Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-4011 - C-362

16 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Szerokie przednie ogumienie tylne trochę z innym protektorem i szersze i nie zależna hydraulika oraz most skrzynia silnik 55-tki siedzenie kubełkowe brak wsporników reflektora atrapa 55-tki z nakładką lub taka jak na zdjęciu,skrzynka na błotniku  po prawej stronie po lewej ławeczka,obciążniki tylne po 3 pierścienie albo talerze z 55-tki, nadwozie w kolorze czerwonym i brak pneumatyki.

Z względem ogumienia tylnego się nie zgodzę bo szło takie samo  może pod lat 80 inne ale tak te Balonowe stomile,Ojciec mówił że eksportowe  też miały na odrzutnikach koło pasowe i za kołem zamoachowym ale było tak centrycznie dobrze zrobione że żaden olej się nie sączył

Wersja M miała charakterystyczne tylne opony produkcji stomila opona z boku i rozkład protektora był prawie taki sam jak w stomilach an-23 tylko po każdym protektorem były trzy paski w układzie rosnącym.Mało spotykane są to opony.

a jak ta niezależna hudraulika jest rozwiązana?

 

napęd z wału silnika, podobnie jak w k162 czy 362

 

szukaj pod koniec filmiku

 

Z tego co zauwarzylem to Wersja M wzmacniania 61KM przeznaczona na eksport.
Kola zetor, dyfer na zębach skośnych, przez co nic nie wyje

Szybsza skrzynia i obroty WOM.
Osobna hydraulika z pompa hydrauliczna z przodu.
Reflektory w masce miał.
Alternator, rozrusznik zetor.
Okrągła oś przednia wzmacniana na sworzniu fi 60mm zetor.

Kolumna kier. czeska.
Traktor sprzedawany we Francji przez spółkę Somapol

Ogólnie to nie bylo szybszej skrzyni tylko 1 ząb na zwolnicach mniej co czyniło że ciagnik jest szybszy 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×