ciągnik sprowadzony spoza granic kraju. Jeden z pierwszych modeli tej serii. Zbyt duże obciążenie na wałek rozrządu, kolosalnie duże luzy na tulejkach walka rozrządu i klawiaturze....Zrobił swoje i wymiana gwarancyjna To przecież model 2015, MgrLukash dobrze zauważył jeśli chodzi o maskę i prawą konsolę, a ja dodam, że akumulator jest za prawym stopniem kabiny, a pierwsze modele miały z przodu tam gdzie teraz jest filtr powietrza, z kolei wcześniej filtr powietrza był okrągły i jakoś nad silnikiem umiejscowiony(użyłem terminu jakoś, bo nie widziałem na własne oczy a tylko w instrukcji obsługi,bo polmot dał mi właśnie od starego modelu). Ale może kamilo137 chodziło o to, że to jeden z pierwszych z modelu po zmianach... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975717
Rolnik1973 19939 Opublikowano 30 Lipca 2016 A może rolnik 1973 kosą zboże kosi i schodzi mu się długo z pobieraniem i nie ma czasu wejść na agrofoto :-)Jak byś czytał dokładnie a nie to co chciał wyczytać to byś wiedział że byłem. A jak w clasie po 2500 godzin sprzęgło w drzazgi się rozleciało to tam tego nikt nie widzi, fotka na af. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975751
marcinwisniewski_186098 4 Opublikowano 31 Lipca 2016 Cały grzech polskiego przemysłu ciągnikowego od zakończenia wojny to brak wewnętrznej konkurencji , Każda inicjatywa inżynierów ( tych prawdziwych u których 2x2 zawsze wynosiło 4 a nie 5 jak u inżynierów delegatów) była blokowane przez kolektyw znanej maści aby nie pozwolić na wybicie społeczne postepu który dla nich dosyć ,że był nie zrozumiały to jeszcze niebezpieczny . W komuniźmie podległym systemowi nastawionym na przemysł zbrojeniowy , gdzie 60% sprzętu wytwórczego sprowadzonego w ramach pseudomodernizacji przemysłu metalowego pracowało na rzecz produkcji uzbrojenia . W Polsce nie wdrozono nigdy do seryjne produkcji czystej polskiej konstrukcji ciśgnika .Produkowane C 45 i C 451 to wiadomo kopia Lanz Buldoka C 328 to zerzniety podzespołami i pomieszanie DEUTZ, Massey Fergusoon ( TE 20 ,TE 30 ) C 4011 do C 362 i C 360 3P - Czesi nie zwazając na prawa zachodu kradli rozwiązania powstała seria Z- 2011 do Z 4011 i tak tłukli do upadku komunizmu i 10 lat dłuzej. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975764
bratrolnika 29014 Opublikowano 31 Lipca 2016 C 328 to zerzniety podzespołami i pomieszanie DEUTZ, Massey Fergusoon ( TE 20 ,TE 30 ) . masz coś na potwierdzenie tej teorii, bo takiego newsa jeszcze nie słyszałem czy twoim argumentem będzie fakt że są podobne, mniejsze koła z przodu, większe z tyłu, i operator na środku siedział, tak samo jak w MF czy Deutz Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975788
marcinwisniewski_186098 4 Opublikowano 31 Lipca 2016 masz coś na potwierdzenie tej teorii, bo takiego newsa jeszcze nie słyszałem czy twoim argumentem będzie fakt że są podobne, mniejsze koła z przodu, większe z tyłu, i operator na środku siedział, tak samo jak w MF czy Deutz Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/655152-ursus-11054/page/3/#findComment-1975815
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się